Oletteko koskaan pahoittaneet mieltänne (itkeneet) tämän palstan kommenttien takia?

"vieras"
En todellakaan, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Tuntemattomien ihmisten sanomiset ovat toisarvoisia. Vain läheisiä kannattaa kuunnella ja ei heitäkään aina kannata liian vakavasti ottaa.

Keittiönoita
Ei täällä tarviikaan tietää mitään erityistä - riittää, että sanot tykkääväsi vaikka vihreästä väristä niin paskaa saat niskaasi. Esimerkkinä käy vaikka nuo sisustusjutut; ei kaikki tykkää samasta, mutta muiden maku lytätään.
Totta, mutta jos pahoittaa mielensä siitä, että tuntemattomat ihmiset lyttää sisustusmaun, niin silloin ei kannata laittaa kodistaan kuvia. Jos siitä ei pahoita mieltänsä, niin antaa palaa vaan :)

En ole itkenyt tai ainakaan pitkäksi aikaa pahoittanut mieltäni, osaan jättää epärakentavat kommentit omaan arvoonsa.

Yksi itseeni liittyvä kommentti mua on jopa naurattanut-ilmeisesti joku tiesi minut IRL, ja kirjoitti että kävelen kuin mulla olisi 7 Siwan kauppakassia käsissä. :D

Meidän suvussa on oikeesti monilla sellainen aika järkyttävä, etukumara kävelytyyli jossa harpotaan pitkin askelin, perse pitkällään, kädet ja otsa maata viistäen. Olen koittanut päästä siitä eroon, vaihtelevalla menestyksellä. Nykyään katson yleens ensin ympärilleni näkeekö kukaan ennen kuin alan harppoa, sillä tolla tyylillä pääsee uskomattoman lujaa. :LOL:

Joskus hieman kyllä ihmetyttää täällä ihmisten typeryys ja julmuus. Kun olen kertonut sairastavani sairautta joka saattaa viedä minut periaatteessa koska vaan pyörätuoliin, olenhan siitäkin tullut haukutuksi ja kutsutuksi pilkkanimillä. Se ei varsinaisesti loukkaa, kertoo vaan siitä että on olemassa tunneälyltään kastemadon tasoisia ihmisiä, ja uskon valitettavasti että sellaisia on jopa aika paljonkin, ei muuten kiusaaminen olisi koulu-ja työmaailmassa niin yleistä. Helppo uskoa että niiden päiväkoti-ja koulukiusaajien vanhemmat ovat juuri niitä idiootteja jotka aikuisinakin kiusaavat ihmisiä eri paikoissa. Surullista, todella surullista.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28392027:
Totta, mutta jos pahoittaa mielensä siitä, että tuntemattomat ihmiset lyttää sisustusmaun, niin silloin ei kannata laittaa kodistaan kuvia. Jos siitä ei pahoita mieltänsä, niin antaa palaa vaan :)
Tuo oli esimerkki; ei mua harmita, jos jotkut ei tykkää mun "mummomausta".
Tarkoitin lähinnä semmosia oikeita murheita, joihin hakee vertaistukea. Niin vaikeita asioita, ettei niillä halua rasittaa läheisiään.

Olen minä kyllä aika huono selittämään...

"vieras"
Tarkoitin lähinnä semmosia oikeita murheita, joihin hakee vertaistukea. Niin vaikeita asioita, ettei niillä halua rasittaa läheisiään.

Sniif Sniif Sniif... kirjoita harmaana niistä asioista, joihin haet vertaistukea.

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
tunnetila
Olen suuttunut ja ärsyyntynyt. Kerran yhdestä Tytsin kommentista oon myös pahoittanut mieleni.

Yleensä siinä vaiheessa, kun tulee tunteita peliin nettipalstalla, pidän pitkän tauon.

[QUOTE="vieras";28392052]Sniif Sniif Sniif... kirjoita harmaana niistä asioista, joihin haet vertaistukea.[/QUOTE]

Tuo on tosi hyvä neuvo. Kaikki vähänkin henkilökontaiset asiat kannattaa kirjoittaa hamaana, ja mustana vain sellaista josta mahd. haukut ei satuta.

Keittiönoita

Mä en lähtisi hakemaan sitä vertaistukea tällaiselta avoimelta keskustelupalstalta. On olemassa muitakin esim Tukinet ja erilaisten järjestöjen keskustelupalstat.

[QUOTE="vieras";28392052]Sniif Sniif Sniif... kirjoita harmaana niistä asioista, joihin haet vertaistukea.[/QUOTE]
Tuo on totta. Olen huomannut, että mun ikäni vaikuttaa siihen, kuinka muut täällä suhtautuu.

Nyt mulla on kyllä niin iso murhe, että se kirvoitti tekemään tämän aloituksen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28392059:
Ja harmailleko täällä ei ilkeillä?
Ilkeillään toki harmaillekin, mutta harmaana kirjoitettaessa kukaan ei pysty merkkaamaan tiimariinvihkoonsa tiettyyn mustaan nikkiin liittyviä arkoja asioita, ja vetämään niitä sitten myöhemmin esille loukkaamistarkoituksessa.

Tosin itse en kirjoita täällä edes harmaana mitään kovin arkaluontoista mihin haluan vertaistukea. Mulla on facessa ryhmä johon kuuluu ainoastaan lähimmät ystäväni, siellä minä ja ystäväni avaudumme henk.koht. asioista ja saamme vertaistukea.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ilkeillään toki harmaillekin, mutta harmaana kirjoitettaessa kukaan ei pysty merkkaamaan tiimariinvihkoonsa tiettyyn mustaan nikkiin liittyviä arkoja asioita, ja vetämään niitä sitten myöhemmin esille.
Eräs pitkään palstaillut musta nikki kirjoitti miehensä pettäneen häntä. Joku harmaa jaksaa muistuttaa asiasta turhan usein.

Jos olisi kirjoittanut harmaana asiasta, kukaan ei tietäisi kenestä on kysymys.

tunnetila
Turhautuminen on muuten ehkä se yleisin tunne. Se, että miten toinen voi ymmärtää niin väärin mitä yritän sanoa! Keittiksen kanssa joskus kävi näin, mutta se keskustelu päättyi hyvässä hengessä, onneksi.

[QUOTE="vieras";28392080]Eräs pitkään palstaillut musta nikki kirjoitti miehensä pettäneen häntä. Joku harmaa jaksaa muistuttaa asiasta turhan usein.

Jos olisi kirjoittanut harmaana asiasta, kukaan ei tietäisi kenestä on kysymys.[/QUOTE] Juuri tätä tarkoitin.

Ja muistan tapauksen jossa eräs musta nikki kirjoitti ongelmista parisuhteessaan- aloitti harmaana mutta mustui vahingossa. Siitä alkoi ihan järkyttävä loan heitto, niin että ko. nikki lähti kokonaan palstalta. Toivottavasti on täällä edelleen, oli sen verran ihana persoona.

Ennen tätä palstaa en edes tiennyt miten uskomattoman julmia ja ilkeitä naiset voivat olla. Pelottavaa ajatella että monet heistä ovat äitejä. Nämä sitten varmaankin kasvattavat tyttäristään yhtä negatiivisia ja ahdasmielisiä sekä suppeakatseisia persoonia. En nyt yleistä, mutta hirveästi täällä on varsinkin harmaana kirjoittavia käsittämättömän inhottavia ihmisiä. :(

• Tykkää
Ennen tätä palstaa en edes tiennyt miten uskomattoman julmia ja ilkeitä naiset voivat olla. Pelottavaa ajatella että monet heistä ovat äitejä. Nämä sitten varmaankin kasvattavat tyttäristään yhtä negatiivisia ja ahdasmielisiä sekä suppeakatseisia persoonia. En nyt yleistä, mutta hirveästi täällä on varsinkin harmaana kirjoittavia käsittämättömän inhottavia ihmisiä. :(
Olen niiiin samaa mieltä.

Peyote
Olen mä. Mä en oo sellanen ettei muhun vaikuttaisi asiat mitä mulle sanotaan. Pahimmalta on tuntunut sellaiset tilanteet kun kaikki on samaan aikaan sanomassa jostain. Sit se tuntuu ärsyttävältä että joku tulee joku keskusteluun pistämään ne Jeesuksenmorsian-juttunsa.

Mutta ei mua ole enää täällä paljoa kiusattu. Tai ne jotka yrittää, ei ole onnistunut oikein hyvin.

Sellasesta mulla tulee usein paha mieli, kun näkee että jotain yritetään ihan tahallaan koko ajan satuttaa ja oikein nälvitään ja yritetään järjestelmällisesti nakertaa itsetuntoa. Usein nää kohteet ei loukkaannu siitä itse ilmeisesti ollenkaan niin paljoin kuin mä.

• Tykkää
En ole (tähän ikään mennessä ainakaan) pahoittanut mieltäni palstan kommentoijien vuoksi. Totta, jokaisen kommentin takana on ihminen. Noista ikävimmistä kirjoituksista osa on ihan provoa ja härnäämistä, mutta joidenkin takana on kyllä tyytymättömyys, katkeruus omaan elämään jne.

Lisäksi sitten löytyy myös ne todella huonovointiset, joilla on siis päivästä päivään henkistä pahoinvointia.

Joskus *tekisi kyllä mieli itkeä*, kun näkee oikein ylimielistä tylyttelyä, nimittelyä ja muuta asiatonta, samoilta mustilta nimimerkeiltä. Siis jonkun toisen puolesta tekisi jo mieli alkaa reagoida...

En koskaan kuvittelekaan voivani itkeä tai loukkaantua näistä kommenteista täällä. En ole kuitenkaan teflonista tehty, vaan olen hyvinkin herkkä, ja joissain asioissa tuo ominaisuus saattaa jopa häiritä, siis itseäni.

- take the best and leave the rest, sellaista valikointia harrastan täällä ja se sovetuu moneen muuhunkin asiaan.

• Tykkää

Yhteistyössä