Oletko SINÄ lyönyt ikinä miestäsi ?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Huhhuh!!
Kylläpäs huomaa että naisia on jotka lyö ja "saa" lyödä, mutta annas olla jos mies kerrankin läppäsee.. se on heti ero!!! Ja mies on täys hullu!! Pakko lähteä noin hullun miehen luota ettei se lyö toista kertaa!!!

Minkä ihmeen takia nainen sitten saa lyödä?????? Te jotka tässä pinossa kerroitte, että olette lyöneet miestänne, niin onko miehenne jättänyt teidät sen takia???? Miksi mies pitää heti jättää jos lyö, mutta nainen saa lyödä?? En ymmärrä..

b
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Pari kertaa oon läppässy kännipäissä helvetinmoisen mustiskohtauksen tiimellyksessä :ashamed: Onneksi siitä on jo vuosia.
Mä myös.Tämän vuoksi en syö enään koskaan e-pillereitä, hormonaaliset ehkäisyt ei sovi mulle ollenkaan..Oon ihan hullu niiden aikaan ja varsinkin kännissä.

vieras
Huhhuh: juuri tuon vuoksi kerroin oman tarinani, että asiat eivät ole noin yksiselitteisiä. Myös nainen voi lyödä tai raapia ym. ja se on yhtä väärin! Mutta pointtini on siinä, että väkivaltaa keneltäkään tai missään muodossa ei saisi hyväksyä ja sitä varten on tehtävä oikeasti MUUTOS. Ei riitä anteeksipyyntö tai kukat. On reagoitava ja muutettava se kuvio tavalla tai toisella. Niin meillä tapahtui. Nainenkaan ei tietenkään saa lyödä, eikä lapsen lyöminen tai fyysinen kurittaminen myöskään ole sallittua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh!!:
Kylläpäs huomaa että naisia on jotka lyö ja "saa" lyödä, mutta annas olla jos mies kerrankin läppäsee.. se on heti ero!!! Ja mies on täys hullu!! Pakko lähteä noin hullun miehen luota ettei se lyö toista kertaa!!!

Minkä ihmeen takia nainen sitten saa lyödä?????? Te jotka tässä pinossa kerroitte, että olette lyöneet miestänne, niin onko miehenne jättänyt teidät sen takia???? Miksi mies pitää heti jättää jos lyö, mutta nainen saa lyödä?? En ymmärrä..
Onko meistä joku saonut että lyöminen on sallittua?
Onko meistä joku sanonut että jättäisimme miehemme jos mies löisi?

En oikein ymmärrä pointtiasi.

Mie miellän sen vähän eri asiaksi, että nainen lyö miestä, koska jos ottaa huomioon että aika usein se mies on isompi ja voimakkaampi ku nainen, jos mies siis lyö naista, saa sillä enemmän tuhoa aikaan. Ja miehet ku on yleensä nyrkit pystössä, naiset läpsäyttää avokämmenellä.

Jos alkaisin hakata nyrkillä nenää poskelle tai potkia ja paiskoa pitkin seiniä tuota miestä niin varmaan se lähtis. Mut meidän suhteessa niin ei voi käydä koska olen puolet pienempi, heikompi ja mies on koulutettu torjumaan kimppuun kävijät. Jotain koulutusta löytyy multaki mutta ei edes sadasosaa siitä mitä siltä.

vieras
hyytikyppynen: ymmärrän sun pointin :). Minunkin tapauksessa se läpsimiseni oli miehelleni ei-uhkaavaa (=hän ei pelännyt tms.). Olen puolet pienempi häntä. Ehkä sekin vaikutti, että tunsin uudessa suhteessa olevan "voimaton" ja hyttysenä inisin kiukuissani. Siitäkään huolimatta en asiaa hyväksynyt enkä edelleenkään hyväksy siitä yksinkertaisesta syystä, että "lieväkin" väkivalta on minusta aina ollut väärin ja halusin heti kitkeä sen itsestäni. Oma ehdoton asenne asiassa auttoi. Ja se, ettei luonne oli erityisen impulsiivinen tms. Tilanteen helpottuminen ulkoisesti myös auttoi. Jos en olisi voinut muuttaa oma käytöstäni, olisin itse tehnyt johtopäätöksiä suhteestamme lastenkin vuoksi. Olen onnellinen, että selvisimme ja onnellinen, että jaksoimme yli vaikean vaiheen. Asiat eivät ole mustavalkoisia, mutta väkivalta on aina väärin.

mm
En ole lyönyt, eikä hän ole lyönyt minua.

Ei sillä ole väliä kumpi lyö, nainen vai mies, väkivalta ei mielestäni kuulu parisuhteeseen.

Eihän sitä katsota niinkään, että jos 2 miestä tappelee, jos pienempi lyö, se on ok, mut jos iso lyö, se ei ole.

kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
En ole. Meidän perheessä ei kukaan lyö ketään.
Eivätkö lapsetkaan ole koskaan lyöneet, läppässeet, raapineet? Minäkään en hyväksy lyömistä eikä meillä väkivalta ole mikään ratkaisu, mutta en voisi lapsistani sanoa, etteivät koskaan huitaisisi, nipistäisi tms., vaikka ovat tosi kilttejä ja rauhallisiakin tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko meistä joku saonut että lyöminen on sallittua?
Onko meistä joku sanonut että jättäisimme miehemme jos mies löisi?

En oikein ymmärrä pointtiasi.
Mä voin sanoa et mua on mies lyöny, se oli tosin ex ja siihen ei suhteemme loppunut. Mä olen miestäni lyönyt niin että se on ollu ikäänkuin vaistomainen liike, kun on loukannut syvästi.

Yhteistyössä