Joo, sama juttu..joskus vuosia sitten kun aloittelin palstailua sain itseni kiinni siitä, että jonkun sanaharkan tai erimielisyyden jälkeen puhisin asiaa muutaman hetken ja jopa täpinöissäni palasin katsomaan ketjua..mut ei jaksa enää...No en kyllä jaksa stressata jonkun palstan vuoksi, tää on vain ajankulua. Mun todellinen elämä ja ystävät on jossain ihan muualla
Kuinka paljon mielensäpahoittajien takia täytyy joustaa? Tarkoitan, kun jotkut loukkaantuvat ihan äärimmäisen helposti.En täällä, mutta toisella keskustelusivustolla kyllä.
Tosiasiassa internet on näin ikävä paikka vain siitä syystä, että ihmiset ajattelevat sen "olevan vain internet" ja että "sitä ei pidä ottaa tosissaan". Muutos lähtee näistä ihmisistä, ei niistä jotka täällä pahoittavat mielensä.
Tiistain (?) Silminnäkijässä on samasta aiheesta. Täytyy käydä katsomassa nuo molemmat.Äsken tuli FST5:lta mielenkiintoinen juttu mm. netin vihapuheesta. Kai se joku raja menee suorissa solvauksissa ja tappouhkauksissa. Jos joku ottaa herneet nenuun vaikkapa toisen ilosta niin ehkä hän sen joutuu itse kestämään ja selvittämään.
Silminnäkijän juttu katsottu, oli kyllä raadollista touhua. Ja kaikki haastateltavaksi löydetyt uhkailijat ja solvaajat kasvotusten kovasti pahoillaan ja "en minä tarkoittanut". Surkeita ihmisiä.Streamissa oli tää hommaforumin hemmo.
Onhan noita ohjelmia nyt poikinu tän Ylen vihapuhekampanjan tiimoilta, siellä on Areenassa useita eri ohjelmia.
Ollaan niin erilaisia, mua vaan naurattaa jos joku ottaa mutta hampaisiinsa.Ei täällä tarviikaan tietää mitään erityistä - riittää, että sanot tykkääväsi vaikka vihreästä väristä niin paskaa saat niskaasi. Esimerkkinä käy vaikka nuo sisustusjutut; ei kaikki tykkää samasta, mutta muiden maku lytätään.