Oletteko koskaan pahoittaneet mieltänne (itkeneet) tämän palstan kommenttien takia?

En täällä, mutta toisella keskustelusivustolla kyllä.

Tosiasiassa internet on näin ikävä paikka vain siitä syystä, että ihmiset ajattelevat sen "olevan vain internet" ja että "sitä ei pidä ottaa tosissaan". Muutos lähtee näistä ihmisistä, ei niistä jotka täällä pahoittavat mielensä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
No en kyllä jaksa stressata jonkun palstan vuoksi, tää on vain ajankulua. Mun todellinen elämä ja ystävät on jossain ihan muualla
Joo, sama juttu..joskus vuosia sitten kun aloittelin palstailua sain itseni kiinni siitä, että jonkun sanaharkan tai erimielisyyden jälkeen puhisin asiaa muutaman hetken ja jopa täpinöissäni palasin katsomaan ketjua..mut ei jaksa enää...

"vieras"
En täällä, mutta toisella keskustelusivustolla kyllä.

Tosiasiassa internet on näin ikävä paikka vain siitä syystä, että ihmiset ajattelevat sen "olevan vain internet" ja että "sitä ei pidä ottaa tosissaan". Muutos lähtee näistä ihmisistä, ei niistä jotka täällä pahoittavat mielensä.
Kuinka paljon mielensäpahoittajien takia täytyy joustaa? Tarkoitan, kun jotkut loukkaantuvat ihan äärimmäisen helposti.

Siinä samaa mieltä, että ei (ainakaan enää) ole olemassa mitään "vain internettiä". Netti on jo lähes jokaisen arkipäivää, ei mikään kaikesta erillään oleva maailma, joten kyllä täällä voi odottaa ihan samoja käytössääntöjä kuin muuallakin.

En.....

Joskus tuntuu pahalta/suutun toisten puolesta, jos vaikuttaa että heitä jollain tapaa koskettaa joku kommentti ikävästi.

Itse pidän kovinkin mustasta huumorista ja sarkastisista kirjoituksista. Provosoidun luultavasti aika herkästi jatkamaan juttua tai vähintäänkin huutonauran, ajattelematta että joku saattaa pahoittaa siitä mielensä.

Ihmisillä on niin eriävä tuo herkkyysaste.
Aina en voi ymmärtää, tai en edes jaksa yrittää ymmärtää, miten joku saattaa suuttua tai loukkaantua jostain mitättömästä asiasta:ashamed:

Kamalan ristiriitaista:D

[QUOTE="vieras";28393206]Kuinka paljon mielensäpahoittajien takia täytyy joustaa? Tarkoitan, kun jotkut loukkaantuvat ihan äärimmäisen helposti.

Siinä samaa mieltä, että ei (ainakaan enää) ole olemassa mitään "vain internettiä". Netti on jo lähes jokaisen arkipäivää, ei mikään kaikesta erillään oleva maailma, joten kyllä täällä voi odottaa ihan samoja käytössääntöjä kuin muuallakin.[/QUOTE]

Äsken tuli FST5:lta mielenkiintoinen juttu mm. netin vihapuheesta. Kai se joku raja menee suorissa solvauksissa ja tappouhkauksissa. Jos joku ottaa herneet nenuun vaikkapa toisen ilosta niin ehkä hän sen joutuu itse kestämään ja selvittämään.

palsta <3
Olen pahoittanut mieleni, ja suuttunut, toisaalta myös nauranut sadat kerrat. Itkenytkin muistaakseni olen. Saanut vertaistukea, kannustusta, toisaalta halosta päähän. Ehkä joskus itsekin loukannut jotain.

"vieras"
Äsken tuli FST5:lta mielenkiintoinen juttu mm. netin vihapuheesta. Kai se joku raja menee suorissa solvauksissa ja tappouhkauksissa. Jos joku ottaa herneet nenuun vaikkapa toisen ilosta niin ehkä hän sen joutuu itse kestämään ja selvittämään.
Tiistain (?) Silminnäkijässä on samasta aiheesta. Täytyy käydä katsomassa nuo molemmat.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Kyllä varmaan yhdestä jos toisestakin jutusta olen ärtynyt. Mutta itkemiseksi ei ole mennyt. Toisaalta, minua ei ole myöskään kiusaamalla kiusattu. En ole saanut itselleni perskärpäsiä. Olen hyvällä tavalla kai huomaamaton tapaus. Ja jokaiseen vastaukseeni tartuttaisiin vain koska nikkini ärsyttää, lähden pois. Koska minulla ei ole mitään intoa päästää ihmisiä ihoni alle. Sellainen tarpeeksi intensiivinen kiusaaminen kyllä saattaisi käydä sielun päälle.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28393335]Tiistain (?) Silminnäkijässä on samasta aiheesta. Täytyy käydä katsomassa nuo molemmat.[/QUOTE]

Streamissa oli tää hommaforumin hemmo.

Onhan noita ohjelmia nyt poikinu tän Ylen vihapuhekampanjan tiimoilta, siellä on Areenassa useita eri ohjelmia.

Coralie
Olen pahoittanut mieleni. Kyse oli ketjusta, jossa kerroin mummoni kuolleen syöpään, ja joku sairaanhoitajaksi itseään tituleeraava kusipää keksi siitäkin vittuilemista. Pidin lähes vuoden mittaisen palstatauon.

Muuten olen sitä mieltä, että nämä "ei kannata välittää, tämähän on vain netti" -kommentit eivät auta asiaa. Netti ei pitkään aikaan enää ole ollut "vain netti", ja sitä paitsi tuo perustelu muistuttaa vähän liikaa sitä, että kiusaamistapauksissa vastuu sälytetään kiusatulle ("älä ole niin herkkä") eikä kiusaajalle.

anyone
Kyllä tässä mielensä pahoittaa erään harmaan puolesta, joka jaksaa vaan tehdä Milannasta uusia alotuksia :( Onkohan sillä omaa elämää ollenkaan? Jos sille sais tilattua sellasen vaikka venakon verkkokaupasta?

Empä ole mieltäni varsinaisesti koskaan pahoittanut. Täällä näkee niin monenlaista, että ne suorat ilkeilyt jotenkin jättää omaan arvoonsa ja keskittyy niihin hyviin puoliin, mutta jonkun toisen puolesta olen ärsyyntynyt kuinka muut voi teilata, kun toinen yrittää kysyä jotain asiaa.

Yhteistyössä