Mä myös.Tämän vuoksi en syö enään koskaan e-pillereitä, hormonaaliset ehkäisyt ei sovi mulle ollenkaan..Oon ihan hullu niiden aikaan ja varsinkin kännissä.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Pari kertaa oon läppässy kännipäissä helvetinmoisen mustiskohtauksen tiimellyksessä :ashamed: Onneksi siitä on jo vuosia.
Onko meistä joku saonut että lyöminen on sallittua?Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh!!:Kylläpäs huomaa että naisia on jotka lyö ja "saa" lyödä, mutta annas olla jos mies kerrankin läppäsee.. se on heti ero!!! Ja mies on täys hullu!! Pakko lähteä noin hullun miehen luota ettei se lyö toista kertaa!!!
Minkä ihmeen takia nainen sitten saa lyödä?????? Te jotka tässä pinossa kerroitte, että olette lyöneet miestänne, niin onko miehenne jättänyt teidät sen takia???? Miksi mies pitää heti jättää jos lyö, mutta nainen saa lyödä?? En ymmärrä..
Mie miellän sen vähän eri asiaksi, että nainen lyö miestä, koska jos ottaa huomioon että aika usein se mies on isompi ja voimakkaampi ku nainen, jos mies siis lyö naista, saa sillä enemmän tuhoa aikaan. Ja miehet ku on yleensä nyrkit pystössä, naiset läpsäyttää avokämmenellä.Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh!!:Kylläpäs huomaa että naisia on jotka lyö ja "saa" lyödä, mutta annas olla jos mies kerrankin läppäsee.. se on heti ero!!! Ja mies on täys hullu!! Pakko lähteä noin hullun miehen luota ettei se lyö toista kertaa!!!
Minkä ihmeen takia nainen sitten saa lyödä?????? Te jotka tässä pinossa kerroitte, että olette lyöneet miestänne, niin onko miehenne jättänyt teidät sen takia???? Miksi mies pitää heti jättää jos lyö, mutta nainen saa lyödä?? En ymmärrä..
peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No en todellakaan, eikä mieskään minua. Emme harrasta väkivaltaa.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Pari kertaa oon läppässy kännipäissä helvetinmoisen mustiskohtauksen tiimellyksessä :ashamed: Onneksi siitä on jo vuosia.
Eivätkö lapsetkaan ole koskaan lyöneet, läppässeet, raapineet? Minäkään en hyväksy lyömistä eikä meillä väkivalta ole mikään ratkaisu, mutta en voisi lapsistani sanoa, etteivät koskaan huitaisisi, nipistäisi tms., vaikka ovat tosi kilttejä ja rauhallisiakin tapauksia.Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:En ole. Meidän perheessä ei kukaan lyö ketään.
Mä voin sanoa et mua on mies lyöny, se oli tosin ex ja siihen ei suhteemme loppunut. Mä olen miestäni lyönyt niin että se on ollu ikäänkuin vaistomainen liike, kun on loukannut syvästi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko meistä joku saonut että lyöminen on sallittua?Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh!!:Kylläpäs huomaa että naisia on jotka lyö ja "saa" lyödä, mutta annas olla jos mies kerrankin läppäsee.. se on heti ero!!! Ja mies on täys hullu!! Pakko lähteä noin hullun miehen luota ettei se lyö toista kertaa!!!
Onko meistä joku sanonut että jättäisimme miehemme jos mies löisi?
En oikein ymmärrä pointtiasi.