Oletko tyytyväinen seksielämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spoonfull
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole teillä "puutteessa" elävillä mieleen tullut puhua sille elämänkumppanille tarpeistanne,seksiin liittyvistäkin?

On puhuttu ummet ja lammet, tuloksetta. Kyseessä vaan on tapaus jonka elämässä seksi ei ole niin isossa merkityksessä kuin mitä itselleni on. Minulle seksi on parisuhteen kulmakivi, hänelle vaan yksi pakollinen toimenpide siivoamisen ja muiden kotitöiden lisäksi.

Tai siis joo. Kyllä minä seksiä saan, jos siis jaksan ja haluan aina tehdä itse aloitteen. Siihen jatkuvaan vonkaamiseen ja aloitteen tekemiseen vaan kyllästyy ja turhautuu, kuten myös siihen jatkuvaan siveyteen ja virikkeettömytteen mitä normaaliakin normaalimpi seksi tarjoaa. Nuollaan vähän pimpsaa, maistellaan kikulia, naidaan takaapäin ja sitten naidaan alle. Naiseni laukeaa tuossa ajassa pari kertaa ja on siinä vaiheessa saanut tarpeekseen. Minä olen vasta aloittanut ja kovassa vauhdissa, mutta kun naisen paikat ei kestäkään enää. Sitten runkitaan nopsaan ja haudataan valtava kiihottuminen pikaisen laukeamisen ja pettymisen alle. Tämä ei todellakaan täytä tarpeitani, eikä todellakaan täytä käsitystäni hyvästä ja kiihkeästä seksistä.

Rakastajattaren etsintä on alkanut. Haluan löytää sellaisen nuoruusvuosien nartun, jonka kanssa sai naida tuntikausia ja kokeilla mitä erikoisempia temppuja ja leluja. En vaan tiedä onko sellaisia enää olemassa.​

Viimeksi muokattu:
Totta,itsellänikin kokemusta vastaavasta,edellisessä suhteessani ei seksiä juuri ollut,mukava hertainen nuori nainen muuten,mutta se puoli ei vain toiminut meillä koskaan ja siihen seurustelumme kompastui,kaksi seksuaalisilta tarpeiltaan täysin erilaista ihmistä.
Sen pohjalta olikin melkoinen "pommi" hypätä vaimoni kanssa sänkyyn,se oli ensimmäisestä hetkestä,kuin seitsemänteen taivaaseen olisi päässyt,kiihkeä ja innokas nainen,joka ei jättänyt epäselväksi haluaako hän vai ei. Mutta se aloitteen tekeminen taitaa kuulua aika luonnostaa miehelle,nainen odottaa että mies tekee niin,osoittaa hänelle huomiota ihan pienilläkin asioilla.Minusta se on täysin luonnollista,että mies sen aloitteen tekee ja niin se meidänkin suhteessa on,vaikka vaimoni meistä se aktiivisempi seksuaalisesti onkin.Meillä vaimon halut ova heränneet monta monta kertaa jo ihan sillä,kun olen herännyt ennen häntä,keittänyt kahvit ja vienyt ne hänelle vuoteeseen,tosi pieni asia itselleni,mutta vaimon mielessä se pieni ele on kasvanut rakkaudeksi hetkessä. Enkä ole siitä itsekkän osattomaksi koskaan jäänyt...Pitää muuten paikkansa tässä elämässä muutenkin,pienistä puroista syntyy suuria virtoja...

Mutta se aloitteen tekeminen taitaa kuulua aika luonnostaa miehelle,nainen odottaa että mies tekee niin,osoittaa hänelle huomiota ihan pienilläkin asioilla.Minusta se on täysin luonnollista,

Ja minusta taas täysin luonnotonta aikana, jolloin naisten pitää tasa-arvon vuoksi päästä armeijaankin. En vaan voi käsittää että miehen tehtävänä olisi huolehtia yksin parisuhteen erotiikan käynnistämisestä. Sehän on täysin idioottimainen ja yksipuolinen asetelma joka ei vaan toimi. Minä, miehenä, haluan olla myös haluttu. Sitä haluttuna olemista en koe silloin, kun itse jatkuvasti joudun aloitteen tekemään.

Sitä paitsi, mies on takuuvarmasti paljon helpompi käynnistää kuin nainen. Kukko huuleen ja lutkutusta. Sillä se tämäkin mies kiihtyisi nollasta sataan kolmessa sekunnissa.

Viimeksi muokattu:
Voi sen noinkin nähdä,en ala mielipidettäsi kyseenalaistamaan... itselläni kuitenkin aivan erilainen näkemys naisen ja miehen välisestä kanssakäymisestä.Pidän naisia.omaani erityisesti,maailman kauneimpina ja ihmeellisimpinä "keksintöinä" ja pidän jopa etuoikeutena itselleni sitä,että vaimoni haluaa minun heiluttelevan sitä ohjaussauvaa,millä meidät sinne sänkyynkin ohjaillaan,toisenlaista "sauvaa"käyttelemään...

En ole tyytyväinen, enkä tule koskaan olemaankaan. Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa, mutta miehen kanssa joka ei koskaan ole herättänyt minussa minkäänlaisia intohimoja. Olen erittäin seksuaalinen ihminen ja yrittänyt pitää sen tukahdutettuna vuosikaudet, mutta kohta räjähtää, luulen. Ongelma on vain se, että kun on itse syntynyt epäviehättäväksi (ja pilannut loputkin olemattomasta ulkonäöstä lohtusyömisellä), ei ole varaa valita. Niitä joita haluaisin en taatusti saa, vaikka rima ei edes ole kovin korkealla (en ole koskaan tykännyt "kiiltokuvapojista").

Elän siis turhautuneena lopun elämääni.

Täällä myös tyytymätön olemattomaan sinkkuseksielämään. Työkalu tuntuu toimivan ainakin toistaiseksi. Hyvältä tuntuvia stondeja silloin tällöin muistuttaa asiasta.

tässä 4-kymppinen mies,avioliitossa ja parisuhde yli 12 vuotias.
Kaksi alakouluikäistä lasta, se tyyppillinen tilanne.
Seksiä, erotiikkaa tai hellyyttä kotona ehkä kerran kuukaudessa keskiarvolla.
Luulin että tyydyn, "alistun" siihen mutta aika vaikeaa seksuaalisuutta on vaan unohtaa.

Vaimo ei vaan ole kiinnostunut. Piste. Olen kuitenkin komea, haluttavan näköinen sporttimies.
Meillä vaan on ilmeisesti homma jumissa, arkivelvoitteet pitävät kulisiin kasassa. Ei muu.

tässä 4-kymppinen mies,avioliitossa ja parisuhde yli 12 vuotias.
Kaksi alakouluikäistä lasta, se tyyppillinen tilanne.
Seksiä, erotiikkaa tai hellyyttä kotona ehkä kerran kuukaudessa keskiarvolla.
Luulin että tyydyn, "alistun" siihen mutta aika vaikeaa seksuaalisuutta on vaan unohtaa.

Vaimo ei vaan ole kiinnostunut. Piste. Olen kuitenkin komea, haluttavan näköinen sporttimies.
Meillä vaan on ilmeisesti homma jumissa, arkivelvoitteet pitävät kulisiin kasassa. Ei muu.

Tuo kerran kuukaudessa olisi jo luksusta :)

Luulen, että kun kerran asiat on jumissa, ne on purettava perusteellisesti auki. Ei noinkaan voi jatkua, olette todennäköisesti molemmat onnettomia tilanteeseenne.

Omalta kohdalta tuntuu mahdottomalta hyväksyä sitä, että eläisimme näin lopun ikäämme, kulissit kunnossa, mutta ilman seksiä. Kuitenkin tilanne vaan on noin tällä hetkellä. Haluaisin edes joskus kokea olevani haluttu ja kaipaan kosketusta ja fyysistä läheisyyttä. Puhuttu on, molemmat haluaa tilanteen muuttuvan, mutta silti mikään ei ole muuttunut vielä. Syö naista ja masentaa.

Viimeksi muokattu:
En ole tyytyväinen, enkä tule koskaan olemaankaan. Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa, mutta miehen kanssa joka ei koskaan ole herättänyt minussa minkäänlaisia intohimoja. Olen erittäin seksuaalinen ihminen ja yrittänyt pitää sen tukahdutettuna vuosikaudet, mutta kohta räjähtää, luulen. Ongelma on vain se, että kun on itse syntynyt epäviehättäväksi (ja pilannut loputkin olemattomasta ulkonäöstä lohtusyömisellä), ei ole varaa valita. Niitä joita haluaisin en taatusti saa, vaikka rima ei edes ole kovin korkealla (en ole koskaan tykännyt "kiiltokuvapojista").

Elän siis turhautuneena lopun elämääni.

Ota nyt ensimmäiseksi itseäsi niskasta kiinni, olet taatusti viehättävä nainen, jos vain itsekin uskoisit siihen. Tsemppiä.

Viimeksi muokattu:
Tuo kerran kuukaudessa olisi jo luksusta :)

Luulen, että kun kerran asiat on jumissa, ne on purettava perusteellisesti auki. Ei noinkaan voi jatkua, olette todennäköisesti molemmat onnettomia tilanteeseenne.

Omalta kohdalta tuntuu mahdottomalta hyväksyä sitä, että eläisimme näin lopun ikäämme, kulissit kunnossa, mutta ilman seksiä. Kuitenkin tilanne vaan on noin tällä hetkellä. Haluaisin edes joskus kokea olevani haluttu ja kaipaan kosketusta ja fyysistä läheisyyttä. Puhuttu on, molemmat haluaa tilanteen muuttuvan, mutta silti mikään ei ole muuttunut vielä. Syö naista ja masentaa.

Itseasiassa hieman liioittelin tuota 1krt/kk, koska edellinen kerta oli kai joskus loka/marraskuussa(?) mutta kesälomalla on "putki" että harrastettiin 3-4 kertaa :)
Joten keskiarvo kai edelleen se kerta...no joo, ihan sama!

Mutta ihan saman fiilikset. Eihän loppuelämä voi mennä näin, eihän.
Juuri se kun ei tunne olevansa haluttu, eikä himottu. Ei koe ihoa,kosketusta.
Meillä on myös aiheesta keskusteltu ja olemme parisuhteesta käyty myös terapeutin
juttusilla mutta iso kuva ei ole muuttunut.
Kulissit kunnossa joo, talo,autot jne ja kaksi ihanaa tervettä lasta onnellisessa perheessä-
periaatteessa juuri näin, enkä toisaalta haluais sitä idyliä rikkoa.

Syö myös miestä ja masentaa - voin hyvin sympasiteerata sinua :(

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa hieman liioittelin tuota 1krt/kk, koska edellinen kerta oli kai joskus loka/marraskuussa(?) mutta kesälomalla on "putki" että harrastettiin 3-4 kertaa :)
Joten keskiarvo kai edelleen se kerta...no joo, ihan sama!

Mutta ihan saman fiilikset. Eihän loppuelämä voi mennä näin, eihän.
Juuri se kun ei tunne olevansa haluttu, eikä himottu. Ei koe ihoa,kosketusta.
Meillä on myös aiheesta keskusteltu ja olemme parisuhteesta käyty myös terapeutin
juttusilla mutta iso kuva ei ole muuttunut.
Kulissit kunnossa joo, talo,autot jne ja kaksi ihanaa tervettä lasta onnellisessa perheessä-
periaatteessa juuri näin, enkä toisaalta haluais sitä idyliä rikkoa.

Syö myös miestä ja masentaa - voin hyvin sympasiteerata sinua :(

Samassa tilanteessa olin itse aikoinani, ja katkeruuden juuri meinasi kyllä kasvaa. Mutta kaikki nuo syyt, lapset, yhteinen omaisuus ym (jotka eivät todellakaan ole mitään kulisseja) ja tietty vanhakantainen moraali esti perheen hajoamisen tai syrjähypyt.

Sitten, vähän yli 50-vuotiaana luonto amahti ja vei minultakin halun (kyvystä en tiedä, aamustondikset on jäljellä). Nyt on hyvin sopusointuista, eikä entinen paina mieltä. Voin myös eläytyä vaimoni tunteisiin, eli kun itse tuntee himoa, niin on hirveän vaikea eläytyä toisen haluun. Ei itse oikein tunnista entistä itseäänkään. Mikä siinä seksissä aikoinaan kiinnosti?

Eli pure hammasta ja masturboi vielä muutama vuosi.

Viimeksi muokattu:
Eli masturboi vielä kymmenen vuotta, kyllä se siitä..? Sekään vaihtoehto ei kuullosta kovin hyvältä, itseasiassa ainakin itsestä se tuntuu joskus jopa säälittävältä. Mutta toisaalta, onhan tässä jo mennyt jokunen vuosi näinkin. Mutta kai avioliitossa ja parisuhteessa nyt yleisesti ottaen voisi odottaa että saa seksiä? Vielä kun kaikki muu on hyvin.

Muilta miehiltä saatu huomio enimmäkseen sekin ahdistaa, kun sitä vaan miettii, miksi ei kelpaa omalle miehelle, etenkin kun tiedän ja näen että hän kuitenkin rakastaa minua. Siis se sama täällä, iso kuva ei ole muuttunut. Vaihtoehtoja on joko pettää, erota tai hyväksyä tilanne. Se, että me täällä vielä kirjoitellaan, kai osoittaa, että toistaiseksi moni muu asia painaa edelleen vaakakupissa. Minulla kysymys on lähinnä se, että kauanko parempaa tulevaisuutta jaksaa vielä odottaa, jos mikään ei muutu.

En ole. Muutimme juuri yhteen miesystäväni kanssa ja siihenhän se seksi sitten lopahti. Seurustelun alkuun mies oli aivan taivaassa aktiivisesta ja innostuneesta naisestaan, sitten vähän ihmeissään ja lopulta ärsyyntynyt. Nyt kun asutaan yhdessä, ei ole koskenut kertaakaan oma-aloitteisesti. Todella petetty olo.

Muuten saatteko puhua seksiin liittyvistä asioista haluttoman puolison kanssa?

Saatteko nähdä puolisonne alastomuuden?

Nuo on kaksi hyvin tärkeää asiaa minulle, miten teille?

Varsinainen yhdyntä ei ole se tavoitelluin asia.

Mielessäni muodostan ne hyvänolontunteet, johon on suurena apuna hellät kosketukset.

Alastomuuden näkeminen on yhtäkuin hän haluaa paljastaa kaiken itsestään. Ikäänkuin hän luovuttaa kaiken itsestään.

Näkemisen jälkeen tulee valtava tarve sanoa jotain kaunista, ihailevin sanoin.

Samoin tietysti toisinpäin, haluan näyttäytyä, sekä haluaisin kuulla ne ihailevat sanat.

Yhtenä esimerkkinä. Eilen sain nähdä saunareissulla hänet, ja se kun hän tuli lähelleni kuivattelemaan pyyhkeellä itseään ( hän seisoi minä istuin) niin sain nähdä jotain hyvin mieleentarttuvaa. Samalla sitä haluan sanoa hänelle ne ihailevat sanat, voi kun olet kaunis.

Tänään tietysti haluan hänelle sanoa. Pidin kovasti kun hän halusi näyttäytyä minulle eilen. Hän oli kaunis. Minä tykkään nähdä hänet alastomana.

Olisihan tuo voinut mennä kosketteluihinkin, mutta kun minulla on tämä flunssa.

Varsinkin jos haluttomampi puoliso rakastaa, niin eikö hän voi jollailailla osallistua seksuaalisuuteen?
Vaikka vaan puhumalla.

Vai eikö se teille riitä?
Eli jos yhdyntä puuttuu, niin silloin ette saa mitään.

Minulle on kaikkein tärkein asia se yhdyntään etenemisen aika. Ei se yhdyntäkään huono ole, mutta on kuitenkin vasta toisella sijalla.

Miten teillä on?

Muuten saatteko puhua seksiin liittyvistä asioista haluttoman puolison kanssa?

Saatteko nähdä puolisonne alastomuuden?

Nuo on kaksi hyvin tärkeää asiaa minulle, miten teille?

Varsinainen yhdyntä ei ole se tavoitelluin asia.

Mielessäni muodostan ne hyvänolontunteet, johon on suurena apuna hellät kosketukset.

Alastomuuden näkeminen on yhtäkuin hän haluaa paljastaa kaiken itsestään. Ikäänkuin hän luovuttaa kaiken itsestään.

Näkemisen jälkeen tulee valtava tarve sanoa jotain kaunista, ihailevin sanoin.

Samoin tietysti toisinpäin, haluan näyttäytyä, sekä haluaisin kuulla ne ihailevat sanat.

Yhtenä esimerkkinä. Eilen sain nähdä saunareissulla hänet, ja se kun hän tuli lähelleni kuivattelemaan pyyhkeellä itseään ( hän seisoi minä istuin) niin sain nähdä jotain hyvin mieleentarttuvaa. Samalla sitä haluan sanoa hänelle ne ihailevat sanat, voi kun olet kaunis.

Tänään tietysti haluan hänelle sanoa. Pidin kovasti kun hän halusi näyttäytyä minulle eilen. Hän oli kaunis. Minä tykkään nähdä hänet alastomana.

Olisihan tuo voinut mennä kosketteluihinkin, mutta kun minulla on tämä flunssa.

Varsinkin jos haluttomampi puoliso rakastaa, niin eikö hän voi jollailailla osallistua seksuaalisuuteen?
Vaikka vaan puhumalla.

Vai eikö se teille riitä?
Eli jos yhdyntä puuttuu, niin silloin ette saa mitään.

Minulle on kaikkein tärkein asia se yhdyntään etenemisen aika. Ei se yhdyntäkään huono ole, mutta on kuitenkin vasta toisella sijalla.

Miten teillä on?

"Saatteko nähdä puolisonne alastomuuden"

siis mikä parisuhde sekään oikeen on että oikeen SAA NÄHDÄ alastoman puolison???
Ja jos siitä olet iloinen niin pakko kai myöntää että tosiaan yhdyntä on tuosta aika kaukana!!

Anteeksi vaan mutta en mennyt naimisiin, asu samassa talossa naisen kanssa siksi,
että joskus suihkun jälkeen saan nähdä hänet alastomana.....
No huhuhhh

Viimeksi muokattu:
Sivupersoonan parisuhde on kuin suoraan jostain 1800-luvulta.

Wohoo, on se mahtavaa, että ihminen tosiaan pitkässä avioliitossa aina silloin tällöin SAA nähdä puolison alasti - se, että ihan koskea saisi tai tulisi kosketetuksi olisi jo aikamoista rietastelua. Tai että nainen sanoisi ääneen haluavansa seksiä! Tai haluaisi sitä oikeasti..huh.

Olisi kyllä aivan mahtavaa nähdä kuva tästä Sp:n jumaloimasta frigidistä mummosta. Löytäisitkö Sivupersoona jonkun kuvan netistä, joka edes hieman muistuttaisi vaimoasi?

Olisi kyllä aivan mahtavaa nähdä kuva tästä Sp:n jumaloimasta frigidistä mummosta. Löytäisitkö Sivupersoona jonkun kuvan netistä, joka edes hieman muistuttaisi vaimoasi?
Jos tämän saa tänne laittaa, niin tuossa henkilössa on paljonkin vaimoni piirteitä.
Hän ei kuitenkaan ole vaimoni muistakaa se.

Kertokaa kun olette katsonut, niin poistan tuon linkin.

Viimeksi muokattu:
''Tänään tietysti haluan hänelle sanoa. Pidin kovasti kun hän halusi näyttäytyä minulle eilen. Hän oli kaunis. Minä tykkään nähdä hänet alastomana.''

Kaikkea sitä pääseekin lukemaan...heh heh. Mikähän kaveri tämä setä on??

No en todellakaan ole tyytyväinen!

Olen 35 ja seksiä on vaimon kanssa yleensä ehkä kaksi kertaa kuussa. Silloinkin saunan jälkeen, koska naisen mielestä puhtaus on ehdoton vaatimus. Toisaalta taas seksin pitää olla "spontaania", siinä pitäisi olla hekumaa. Mutta missä on spontaanius, jos tiedetään, että se voi tapahtua ainoastaan saunan tai suihkun jälkeen?

Vaimoa kalu suussa oksettaa, sperman haju yököttää ja suuseksi on naisen alistamista. Peppuun en saa panna kun vaimo pelkää peräpukamia, joita oli synnytyksen jälkeen.

Rakastellessa pitää olla paita ja peitto päällä, koska muuten paleltaa, ja sukat tiukasti jalassa. Housutkin olisi jos se olisi mahdollista.

Minä olen aamu-uninen, herään samaan aikaan kuin jälkikasvu. Vaimo on iltauninen ja menee samaan aikaan nukkumaan kuin lapset. Vähäinen yhteinen aika menee telkkarin ääressä.

Orgasmin jälkeen nainen alkaa itkeä, eikä itsekään tiedä miksi.

Jokaisen seksinharrastuskerran pitäisi olla jonkinlainen osoitus meidän kahden ikuisesta, syvästä rakkaudesta, ei seksiä vain seksin vuoksi. Voi vittu, ampukaa mut!

Miten se on tällaiseksi mennyt, ei se nuorena tällaista ollut. Hävettää kun ei oma vaimo edes ota suihin, saatana. Tiedän kokemuksesta että kunnon suikkaria ei hakkaa mikään, ja ilman joutuu elämään, perkele. Jos olisin joku muu, säälisin tyyppiä todella. Itkisin jos osaisin. En kehtaa kertoa kenellekään.

Ei oo oikein raittiille, tupakoimattomalle, itsestään ja perheestään huolta pitävälle rehdille suomalaismiehelle, joka ei ikinä katsele urheilua telkkarista, ettei vaimolta saa kunnon seksiä!

Jos tästä jotain "hyvää" pitää etsiä, niin kirjoitus on muutamaa eroavaisuutta lukuunottamatta kuin meiltä.
Veikkaan että teilläkään ei ollut sukat jalassa alkuaikoina? Housuista puhumattakaan.

Joku tuossa kirjoitti, että "saa nähdä" suihkun jälkeen... pistän vielä paremmaksi!
La sauna, silloin harvoin kun käydään (yhdessä), "rouva" lähti löylystä lasten pesuun. Ennenkuin itse tulin suihkuhuoneeseen - odotin siis sen aikaa, että toinen lapsista oli pesty ja lähti jo leikkimään - oli hänen päälleen ilmaantunut yöpaita!!!!!
Siinä sitten pesi nuorimmaista YÖPAITA PÄÄLLÄ!!!!! Eikä todellakaan ollut mikään ns seksivaate.
Ei siis ollut suihkussa sentään paita päällä, mutta oli hätäisesti "pessyt" itsensä ja verhoutunut paitaan - koitti siinä sitten pestä nuorimmaista kastumatta.

Meillähän ei tietenkään alusvaatteisillaan "keikailla", koskaan. Tosin kaikki, mitä hän päälleen yleensäkään pukee on sloggeja =seksintappajat, mutta sehän niiden tarkoituskin lienee.

Näyttää olevan hyvin yleisesti niin että kun ne välttämättömimmät suvunjatkamis-yhdynnät on suoritettu, niin nämä pihtari-naiset ilmaisevat omalla käyttäytymisellään seksin olevan ohi heidän osaltaan.

Siinä sitten pitäisi puutteessa kehua nätiksi ja olla muutoinkin kuin normaali suhteessa.

Viimeksi muokattu:
Olen aina ollut yksin, välillä kärsinytkin siitä, mutta enimmäkseen ollut ihan tyytyväinen sinkkuutteeni. Näitä kommentteja lukiessani tunnen itseni onnelliseksi ja ehjäksi ihmiseksi.

Kiitos veljet ja stemppiä!

Meillähän ei tietenkään alusvaatteisillaan "keikailla", koskaan. Tosin kaikki, mitä hän päälleen yleensäkään pukee on sloggeja =seksintappajat, mutta sehän niiden tarkoituskin lienee.

Näyttää olevan hyvin yleisesti niin että kun ne välttämättömimmät suvunjatkamis-yhdynnät on suoritettu, niin nämä pihtari-naiset ilmaisevat omalla käyttäytymisellään seksin olevan ohi heidän osaltaan.

Siinä sitten pitäisi puutteessa kehua nätiksi ja olla muutoinkin kuin normaali suhteessa.

Missä vaiheessa tilanne on muuttunut tuollaiseksi, ettei vaimo kehtaa näyttää vartaloaan omalle miehelleen? Millaista seksi on ollut naisen kannalta? Miten mies on muuttunut vuosien myötä esim. fyysisesti? Onko lapsia laitettu välillä hoitoon ja vietetty seksiviikonloppu? Onko elämä vain arkea ja arjen pyörittämistä?

Oikeasti jos mies on hyvä rakastaja ja ihana mies, kuka terve nainen kieltäytyisi hyvästä panosta ja ihanasta orgasmista?!!

Viimeksi muokattu:
Muutettin yhteen tyttöystan kanssa ja sen jälkeen on ruvennut pihtaamaan. Olen käynyt vanhempien naisten luona ja saa seksiä niin kauan kun jaksaa yössä naida, mammat ovat tyytyväisiä kun saavat nuorta miestä. On tullut tarjouksia jopa kuuskymppisiltä eukoilta että muuttas sen luo asumaan ja sais tehdä kun rupee seisomaan. Välillä tekee nuorta posliinia mieli.

Missä vaiheessa tilanne on muuttunut tuollaiseksi, ettei vaimo kehtaa näyttää vartaloaan omalle miehelleen? Millaista seksi on ollut naisen kannalta? Miten mies on muuttunut vuosien myötä esim. fyysisesti? Onko lapsia laitettu välillä hoitoon ja vietetty seksiviikonloppu? Onko elämä vain arkea ja arjen pyörittämistä?

Oikeasti jos mies on hyvä rakastaja ja ihana mies, kuka terve nainen kieltäytyisi hyvästä panosta ja ihanasta orgasmista?!!
Vastaan kun tuo on niin tuttua meilläkin.
No ei sitä alastomuutta oikein ole ollutkaan.
Ainakaan se ei ole ollut luonnollista ja hyväksyttyä.
Ensin se meni alku-ujostuksen piikkiin.
Senjälkeen syy oli lapset voi nähdä.
Nyt kahdestaan ollessa syy on, että ei vaan voi näyttäytyä ja se olisi pitänyt tapahtua nuorempana.
Tähän tilanteeseen olen niin tottunut, että naisten kertomukset halusta nähdä miehen penis ja antaa miehen katsella omaansa tuntuu minusta oudoilta.
Vaikka toivoisin kaikkien naisten toimivan juuri noin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä