oletteko palanneet yhteen asumuseron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies muutti nyt sit pois ja minä jäin lasten kanssa tänne meijän yhteiseen kotiin. Minä rakastan edeen miestäni ja toivoisin että hän tulis järkinnsä palais luokseni. Mutta enhän minäkään voi ikuisuutta odottaa. ( meillä mies vaan ilmoitti että ei rakasta minua enää. Ei kuulemma ole toista naista kuvioissa)Kiinostaa kovasti tietää että palaako parit enää yhteen kun ovat kerran muuttaneet erileen.

On sillä toinen nainen. Mies ei koskaan sano, että mä lähden koska mulla on uusi. Aina niillä lähtijöillä kuitenkin uudet on valmiina, eikai ne muuten mihinkään lähde?? Yksin asumaan? Just joooooo

Alkuperäinen kirjoittaja Älä vaan usko:
On sillä toinen nainen. Mies ei koskaan sano, että mä lähden koska mulla on uusi. Aina niillä lähtijöillä kuitenkin uudet on valmiina, eikai ne muuten mihinkään lähde?? Yksin asumaan? Just joooooo

No höh, tottakai voi lähteä, vaikka ei oiskaa toista kuvioissa. Niin meilläkin kävi, eikä todellakaan ole toista naista. Sattumoisin mun sisko liikkuu hyvin paljon samoissa piireissä, kun mun ex ja tietäisin varmasti, jos ois toinen.

Meidän ystäväpariskunnalle kävi näin.. nainen odotti 5. lastaan ja mies oli pitäny 1,5v yhtä työkaverinsa kanssa. Sitten mies ilmoitti, että haluaa oman kämpän, jossa saa olla välillä rauhassa ja miettiä asioita. Raskaana oleva vaimo oli murheen murtama, mutta ei voinut muuta kuin suostua. Sitten kun tämä 5. lapsi syntyi, niin mies kertoi, että hän haluaa erota. Syyksi paljastui myöhemmin sitten tämä miehen työkaveri. Kyseinen nainen oli useasti vieraillut myös tämän perheen luona ja nainen piti tätä miehen työkaverinaista hyvänä ystävänään.. Elämä on vähän julmaa joskus. Olepa tarkkana ap, ettet kuluta suotta aikaasi kusipään kanssa.

Yhteistyössä