N
Niisku
Vieras
No kohtelias yritän olla, kun myyn lehtiä itsekin
Tosin kyllä mua laittoi huvittamaan, kun eräälle puhelinmyyjälle sanoin, etten mä tarvitse mitään lehtiä, kun myyn niitä itsekin ja saan sitä kautta kaiken luettavakseni, niin se puhelinmyyjä siihen että eikös se olisi kiva, kun se lehti tulisi kuitenkin ihan omalla nimellä omaan kotiin? Siis WHAT? Jos mä niin haluaisin, niin varmaan tilaisin sen lehden kuitenkin itseltäni 
Mut ihan totta, tehkää suoramarkkinointikielto, kun ette puhelinmyyjien soittoja halua. Älkääkä vaan laittako sitä puhelinnumeroa sen jälkeen mihinkään nettivastauskuponkiin tai kauppojen markkinointikuponkeihin. Kun sen jälkeen se puhelinnumero on taas ihan vapaata riistaa!
Mut ihan totta, tehkää suoramarkkinointikielto, kun ette puhelinmyyjien soittoja halua. Älkääkä vaan laittako sitä puhelinnumeroa sen jälkeen mihinkään nettivastauskuponkiin tai kauppojen markkinointikuponkeihin. Kun sen jälkeen se puhelinnumero on taas ihan vapaata riistaa!