Oletteko huomanneet? (Liberovaipoista)

• Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti
Niiskunen
Nyt niihin oli tullut uus kuosi ja meillä ne ei pidä enää yhtään pissaa. Joka kerta tulee läpi. Niissä on kuvioo vähän enemmän. Pitäisköhän laittaa palautetta Liberolle? Onko muut huomanneet saman?

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota
Meil on kans joskus semmosia pissakökkäreitä iholla. Se vissiin on sitten niin että siitä vaipasta lähtee jotain hötöjä?

Meillä on ollu noita liberon comfort fit vaippoja, enkä oo huomannu niissä mitään vikaa. Paljon parempia on ollu kun aiemmin käytetyt daily-vaipat, niistä ainakin tuli jotain ihme töhnää vauvan peppuun.

jippii
olin niin onnellinen kun ne olivat muuttuneet tosi paljon paremmiksi,semmoiset joustoteipit.tosi hyvin istuvat 1veellekkin vaikka kovin liikkuu.ne on ihan ku ne pampersin kalliit active fit-vaipat.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä vastaan tässä ikävissäni jopa vaippa-aloitukseen, kun ei uusia voi tehdä :D Muistatteko kun johonkin aikaan oli erikseen tyttö- ja poikavaipat? :D
Joo muistan ja mun äitikin muistaa kun jaksaa vieläkin kysyä että mistä löytää niitä poikien vaippoja kun kaupassa ei ole kuin yhdenlaisia ja että voiko niitä ostaa . Meillä siis 2poikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Joo muistan ja mun äitikin muistaa kun jaksaa vieläkin kysyä että mistä löytää niitä poikien vaippoja kun kaupassa ei ole kuin yhdenlaisia ja että voiko niitä ostaa . Meillä siis 2poikaa.
Niitä oli muutamien vuosien ajan, 90-luvun puolivälissä, meillä oli kaksi Liberon miestä, jotka käytti niitä poikavaippoja :D

tötterö
Mielenkiintoista.10 vuotta sitten poika käytti vain ja ainoastaan liberoa,oli sillon meille se paras vaihtoehto.Pitänee tulevalle vaaville miettiä vaihtoehtoja.Ei kestoilukaan oo poissuljettu vaihtoehto.

Juu olen, ne joko vuotavat, tarra jää käteen, se jousto-osa missä tarra on, jää käteen, päästävät geelit iholle ja sen semmottii: Reklamaatio on tehty ja pitäs pari liberoa pistää postiin paketin kera. Lupasivat hyvittää. Ja mua ärsyttää ihan periaatteesta että ne on ihan liikaa pampersin kans samanlaisia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:
Mielenkiintoista.10 vuotta sitten poika käytti vain ja ainoastaan liberoa,oli sillon meille se paras vaihtoehto.Pitänee tulevalle vaaville miettiä vaihtoehtoja.Ei kestoilukaan oo poissuljettu vaihtoehto.
Mä suosittelen kestoilua =) Meillä on ollut paketillinen Liberoita "varavaippoina" kiireiseen reissuunlähtöön jne ja musta kestovaipat on kyllä paljon miellyttävämpiä:) Kertikset alkaa haista kamalalle heti kun pissa lirahtaa ja pojalla alkaa ainakin ihokin niistä punoittamaan kun ne on niin hautovia.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:
Mä suosittelen kestoilua =) Meillä on ollut paketillinen Liberoita "varavaippoina" kiireiseen reissuunlähtöön jne ja musta kestovaipat on kyllä paljon miellyttävämpiä:) Kertikset alkaa haista kamalalle heti kun pissa lirahtaa ja pojalla alkaa ainakin ihokin niistä punoittamaan kun ne on niin hautovia.
Täälläkin kannatetaan kestoilua :)

Yhteistyössä