Olipa ihana maajussit taas ;)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seppo on aika huippu. Se aina heiluu sillai hassusti. Hötkyilee. :D

Mun mielestä aika kumma tuo suhtautuminen siihe Lindaan (muuallaki törmänny siihe että ihmetellään miten se tuon hiiren otti). Mistä sitä kukaan tietää millanen se on sillon ku kamerat ei käy?! Ja saahan sitä ihminen hiljaisempiki olla, ja vähemmän räväkkä, yhtä hyviä emäntiä voi silti olla. Minäki oon tosi hiljanen varsinki vieraitten ihmisten kanssa. Ja siltiki kelpaan todella hyvin miehelleni. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Seppo on aika huippu. Se aina heiluu sillai hassusti. Hötkyilee. :D

Mun mielestä aika kumma tuo suhtautuminen siihe Lindaan (muuallaki törmänny siihe että ihmetellään miten se tuon hiiren otti). Mistä sitä kukaan tietää millanen se on sillon ku kamerat ei käy?! Ja saahan sitä ihminen hiljaisempiki olla, ja vähemmän räväkkä, yhtä hyviä emäntiä voi silti olla. Minäki oon tosi hiljanen varsinki vieraitten ihmisten kanssa. Ja siltiki kelpaan todella hyvin miehelleni. ;)

siis must on ihana kans. mut kun en nimee muistanu nii laitoin hissukka :ashamed:
paljon parempi vaihtoehto sepolle mun mielestä :D
itekin oon hiljasempi ja ihan yllätyin kun sepe valitsi lindan :D

 
Ja se Toma kun pyysi tarjoilijaa kippaamaan ne kaikki perunat lautaselleen, hiukan Satua taisi hävettää, ja miksi se varattu lappu sinne kaulaukkoon piti tuikata. Jotenkin "maalainen" - hah anteeksi kaikki maalaiset, mutta you know...
 
Toma on edelleen mun ykkössuosikki :p , se vaan ei tajua, että Satu ei sovi sille pätkääkään :) .

Sami ja Susanna ovat myös suloinen pari ja heistä voisi veikata pitempiaikaistakin paria.

Teija ja Aki...tossukka tossun alla...räkätikäkäti... |O :headwall:
 
Musta näytti että sepon ja lindan sekä samin ja susannan "oleminen" oli kauheen jäykkää ja väkinäistä. Varmasti kameratki vaikuttaa, enpä varmaan itekkään ois kovin oma itteni siinä tilanteessa...
Ja sit tuntu koko ajan että Teija esittää, voihan ne tietysti ollakin niin rakastuneita mistäs sitä tietää...
Toma ja satu kikatteli koko ajan... liekö olleet hermostuneita...
Se heidi vaan poskipunat kiiluen paahto menemään juhan kans, voi että se on kyllä yks mollamaija. =)
 

Mie kans ihmettelin et miten se Seppo valihti sen Lindan, ku se on niin hiljanen, mut eipä sitä tosiaan voi tietää millanen se on kun kamerat ei seuraa..en tykänny siitä Pilvistä, et sikäli oikein mielestäni valihti..Seppo on kyl tosi symppis, toivottavasti löytävät "sitä jotain" tuohon suhteeseensa.

Sami ja Susanna on ihan samalaisia, tai no, se Sami on vähä semmonen neiti ja Susanna näytti sielläkin ravintolassa siltä et se pussais vaikka maata Samin jalkojen alla, jos se vaan pyytäis.

Sen Juhan se liinakkoemäntä on kyl liidelly pilvissä koko ajan..toivottavasti sen sydän ei hirveesti säry jos se Juha sen "jättää"..se kun ei tuntunu olevan mitenkään hirmu tosissaan kumankaan tytön kans. Tai tältä miusta ainakin vaikutti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Ja se Toma kun pyysi tarjoilijaa kippaamaan ne kaikki perunat lautaselleen, hiukan Satua taisi hävettää, ja miksi se varattu lappu sinne kaulaukkoon piti tuikata. Jotenkin "maalainen" - hah anteeksi kaikki maalaiset, mutta you know...


Mimmi oli kyllä sen näköinen että toivoi olevansa ihan jossain muualla, niin olisin minäkin, kyllä aikuisella pitäis olla edes pöytätavat kunnossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Toma on ihan ku se ois kännissä koko ajan..

Niin muuten näyttääkin siltä..mut olihan sillä se taskumatti siellä tansseissakin, jos se onkin kokoaikaiskäytössä.. :laugh:

No nyt kun sanoitte niinhän se muuten näyttääkin. :D
Taskumatti aina mukana ja pikku hiprakka päällänsä. ;)
 
Olenkohan mä ainoa mutta mulle aina särähtää korvaan sen Sepun ääni?! Se on jotenkin niin kummallinen. Kuullostaa vanhemmalta mieheltä.. Aina kun Seppo avaa suunsa niin mä jään hämmästelemään.

Ja se Toma, se oli kyllä aika :laugh: :laugh: tässä edellisessä jaksossa.. Voi naisparkaa.. :headwall:
 
Me tykätään kans lasten kaa kattella maajussille morsianta, ihania pareja ne ovat. Poika meinasi nauruun tikahtua kun tuli juuri tämä Toman ja morsiamiensa ruokailukohtaus, taisi isäntä olla vähän aperitiiveissa :kieh:
No, eiköhän ne parien osapuolet hio toinen toistensa särmät jatkossa.
 

Yhteistyössä