P
pikkuärsytys
Vieras
Siis kuuluuko niiden olla kovia vai pehmeitä??
Ärsyttää, kun ekan kerran kun ostin Torpparin leipiä niin ne olivat mukavan pehmeitä, mutta nyt kun ostin toisen kerran niin ovat ihan kovia ja rapeita.
Nyt mietin että kummat ostamani ovat "viallisia"... Kyllähän näitä koviakin tietysti syödä voi, mutta minusta ne pehmeät olivat mukavampia syödä... Mutta yhtä hyvin olisi voinut sitten ostaa piparkakkuja (ovat melko samanmakuisia) jos olisi rapeita halunnut.
Ärsyttää, kun ekan kerran kun ostin Torpparin leipiä niin ne olivat mukavan pehmeitä, mutta nyt kun ostin toisen kerran niin ovat ihan kovia ja rapeita.
Nyt mietin että kummat ostamani ovat "viallisia"... Kyllähän näitä koviakin tietysti syödä voi, mutta minusta ne pehmeät olivat mukavampia syödä... Mutta yhtä hyvin olisi voinut sitten ostaa piparkakkuja (ovat melko samanmakuisia) jos olisi rapeita halunnut.