Patapum vs Ergo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V

Vieras
Hei,

onko jollakin kokemuksia molemmista kantorepuista: Patapumista ja Ergosta (tästä uudesta mallista) ja osaisi sanoa, että mitä eroa niillä on - paitsi hinta :)

Tai jos olet käyttänyt jompaa kumpaa, voisitko listata hyviä ja huonoja puolia ja oletko ollut tyytyväinen ostokseesi. Tällä hetkellä on käytössä pari erilaista kantoliinaa, mutta tekisi mieli kantoreppuakin. Minkä ikäisestä olette käyttäneet? Ergoa kai voi aloittaa kolmenkin kk:n iässä, mutta Patapumia vasta myöhemmin, vai???

Kiitos!

meillä ergo new generation-tosi hyvä ostos! ymmärsin ett sitä voit käyttää pitempään kuin patapumia.itsekin mietin kumman ostais ennen ostoa. olen siis kuitenkin sitä mieltä että taisin ostaa oikean. viihtyy ja tykkää. vanhemmat ja vauva.

Mulla ergo ja se on ollut älyttömän hyvä, käytössä joka päivä!! Ei ole kokemusta patapumista mutta ergoa suosittelisin todella lämpimästi. Mun mielestä siinä ei ole mitään huonoa ja sen käyttö ja lapsen kantaminen on tosi helppoa ja kevyttä! ja lapsi (10 kg) viihtyy erinomaisesti niin edessä kuin selässäkin.

Yhteistyössä