Johan oli päivä, julkkisbongausta ja kirppareita...*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Päätettii aamulla lähteä kymäkoskelle suurkirpparille...ihan vain että voitiin sinne päästyä todeta että se oli suljettu...no hurautettii sit urjalaan makeistukkuun josta en edes ostanu mitään mut muksu meni silmät kiiluen hyllyjen välissä hokien "nami...karkki...namia...karkki" :D
Siinä vieressä on se huoltsikka ja sinne sitten viemään muksua vessaan koska tien toisella puolella oleva vinttikirppis oli ihan hämy paikka ja sen vessa niin jäätävässä kunnossa ettei sinne voinut mennä. Kah, siinä pihassa oli Tauski...kovasti koitin miehelle et ottaa kuvan ja lähetetää seiskaa mut ei alkanu kuvaan (nyyh, mä en rikastukkaan julkkisbongailulla )

sit ajettii viialaan kirpalle ja sieltä päätettii et käydää Narvassa kun siellä oli jotku markkinat mitä kokoajan radios mainostettiin, ajettiin narvan kylää ympäri ja ei mitää markkinoita missään! Kun päätettii et antaa olla ja lähettii kotiipäin nii siellähän ne oli jonku metsikön takana pellolla, ei silti enää käännytty takasin.

Päädyttiin Nokialle, siellä jossain kulmilla oli kierrätyskeskus, kohdalla huuto miehelle tonne! U-Käännös ja kah sieltä löytyi sänky meidän tytölle (vihdoinkin pääsi pois pinniksestä! ) ja mä ostin ison kasan nappeja itselle.

Jokohan tää selostus piisais

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö muita julkkiksii näkyny ku tauski? mitä se siellä hultsikalla teki? joi kahvia ja söi pullaa vai:)?

Ei näkyny muita. Käveli siinä pihassa ja jutteli jonkun naisen kanssa (oli siinä muutakin porukkaa ) ja sillä oli PINKKI paita, ei siis mikään haaleanvaaleanpunainen vaan pinkki...tais olla viel jotai hopeistakin siinä...emmä kehdannu vahdata kauheesti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Asutko sä siellä päin? Mä oon joskus asunu vuoden verran Toijalassa, ja mun faija ja serkkuja asuu vieläkin, ja muutenki paljon tuttuja siellä :D

Ylöjärvellä. Tää oli tämmönen kesälomareissu :D kunhan ajeltiin ja ihmeteltiin.
Piti käydä toijalassakin kirpalla mutta kun ei siellä ollut kuin 1 niin ei sen takia lähdetty.Oon sillä kirpalla kerran käyny ja ei ollu niin kiva et ois ollu pakko sinnekin päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ilmeisesti palstaprojektilaisten kaikki kadonneet napit oli nappitonttu käynyt viemässä Nokialle. Hyvä että tämäkin mysteeri selvisi.

Jaa niitäkö ne oli :D Maksoin 10? siitä lootasta+palasta kangasta ja lapsi löys jonku minimaalisen lappalaisnuken johon ihatu niin piti sekin ottaa siis oli jotain 5cm pitkä ehkä. Kotona se sitten upotti sen vesiämpäriin...

Yhteistyössä