olipa taas oikein konsulentti prismassa...

  • Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Ääni";27358197]Pyysin, että tulee yhdessä äitinsä kanssa, kun en saa yksin tuleville alle 16-vuotiaille antaa maistiaista mahdollisten allergioiden takia.[/QUOTE]

Erittäin hyvä pointti. Nykyään tavallisiltakin vaikuttavissa tuotteissa saattaa olla mitä ihmeellisimpiä ainesosia, ja mammana ainakin itse varmistaisin ensin, mitä kaikkea maistiaispala sisältää ennen kuin annan piltilleni luvan maistaa.
 
Haloo
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
Olen kerrassaan samaa mieltä! Joskus kyllä hirvittää nämä äitylit, joiden herrantertut elävät kuin pellossa niin kaupassa kuin virastoissakin ja jos vaikka kuinka sievästi kieltää, saa nämä törkeät emännät silmilleen. Aloittaja voisi kyllä katsoa peiliin ja pikkuisen miettiä, minkä esimerkin "suloiselle" lapselleen antaa.

Eipä silti, suurin osa vastaajista näkyy olevan samanlaisia aivottomia räkyttäjiä. Ei voi edes sanoa, että voi aikoja, voi tapoja, kun tapoja ei näy olevan laisinkaan. Veikkaisin, että äitinne häpeävät teistä jokaikistä. Jos siis ei ole samanlainen. Veikkaisin myös, että konsulentti ei ollut ollenkaan kuvatun kaltainen! Johan tämä "mielensä pahoittanut" olisi valittanut vähintään presidentille asti tai ainakin ko. leipäfirmaan. Trolli? Lapsellista.
 
"missu"
Tein aikoinaan konsulentin töitä,asiakkailla vielä käytös toisenlaista. Nykyään vedetään naama täyteen niin paljo kun mahtuu,oli siinä lautasella mitä tahansa.Näitä moukkia riittää.
 

Yhteistyössä