Mä tykkään enemmän tästä uudesta mallista, eikä oo kyllä valskanneet, niinkuin ei liberon vaipat ennenkään.
mut ootko ostanu uusia vai vanhoja?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Aina kun vaipat loppuu,uus paketti ostetaan Liberoa ja yhtä hyvin pitää kuin entisessäkin paketissa olleet vaipat....
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Nyt niihin oli tullut uus kuosi ja meillä ne ei pidä enää yhtään pissaa. Joka kerta tulee läpi. Niissä on kuvioo vähän enemmän. Pitäisköhän laittaa palautetta Liberolle? Onko muut huomanneet saman?
Meillä taas löytyy täysin käyttökelvottomia vaippoja uusista pusseista, puuttuu vallan kiinnitysteippejä ja on repaleisia..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota
lähetä liberolle,saat korvauksen.mä oon monta kertaa lähettäny.Alkuperäinen kirjoittaja sauge:Meillä taas löytyy täysin käyttökelvottomia vaippoja uusista pusseista, puuttuu vallan kiinnitysteippejä ja on repaleisia..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota