B
Blanket Snake
Vieras
Ei ole teillä "puutteessa" elävillä mieleen tullut puhua sille elämänkumppanille tarpeistanne,seksiin liittyvistäkin?
On puhuttu ummet ja lammet, tuloksetta. Kyseessä vaan on tapaus jonka elämässä seksi ei ole niin isossa merkityksessä kuin mitä itselleni on. Minulle seksi on parisuhteen kulmakivi, hänelle vaan yksi pakollinen toimenpide siivoamisen ja muiden kotitöiden lisäksi.
Tai siis joo. Kyllä minä seksiä saan, jos siis jaksan ja haluan aina tehdä itse aloitteen. Siihen jatkuvaan vonkaamiseen ja aloitteen tekemiseen vaan kyllästyy ja turhautuu, kuten myös siihen jatkuvaan siveyteen ja virikkeettömytteen mitä normaaliakin normaalimpi seksi tarjoaa. Nuollaan vähän pimpsaa, maistellaan kikulia, naidaan takaapäin ja sitten naidaan alle. Naiseni laukeaa tuossa ajassa pari kertaa ja on siinä vaiheessa saanut tarpeekseen. Minä olen vasta aloittanut ja kovassa vauhdissa, mutta kun naisen paikat ei kestäkään enää. Sitten runkitaan nopsaan ja haudataan valtava kiihottuminen pikaisen laukeamisen ja pettymisen alle. Tämä ei todellakaan täytä tarpeitani, eikä todellakaan täytä käsitystäni hyvästä ja kiihkeästä seksistä.
Rakastajattaren etsintä on alkanut. Haluan löytää sellaisen nuoruusvuosien nartun, jonka kanssa sai naida tuntikausia ja kokeilla mitä erikoisempia temppuja ja leluja. En vaan tiedä onko sellaisia enää olemassa.
Viimeksi muokattu: