oli puhee miehen kanssa

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Järki ei taida nyt asiaa auttaa. Sen vaan sanon, että eroa ensin, ennekuin hyppäät toisen kelkkaan. Ota itsellesi nyt muutama viikko ajatteluaikaa. Irrota ajatukset molemmista miehistä, ja mieti mitä haluat.

kyllä mä olen mietinyt,toivottavasti :ashamed:
mulle on vaan vaikea myös rikkoa tä kaikki kun meillä on kuitenkin lapsia,sekä mies lupasi....onko hän tosissa edes,no mä toivon,tai mä itsekin lähden,jos kaikki sama toistu.
Mutta joo,puhumaan mä meen hänen kanssa,mulla on liika paljon sanottava,mua otta pähään että mä olen rikkonut jo hänen sydäntä,must tuntu vaan että idiotti olen ja joo tuntu etten töihin enää voi palaa,joskus mulla oli kestävä psyyke,mutta nyt säälitän jokaista ja itsekin tästä kärsin,ai kun on vaikea selittää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja usko pois:
HÄN ei halua olla kaveri, eikä ole selityksistäsi kiinnostunut. Kyllä aikuinen mies kestää yhden naisen pakit olette kamoon tuntenut vain 2 viikkoa! Älä ole lapsellinen! Et sinä hänelle mikään taivas ja tähdet ole, mutta LAPSILLESI olet! Mä voisin jopa pelätä, että saisin turpaan jos menisin jotain kaverijuttuja sönköttämään.

jos ei halua sitten mun pitää tehdä kova päätös ja laita puhelin kinni,mä sanoin mihelelle etten ehkä sitten pystyy siihen,mutta hän sen sitten tee

Joo, marttyyri-Savanna siellä taas itkee, voi voi kun kärsit... sulle ei mikään huomio riitä tässä maailmassa, mutta niinpä se tuommosilla narsisteilla yleensä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä en olisi mennyt tapamaan hänet jos hän ei olisi tulossa tänne,en mä voi niin tehdä että hän tuli ajoi 150kilsa ja nyt mä sanon että hehe,mä en tuu,se oli vitsi,kyllä mä haluan puhua kasvotuksessa ja selittää kaikki ja toivottavasti minun omakin mies on tosissa,no ainakin halua uskoa :ashamed:

No ei todellakaan tarvi mennä, et ole mitään velkaa tälle miehelle.
Ja kun et tule paikalle niin sitten herra ajaa 150km takaisin. Ihan mukava kelikin näyttää olevan niin mikä on pojan ajellessa.

Luuletko sinä ihan tosissasi, että 25v mies haluaa pari viikkoa piirittämältään naiselta kaverisuhteen, että juodaan sitten kun Turussa poikkeat leivos kahvit kahvilassa ja minä esittelen lasteni kuvia ja sinä kerrot töistäsi.
Ja pah. Kun heivaat sen niin uuden se menee kapakasta etsimään ja elämänne jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja iiiiik:
mä en olisi mennyt tapamaan hänet jos hän ei olisi tulossa tänne,en mä voi niin tehdä että hän tuli ajoi 150kilsa ja nyt mä sanon että hehe,mä en tuu,se oli vitsi,kyllä mä haluan puhua kasvotuksessa ja selittää kaikki ja toivottavasti minun omakin mies on tosissa,no ainakin halua uskoa :ashamed:

No ei todellakaan tarvi mennä, et ole mitään velkaa tälle miehelle.
Ja kun et tule paikalle niin sitten herra ajaa 150km takaisin. Ihan mukava kelikin näyttää olevan niin mikä on pojan ajellessa.

Luuletko sinä ihan tosissasi, että 25v mies haluaa pari viikkoa piirittämältään naiselta kaverisuhteen, että juodaan sitten kun Turussa poikkeat leivos kahvit kahvilassa ja minä esittelen lasteni kuvia ja sinä kerrot töistäsi.
Ja pah. Kun heivaat sen niin uuden se menee kapakasta etsimään ja elämänne jatkuu.
joo,kyllä
:ashamed: kyllä mulla on tänään järki päässä,jos en olisi puhunut miehen kaa,niin siitä ei olisi

ok,toivokaa mulle onnea :/

Sinä sitten tosissasi olet lähdössä treffeille?

Onnea en toivota, neuvon näin naisena naiselle, että laitat vaikka tietosanakirjan tai koivuhalon kassiisi niin voit humauttaa sillä päähän jos tämä mies ei ota ihan lunkisti tätä kaveriselitystäsi.

Mutta väärin sinä nyt miestäsi kohtaan teet, mutta kai sitten itse tiedät parhaten.

siis. tää ei vaan voi olla totta. ei vaan voi. ei millään.
vähänkö on muuten savannan miehellä pitkä pinna :o

savanna, olisko susta ok, jos miehesi olisi kiinnostunut jostain strippari naisesta ja ollu jotain sutinaa ja sitten sinä nöyrryt antamaan anteeksi ja menemään terapiaan. kaiken tämän jälkeen miehesi ilmottaisi,etä hän menee muuten tapaamaan tuota naista huomnna ja aikoo jatkossakin pitää yhteyttä,vaikka nainen hyvin todennäköisesti yrittäs päästä pöksyihin vielä "ystävä" lupauksen jälkeenkin? luottaisitko? sit miehesi selitys oli et no se ajo melki 200km häntä tapaamaan.

g055.gif

Lopeta jo toi pelleily. Toi äskeinen ketju ketju näytti jo mitä olet - täysi idiootti provoilija. Todellakin täysi narsisti. Huomiota keinolla millä hyvänsä.

Älä sitten ihmettele jos joku päivä tarvitsetkin oikeasti apua, kun ei kukaan uskokaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä