Oletteko huomanneet? (Liberovaipoista)

• Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti
liperot on paskoja
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Nyt niihin oli tullut uus kuosi ja meillä ne ei pidä enää yhtään pissaa. Joka kerta tulee läpi. Niissä on kuvioo vähän enemmän. Pitäisköhän laittaa palautetta Liberolle? Onko muut huomanneet saman?

pssst, ostakaa lidlin vaippoja niin kestää kuivana ja ei tule kökköä iholle :attn: :)
Meillä käytetty jo monta vuotta niitä( siis esikon ajoista lähtien), ja ne vaan paranee.
Nythän ne uudistu tässä alkuvuodesta, niin ovat vielki parempia :)
ja viel on halvempiaki kun liberot tai pampersit.
Ja sen verran lisään, et meillä ei oo tullu kertaakaa ohivuotoja lidlin vaipoilla, joskus kokeilin liberoita, niin melkein joka kerran sitä tuli.

Karoliina
en tykkää yhtään uusista liberoista!meillä ne ei pysy paikallaan ja ihokin on selkeesti ärtyny.onneks löysin vielä vanhaa mallia ja elämä hymyilee taas!...oon aina suosinu liberoo mutta nyt muistuttaa liikaa pampersia:(

vieras
meillä oli paketti uusia liberon housuvaippoja, istui aivan mahtavasti! oli liiankin hyviä, normaalisti me kestoillaan päivät kun kyllästyin valskaaviin kertiksiin...nyt paketti kului hetkessä, eikä raski ostaa uutta kun on niin kalliita!

sauge
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota
Meillä taas löytyy täysin käyttökelvottomia vaippoja uusista pusseista, puuttuu vallan kiinnitysteippejä ja on repaleisia..

hillo
Alkuperäinen kirjoittaja sauge:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota
Meillä taas löytyy täysin käyttökelvottomia vaippoja uusista pusseista, puuttuu vallan kiinnitysteippejä ja on repaleisia..
lähetä liberolle,saat korvauksen.mä oon monta kertaa lähettäny.

Yhteistyössä