anoppi asiaa taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
tämä iänikuinen puheenaihe :whistle:
Sori jo valmiiks :ashamed:

Kellään semmosta anoppia joka ei juuri koskaan siivoa huusholliaan?
Multa löytyy, ja mua ärsyttää sekä oksettaa sellanen.
Ite oon sellanen että en viihdy pjaskan keskellä, ja pahaa tekee mennä siellä ees käymään välillä...
Tuli mieleen vaan kun kesällä jouduttiin pakon edessä sielä viikko asustamaan niin meinasin jotta heitän röyhkeesti matot pellolle ja alan imuroida sekä pestä lattiat. Meillä kun tää kuopus vielä lattialla viihtyy konttailemassa aika paljon niin, olipa kiva sinne lian keskelle se laittaa sitten kun anoppi ei ollu vaivautunu ees imuroimaan ylimääräsiä hiuksia ym pölyä lattialta.
Sit joka kerran kun otti jätkän lattialta niin sai kaivaa sen nyrkeistä sitä likaa pois :x tietäähän ton miten hyvin se tarttuu nyrkkeihin joita ensin suussaan uittanu.
Tässä mielessäni ajatellu et pitäskö hienosti alkaa vihjailla sille jotain joulusiivouksista ym, jos vaikka jouluks ees tajuis siivota :whistle:
Eilen käytiin siellä taas, niin aivan tajuttoman likanen keittiön lattiakin :snotty:
Ehkä mä oon sit hirveä akka kun tämmöstä mietin :ashamed:
Mut häiritteekö ketään muuta vastaava?
Ihmisiä tietty on moneen junaan, mut kyllä pitäs järki sanoa että kun on pieni konttaaja tulossa kylään niin siivois edes vähän :xmas:

Isäni luona oli todella likaista aina.Ei paljo perustanu siivoamisesta ja sit kun sairastu niin ei pystynytkään.Käytiin siskon kans siellä säännöllisesti siivoamassa.Lapset kun oli konttaus iässä niin niillä oli puvut päällä ja tumput käsissä niin kauan että sain lattian pestyä.
Voithan ehdottaa että olet kaverina siivoamassa.Vetäskö se anoppi palkokasvia nenuu?

Mun anoppi ei siivoa! Tai siivois muttei pysty, joten mies käy välillä siellä imuroimassa. Eipä se silti juuri riitä, kun siellä on kissoja, joista tietysti irtoaa karvaa ja toisinaan löytyy lätäkkö sieltä täältä :( Itse olen allerginen, niin ei kauaa pystytä kylässä olemaan ja silloinkin ku käydään, niin en saa henkeä muutamaan päivään sen jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
ehdotappa anopilles että kun haluat omaa aikaa niin laittaako pahaksi jos tulet sinne siivoo jos hän vaikka haluis tulla katsoo teidän lasta siks aikaa.. =)

Me aateltiin antaa anopille synttärilahjaks joulusiivous =)

kyl mä uskosin että vetää palkokasvit nenukkiin jos sanosin suoraan että voisin tulla siivoamaan teille... mut jos puhuisin kaarrellen joulusiivouksesta, ja se sit vaikka sanos että ei kehtaa siivota tms, niin voisin ehdottaa itteäni sinne siivoamaan, sillon luulisin että suostuis; ja kyllä se ihan mielellään meitin poikia kattoo...Pitää vaan alkaa kehitellä sotasuunnitelmaa :D
Siinä sitä haastetta oliskin kerrakseen ja vois jopa vähän rahaakin pyytää siitä, talossa on 2 kerrosta, paljon huoneita ja toisessa päässä taloa viel kaksio jossa anopin appiukko asuu, niin sekin pitäs varmaan siivota samalla kun hän on jo niin vanha ettei ite kykene.

Meillä äiti on sellanen jota ei siivous suuremmin kiinnosta. Siksi ehkä meillä pidetään enemmän paikat siistimpinä vaikkei ne ihan järjestyksessä ole mut et ei kamalat pölykoirat ja hämähäkinseitit vastaan tule.

on väsynyt tai on niin paljon muuta työtä, ja eikö siellä asu appiukkoa tai miehesi sisaruksia? Miksi sen perheenäidin pitää automaattisesti siivota?
Miksi et voi kysyä, voitko siivota? Jos sinulla itsellä on energiaa ja aikaa, tottakai voit siivota.

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
kyl mä uskosin että vetää palkokasvit nenukkiin jos sanosin suoraan että voisin tulla siivoamaan teille... mut jos puhuisin kaarrellen joulusiivouksesta, ja se sit vaikka sanos että ei kehtaa siivota tms, niin voisin ehdottaa itteäni sinne siivoamaan, sillon luulisin että suostuis; ja kyllä se ihan mielellään meitin poikia kattoo...Pitää vaan alkaa kehitellä sotasuunnitelmaa :D
Siinä sitä haastetta oliskin kerrakseen ja vois jopa vähän rahaakin pyytää siitä, talossa on 2 kerrosta, paljon huoneita ja toisessa päässä taloa viel kaksio jossa anopin appiukko asuu, niin sekin pitäs varmaan siivota samalla kun hän on jo niin vanha ettei ite kykene.

Ehdotat ja pyydät rahaa vielä, hyvä sotasuunnitelma! Voi jösses!

Minä anoppina sanoisin että sun ei tarvitse tulla enää... :D

Pistä miehes yksinään äidilleen.. ei sun tartte sinne väkisin mennä.. vai kärsiikö siitä joku ettet menis? Aina voit pyytä anopin teille, siistiin kotiin...
ja sun ei tartte miettiä missä lapses konttaa.. :attn:

Täh? Anopin pitää ilmaiseksi katsoa poikiasi ja katsoo mielellään, itse olet heti rahaa pyytämässä... huhhuh

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:

Ehdotat ja pyydät rahaa vielä, hyvä sotasuunnitelma! Voi jösses!

Minä anoppina sanoisin että sun ei tarvitse tulla enää... :D

Pistä miehes yksinään äidilleen.. ei sun tartte sinne väkisin mennä.. vai kärsiikö siitä joku ettet menis? Aina voit pyytä anopin teille, siistiin kotiin...
ja sun ei tartte miettiä missä lapses konttaa.. :attn:

peesi

ihmettelin kaikennäköistä aiemmin, miksi anoppi ei leivo paljon mitään jouluksi, eikä aina paikat kiillä jne. jne jne

kun ikää tulee ja tarpeeksi kauan yksin pyörittää huushollia kotona parin lapsen kanssa niin voi huomata, että omatkin voimat katoavat jonnekin... ei voi tietää, miten meistä itse kullekin käy.

Ei kannata aina ihmetellä kaikkea, jos on varaa ja aikaa ja voimia ihmetellä, siinä samallahan siivoat sen anopin talon vaikka joka viikko. Ilmeisesti hoitoapua on sinulla, kun jaksat ihmetellä.

minulla tuollainen ex anoppi. siksi emme sielä käynneet. wc oli kauheassa kunnossa, suoraan sanottuna paskaa seinät ja lattiat täysi...ei siis oikeata paskaa, mutta likaista. sohvalla oli kissan yrjöt, joita koitti peitellä tyynyillä..yök! koiran ja kissan karvoja joka puolella ja valehtelematta ainakin 30 paska kärpästä. keittiössä todella epähygieenista...sinne en veisi lastani edes hoitoon saatika menisi kylään. minusta tuo on järkyttävää kuinka joku voi elää sellaisessa sonnassa.

Yhteistyössä