?
:-(
Vieras
Näin viime yönä unta, että olin matkalla ja ostin sieltä matkamuistoksi itselleni kalliit nuken ja pehmolelun, vaikka minulla ei olisi ollut oikeastaan niihin edes varaa ja muut matkalla olleet pilkkasivat ja minua siksi, että ostin leluja vaikka olen aikuinen. Kukaan ei esim. halunnut istua matkalla vieressäni linja-autossa enää sen jälkeen kun ostin ne lelut sieltä huoltoasemalta. Sitten kun heräsin, niin olisin leikkinyt niillä leluillani, mutta nyt niitä ei ole enää missään? Mihin ne ovat voineet joutua, kun ne olivat minulla hetki sitten unessa repussa mukana mutta herättyäni koko reppua ei ollut missään?