olipa taas kirjotus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoret ne avautuvat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuoret ne avautuvat

Vieras
... Että hyi nyt vittu soikoon! Ällöttävää, kun joku kertoo kuinka monta senttiä missäkin vaiheessa "paikat" on auki. Väkisinkin tulee mielikuva ylitsevuotavasta rutusta, josta näkyy vauvan päälaki. Kuka oikeasti haluaa kirjoittaa pillunsa koostumuksesta ja siitä kuinka monta senttiä se aukeaa minuutissa. Ei reva ole mikään auto, josta voi kertoa kuinka nopeasti se kiihtyy nollasta sataan tai kuinka paljon se ottaa osumaa kun painetaan talla pohjaan ja rysäytetään metikköön (huom. ajattele sillä toisella mielellä, niin tajuat)
Miettikääs, kun tiedän äitinne olisi aikoinaan kirjoittanut lehteen julkisesti oman vittunsa leveydestä synnytystilanteessa. Aivan samalla lailla täälläkin voi kuka tahansa sen lukea. Ja toinen on tämä kalvojen puhakisemis-juttu "kalvot puhkaistiin klo. 12.46 ja sitten annettiin troppia, että supistukset muuttuisivat säännöllisiksi" Siis ilman tuota tietoa en olisikaan voinut jatkaa elämääni. "Kätilö tarkisti paikat." nam.
Niitä on mielestäni mielenkiintoista lukea, jos niissä on paljon lääkärisanastoa ja jätetään yksityiskohdat vähemmälle.
Ja nyt tulee vihaista kommenttia "et ole koskaan synnyttänyt" "kersa narisee taas" "on sulla hankalaa" "ei niitä ole pakko lukea" No, kyllä on hankalaa kun kerrankin olisin jonkun synnytyskertomuksen mielenkiinnosta lukenut, niin sieltä pamahtaa rillu silmille ilman minkäänlaista varoitusta. Alkaa tuo juuri syömäni donitsi kurkkiin, ellei aamupalatkin.

olipa taas kirjotus yhdellä sivustolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletpa omituinen????Näistä asioista äidit saavat täällä keskustella :)

omituinen ..musta toi kirjottaja on omituinen kuka ton on kirjottanut..kokisi itse mitä on synnytys niin eipä enää kirjottelisi.

nuoret nuoret,ei ne tiedä mikä niillä on ehkä joskus edessään vielä :D

kun ei ole synnyttänyt niin ei tiedä.

musta tollaset kirjotukset voisi jättää kokonaan kirjottamatta jos asiasta ei mitään tiedä.

sellaista se on jos haluut synnytyskertomuksen lukee. kohdunsuu avautuu 10cm synnytyksessä, ihan jokaisella. myös sinun äidilläsi on avautunut ja tulevaisuudessa sinulla tulee avautumaan (no joo joo, on poikkeuksia joilla ei vaan aukee ja sit leikataan).
se on fakta. ja pillu on hieno asia.

muuttuuhan se alapää kun synnyttää kylläkin.ainakin joillakin.

monet sanoo et se lörpsähtää :D
tai kun on parsittu tikkien kanssa kokoon tai jotain.

mä kannan ainakin ylpeänä kun tikit sun muut mitä sain alapäähän kahdessa synnytyksessä :D

mä oon vähän samaa mieltä. Joskus täällä näkee aivan yksityiskohtaisia synnytyskertomuksia, ja aina jaksan ihmetellä miksi joku haluaa kertoa kaiken niin tarkasti. Miksei voi vaan sanoa että synnytys oli rankka/helppo vaan täytyy jokainen asia levitellä toisten eteen? Kait se on jotain narsismia sekin, aivan kuin toisia kiinnostaisi oikeasti muiden kuin oma synnytyksensä.

mä oon vähän samaa mieltä. Joskus täällä näkee aivan yksityiskohtaisia synnytyskertomuksia, ja aina jaksan ihmetellä miksi joku haluaa kertoa kaiken niin tarkasti. Miksei voi vaan sanoa että synnytys oli rankka/helppo vaan täytyy jokainen asia levitellä toisten eteen? Kait se on jotain narsismia sekin, aivan kuin toisia kiinnostaisi oikeasti muiden kuin oma synnytyksensä.

Mua ainakin kiinnostaa lukea ihan sen takia että tiedän mitä on seuraavalla kerralla edessä jos kaikki menee niin kuin pitää.

Musta on aika erikoista että viitsit sitten lukea sellaisia juttuja! :o Hetihän se alusta käy ilmi, että onko kysymys synnytyskertomuksesta vai ei, eihän niitä varmaan kukaan sinua pakota lukemaan? Jos jotakuta ei kiinnosta, ei lue, monia taas kiinnostaa, ja siksi on hyvä että niitä juttuja täällä on.

Katohan olen päässyt palstoille ;)) ja pillu on hieno asia, kunhan sen jättää pois ruudusta.
"Hienosti onnistunut teini (tai aikuinen) tiivistämään kirjoitukseensa huiman älyllisen lahjakkuutensa" uuh

Alkuperäinen kirjoittaja PIUSA:
Katohan olen päässyt palstoille ;)) ja pillu on hieno asia, kunhan sen jättää pois ruudusta.
"Hienosti onnistunut teini (tai aikuinen) tiivistämään kirjoitukseensa huiman älyllisen lahjakkuutensa" uuh

Sä oot muutes harvinaisen....20 vuotiaaksi...