Oletko tyytyväinen seksielämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spoonfull
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
naiminen kannattaa aina, olemme 65 v aviopari, alkuvuosina n. 20 v. naitiin 2- 3 krt. päivässä, nyt riittää 2- 3 krt. viikossa, pitää käyttää liukuvoidetta, kun muuten ei mene sisään, mutta molemmat saamme edelleen orgasmin

Alkuperäinen kirjoittaja spoonfull:
Eli...oletko tällä hetkellä tyytyväinen ja saat mielestäsi tarpeeksi seksiä? Olet naimisissa tai et. Mies tai nainen. Onko sänkyhommat juuri sitä mitä pitääkin ja saat kaiken sen mistä haaveilet. Mikä on vinossa tai ihan pielessä? Onko koko homma mennyt huonompaan suuntaan? Tässä mietittävää....

Jaa, että olenko tyytyväinen seksielämääni? Mihin seksielämään, ei minulla ole, eikä ole koskaan ollutkaan sellaista - jos ei "nyrkki-Kyllikkiä" lasketa seksielämäksi.

Jos joku kirjoittaisi kirjan tämän miehen seksiseikkailuista, tulisi kirjasta vieläkin ohuempi, kuin Ruotsin valtion sotasankareista kertova teos. Meitsi kun sattuu olemaan sellaista miestyyppiä, josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut, niin kuinka siinä sitten vällyjen väliin saisi viereensä muuta kuin oman mahan?

No en todellakaan ole tyytyväinen!

Olen 35 ja seksiä on vaimon kanssa yleensä ehkä kaksi kertaa kuussa. Silloinkin saunan jälkeen, koska naisen mielestä puhtaus on ehdoton vaatimus. Toisaalta taas seksin pitää olla "spontaania", siinä pitäisi olla hekumaa. Mutta missä on spontaanius, jos tiedetään, että se voi tapahtua ainoastaan saunan tai suihkun jälkeen?

Vaimoa kalu suussa oksettaa, sperman haju yököttää ja suuseksi on naisen alistamista. Peppuun en saa panna kun vaimo pelkää peräpukamia, joita oli synnytyksen jälkeen.

Rakastellessa pitää olla paita ja peitto päällä, koska muuten paleltaa, ja sukat tiukasti jalassa. Housutkin olisi jos se olisi mahdollista.

Minä olen aamu-uninen, herään samaan aikaan kuin jälkikasvu. Vaimo on iltauninen ja menee samaan aikaan nukkumaan kuin lapset. Vähäinen yhteinen aika menee telkkarin ääressä.

Orgasmin jälkeen nainen alkaa itkeä, eikä itsekään tiedä miksi.

Jokaisen seksinharrastuskerran pitäisi olla jonkinlainen osoitus meidän kahden ikuisesta, syvästä rakkaudesta, ei seksiä vain seksin vuoksi. Voi vittu, ampukaa mut!

Miten se on tällaiseksi mennyt, ei se nuorena tällaista ollut. Hävettää kun ei oma vaimo edes ota suihin, saatana. Tiedän kokemuksesta että kunnon suikkaria ei hakkaa mikään, ja ilman joutuu elämään, perkele. Jos olisin joku muu, säälisin tyyppiä todella. Itkisin jos osaisin. En kehtaa kertoa kenellekään.

Ei oo oikein raittiille, tupakoimattomalle, itsestään ja perheestään huolta pitävälle rehdille suomalaismiehelle, joka ei ikinä katsele urheilua telkkarista, ettei vaimolta saa kunnon seksiä!

Vali vali vali....blaa blaaa...on kurjaa, akka ei anna ja nyyh nyyh....Voi helevetti sentään ku aikuiset miehet jaksaa itkeä ja valittaa tuota samaa,vanhaa virttä! Tuohon ongelmaan on meinaan tasan 2 vaihtoehtoa: jäädä huonoon suhteeseen/seksinnälkään tai jättää pihtaava akka eli erota! Niin se menee...ja sillä sipuli! Jos jää huonoon suhteeseen/liittoon, on se vaan kärsittävä ,jos haluaa tilanteeseen muutoksen eikä ole tyytyväinen ja kärsii, on ero ainoa vaihtoehto!

Olen 35 ja seksiä on vaimon kanssa yleensä ehkä kaksi kertaa kuussa. Silloinkin saunan jälkeen, koska naisen mielestä puhtaus on ehdoton vaatimus. Toisaalta taas seksin pitää olla "spontaania", siinä pitäisi olla hekumaa. Mutta missä on spontaanius, jos tiedetään, että se voi tapahtua ainoastaan saunan tai suihkun jälkeen?

Vaimoa kalu suussa oksettaa, sperman haju yököttää ja suuseksi on naisen alistamista. Peppuun en saa panna kun vaimo pelkää peräpukamia, joita oli synnytyksen jälkeen.

Rakastellessa pitää olla paita ja peitto päällä, koska muuten paleltaa, ja sukat tiukasti jalassa. Housutkin olisi jos se olisi mahdollista.

Minä olen aamu-uninen, herään samaan aikaan kuin jälkikasvu. Vaimo on iltauninen ja menee samaan aikaan nukkumaan kuin lapset. Vähäinen yhteinen aika menee telkkarin ääressä.

Jokaisen seksinharrastuskerran pitäisi olla jonkinlainen osoitus meidän kahden ikuisesta, syvästä rakkaudesta, ei seksiä vain seksin vuoksi. Voi vittu, ampukaa mut!

Miten se on tällaiseksi mennyt, ei se nuorena tällaista ollut. Hävettää kun ei oma vaimo edes ota suihin, saatana. Tiedän kokemuksesta että kunnon suikkaria ei hakkaa mikään, ja ilman joutuu elämään, perkele. Jos olisin joku muu, säälisin tyyppiä todella. Itkisin jos osaisin. En kehtaa kertoa kenellekään.

Ei oo oikein raittiille, tupakoimattomalle, itsestään ja perheestään huolta pitävälle rehdille suomalaismiehelle, joka ei ikinä katsele urheilua telkkarista, ettei vaimolta saa kunnon seksiä!

Käy vieraissa jos mahdollista, ei ole ainakaan mitään menetettävää...

Viimeksi muokattu:
Käy vieraissa jos mahdollista, ei ole ainakaan mitään menetettävää...

Voi kuule, on mulla itse asiassa hyvinkin paljon menetettävää.

Lapset nyt ekana, sitten on vaimon tulot, vaimon vanhemmilta aikanaan tuleva suuri perintö...
Ja onhan tuo vaimo ihan fiksu ja useimmiten aika mukava muuten, ja katseen kestävä. Ja on se pyynnöstäni ajellut itsensä poslariksi, mitä arvostan suuresti. Nam nam.

Mutta muuten ollaan kuin jossain 50-luvulla. Seksin intohimon, mielikuvituksellisuuden ja vaihtelevuuden puute jäytää todella pahasti.

Viimeksi muokattu:
olen 4-kymppinen, pitkä suhde, pari pientä lasta, asuntovelat, arjen murheet tms
ja väljähtänyt seksi..oikeastaan meillä harrastetaan ehkä 1 krt/kk keskiarvolla.
Tai noh, kesällä lomalla yllättäen 3-4 kertaa mutta nyt taas syksyllä---ohhoijaa

Näin meillä

Tää oli suorastaa hauska, anteeksi "suolaista sadetta".

No, ei hyvin mene täälläkään. Olen 35 v. nainen, naimisissa, ei lapsia. Seksi lopahtanut täysin, kerrat on laskettavissa yhden käden sormin viimeisen kolmen vuoden ajalta. Vituttaa, eikä tästäkään kehtaa kellekään kertoa, edes kavereille, kukaan ei uskoisi tilannettani. Moni asia on ajanut tähän tilanteeseen.

En nyt ole mikään suuren luokan kaunotar, mutta ihan hyvännäköinen kuitenkin, hoikka, pidän huolta itsestäni jne.. Ottaa päähän kun miehiä pörrää ympärillä jatkuvasti ja uskollisena pitäisi pysyä kaikesta huolimatta. Joskus on mietityttänyt, että huomaako/aistiiko miehet jotenkin että tuo nainen on sopivasti puutteessa..?
Tuntuu, että elämän parhaat vuodet menee hukkaan, kun ei elämässä ole nautintoa ollenkaan. no, noin muuten elämässä menee bueno.

Viimeksi muokattu:
En. Mieheni on minua 15 vuotta vanhempi. Hän ei laukea normaalissa yhdynnässä. Hänen käsitys seksielämästä on, että minä annan suuseksiä silloin kun häntä haluttaa ja that´s it, end of story.

Muuten kyllä, mutta näemme rakastajani kanssa liian harvoin. Lähettelemme toisillemme hekumallsia tekstiviestejä jotka saavat jalkavälini kostumaan ja miehen jäykäksi.
Sitten kun näemme, vietämme tuntikausien sessioita nuollen, imien, maistellen, sormeillen, suihkutellen, dildoa käyttäen, naiden, tuhmia puhuen, lukemattomia orgasmeja saaden.

No kyllä olen tyytyväinen. Noin kaksi kertaa viikossa seksiä. En vakituiselta vaan vakipanolta. Seksi rietasta ja välillä pehmeämpää. Kaikkea kokeillaan ja seksi rentoa. Viimeksi tänään peppuseksiä. Nam.....

No kyllä olen tyytyväinen. Noin kaksi kertaa viikossa seksiä. En vakituiselta vaan vakipanolta. Seksi rietasta ja välillä pehmeämpää. Kaikkea kokeillaan ja seksi rentoa. Viimeksi tänään peppuseksiä. Nam.....

Mäkin 65 hieno homma jos noin menee, mulla oli käsitys jotta naiset "pihtaa" niinkuin meillä kotona, mut huolestuttavaa lukea täällä et on miehiäkin, jotka "ei anna"

Viimeksi muokattu:
Saan naisia helposti. Ilmeisesti olen hyvännäköinen mies naisten mielestä ja ravintolaillan aikana aina tärppää. No...yöhommat menee sitten yleensä mukavasti. Kiihkeää rakastelua jne muut temput. Noin 2 krt kuussa ja sinkkumiehenä olen todella tytyväinen. On yksi vakinainenkin jonka seurasta nautin aina kun mahdollista. Häneltä se paras seksi irtoaakin. Mutta voisin harrastaa homaa huomattavasti enemmänkin mutta sinkkuelämä sopii minulle. Myös ryhmäseksin olen kokenut 2 naisen kanssa ja täytyy sanoa että toimi!

Eilen juuri seksin jälkeen kävi asia mielessä. Täytyy sanoa, että olen helkutin tyytyväinen. Oltiin alla kaksikymppisiä kun tavattiin ja nyt 52v. Seksiä on ollut aina riittävästi, useampi kerta viikossa ja se on edelleen hyvää ja molemmat saavat nautintonsa. Vaimokin on saanut orkkuja alusta lähtien, eikä nuo näytä vieläkään loppuvan, eikä seksihalut. Olen onnellinen, että uskalsin nuorena sitoutua noinkin aikaisin. Uhkapeli on kannattanut yli odotusten. Onpa ainakin mitä muistella vanhoina päivinä, jos vaikka kyky häviää.

Saan yleensä kerran viikossa, aina kun näen vakihoitoni. Joskus jopa kolmesti viikossa mutta harvoin meidän aikataulut sopii niin yksiin. Enemmänkin voisi olla mutta tälläkin pärjää.

En ole tyytyväinen. Haluaisin seksiä useita kertoja viikossa, mutta miestä kiinnostaa enemmän tv ja tietokone. Tai kirja. Yhteiseloa takana 13 vuotta, josta viimeiset 3 tällaista, että seksiä on n.1-2 kertaa kuukaudessa. Asiasta on jauhettu jo useaan otteeseen, mutta miehen mielestä tämä on kai olevinaan normaalia. Seksimme on todella hyvää, mutta sitä saisi olla mun mielestäni ainakin kymmenen kertaa enemmän. Minä olen erittäin aktiivinen ja yritän kaikkeni.

Perkele, sanon minäkin. Vieraisiin syleihin on tullut eksyttyä. Kertoja on monta, kumppaneita vähän, kun on vakiot. En haluaisi pettää. En haluaisi haluta muita. Mutta kun panettaa niin on ainakin joskus edes pantava. Jos haluu saada, on pakko antaa ja muuta paskaa.

Toinen näistä vakkarityydyttäjistäni kysyi multa, että miksi mä ylipäätään oon mieheni kanssa. Sen kun tietäisin itsekin. Ehkä en ole enää pitkään. Kaikki muu on hyvin, vain seksielämä tökkii.

Voi helvetti tuohon ei voi paljon lisätä , nuorena sentään oli hieman enemmän ...

siis taitaa olla aika yleistä....
No varroppas kun vaimosi löytää ns "sielunkumppanin" silloin voi tehdä kaikki temput tulla yöllä kotiin ns . osasto palavereista ja kun menet lähelle voit jopa haistaa sperman hajun joka tulee suusta kun on läksiäisiksi ottanut suihin.

Näin meillä 2 lasta tosi alkaa olla jo aikuisia , 30 v yhdessä ...itsellä jo sen verran ikää että pistää miettimään että mites tästä eteenpäin....
Kun on kyllätytty niin on ,maksamani etelän matkat kyllä kelpaa vaan sielläkään ei ole seksistä tietoa , ellei lähde yksin kylille...

Taitaa olla se kilttien isien osa , jos olis vetänyt turpaan joka perjantai niin tilanne olis toinen.

Viimeksi muokattu:
"joka ei ikinä katsele urheilua telkkarista"

Onko joku jäänyt joskus sen takia ilman pesää, että katsoo urheilua? Ei kai? Mua nauratti, kun ajattelin miestäni määräämässä tyyliin: "Jos vielä kerrankin katsot xxx ohjelmaa telkusta, niin et saa enää ikinä munaa".

Nyt joulun aikaan 4 kertaa munaa ja pitkästä aikaa. Saa olla miehen kanssa kahdestaan ja rauhassa ja homma on sujunut. Oli taukoa pari viikkoa. Mutta on paikat kyllä hellänä nyt. Kunnon joulukyydit tuli saatua.

Joo, ei meillä vaan ollut koko pyhinä taas yhtään mitään seksiä. Tuli vaihngossa naitua viikko ennen pyhiä ja eihän sitä sitten enää lomille paukkuja riittänyt.

Mieheni on nyt ollut haluton pari viime vuotta, aina syynä stressi ja väsymys, ei mitäään merkitystä ollaanko kahdestaan kotona, reissussa, lomalla, arkena, what ever. Kerran kuukaudessa - tai korkeintaan kolme, kerran lykästi - riittää miehelleni, mutta itse haluaisin niiiiiin paljon enemmän. En enää kerjää tai ahdistele kuin aniharvoin, silloinkin vasta pitkällisen harkinnan ja ilmapiirin tarkastelun jälkeen mahdollisimman seksikkäästi ja niin, että mies voi huoletta kieltäytyä. Yhdessä kahdeksan vuotta. Mies on kaikin puolin mahtava ja seksi on ihanaa kun sitä on, mutta...en tiedä jaksanko loppuelämäni olla puutteessa. Ehkä jos joskus suhteemme on todella vakaalla pohjalla ja saamme sovittua säännöistä, voisin kokeilla ulkopuolista tyydyttäjää. Vielä nyt se ei tule kyseeseen, luottamuksen tulisi olla 100% ja asioiden kaikin puolin selviä. Siihen olemme vasta matkalla.

Olen usein miettinyt näitä tilanteita, kun mies on haluton.

Eikö hän anna teidän edes halailla ja suukotella itseään. Eikä kehnätä siinä vieressä?

Minä ainakin saan siitä jotakin, kun vaimo ei ole kovin halukas, kun saan pitää kättä siinä hänen kehollaan, vatsanpäällä, rinnanpäällä tai jopa tupsunpäällä, ajatusten kulkiessa ties missä. Oikein kiihkeäksi kun käyn, niin hän sanoo tietävänsä miten minut rauhoitetaan. Kädellänsä sitten hoitaa homman.

On tuo nyt parempi vaihtoehto, kun täydellinen kieltäytyminen.

Tuoko ei mieheltänne onnistu?

En ole.

Valitsin puolisokseni ihmisen joka on 100%:sen luotettava, kiltti ja erittäin hyvä äiti lapselleni. Tuossa kaupassa hävisin kuitenkin kokeilevan ja kiihkeän seksin. Minulle jäi vain kerran pari kuukaudessa suoritetut mitään sanomattomat peruspanot, vailla mitään mitään kiksejä tai intoa.

Haluaisin paljon enemmän ja kun en sitä saa, suunnittelen päivittäin rakastajattaren hankkimista. Sellainen semipervo, kinkyilystäkin pitävä semidomina tilauksessa kiitos. StrapOn-leikeistä plussaa.

Ei ole teillä "puutteessa" elävillä mieleen tullut puhua sille elämänkumppanille tarpeistanne,seksiin liittyvistäkin? Saattaisi jopa kannattaa... Itse olen ollut vaimoni kanssa onnellisesti yhdessä yli 20 vuotta,eikä sitä seksiäkään ole suhteestamme ainakaan puuttunut,nautimme siitä edelleen melkein joka ilta,eikä vähiten siksi että vaimoni on ollut aina hyvinkin aktiivinen sillä alueella,itseäni aktiivisempi. Seksi ja siitä puhuminen ei ole ollut meille missään vaiheessa suhdettamme mikään tabu,asia joka pitäisi piilottaa makuuhuoneen peiton alle häpeämään,se on tärkeä osa suhdettamme,niinkuin varmasti suurella osalla pareista? Järjestelymme ei taitaisi monellekkaan parisuhteessa elävälle sopia,en edes suosittele kokeilemaan,mutta meillä seksistä ja siihen liittyvistä tarpeista avoimesti puhuminen johti siihen,että vaimollani on ollut seksisuhde vieraan miehen kanssa kohta 8 vuoden ajan,tapailevat miehen kanssa muutaman kerran kuukaudessa yleensä kotonamme ja olemme nauttineet tästä "kielletystä hedelmästä" lukemattomia kertoja kolmestaankin. Monet ihmiset suhtautuvat tällaiseen suhteeseen varmasti aika kielteisesti,mutta meille tällaisesta järjestelystä ei ole ainakaan vahinkoa ollut,päinvastoin,vaimoni pitää seksistä miehen kanssa tosi paljon ja olen onnellinen hänen puolestaan ja tyytyväinen itseeni jo siksikin,etten ole tuntenut mustasukkaisuutta heidän suhteestaan missään vaiheessa ja olen voinut tällaisen mahdollisuuden vaimolleni salia.Miksi parisuhteessa toisen pitäisi elää "puutteessa" vain siksi,että on puolisoaan aktiivisempi,haluaa seksiä toista enemmän?Seksi on kuitenkin "vain"seksiä,ei se tai ne tekijät,mikä saa ihmisen kaipaamaan ja tarvitsemaan toista ihmistä niin,että haluaa jakaa tämän kanssa koko elämänsä.

Yhteistyössä