Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Seppo on aika huippu. Se aina heiluu sillai hassusti. Hötkyilee.![]()
Mun mielestä aika kumma tuo suhtautuminen siihe Lindaan (muuallaki törmänny siihe että ihmetellään miten se tuon hiiren otti). Mistä sitä kukaan tietää millanen se on sillon ku kamerat ei käy?! Ja saahan sitä ihminen hiljaisempiki olla, ja vähemmän räväkkä, yhtä hyviä emäntiä voi silti olla. Minäki oon tosi hiljanen varsinki vieraitten ihmisten kanssa. Ja siltiki kelpaan todella hyvin miehelleni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se toma on niin tökerö....jotenkin kauhean vastenmielinen!
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:mä en nähny sitä kun oltiin saunassa,mut eks se tuu uusintana viikolla joku päivä..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Ja se Toma kun pyysi tarjoilijaa kippaamaan ne kaikki perunat lautaselleen, hiukan Satua taisi hävettää, ja miksi se varattu lappu sinne kaulaukkoon piti tuikata. Jotenkin "maalainen" - hah anteeksi kaikki maalaiset, mutta you know...
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Toma on ihan ku se ois kännissä koko ajan..
Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Toma on ihan ku se ois kännissä koko ajan..
Niin muuten näyttääkin siltä..mut olihan sillä se taskumatti siellä tansseissakin, jos se onkin kokoaikaiskäytössä..![]()