Oletko SINÄ lyönyt ikinä miestäsi ?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No hupsista! :eek:
Anna olla jos täällä yhtä moni mies olis "pikkusen läppässy" naista. Kyllä vetäis eukot herneet nenäänsä ja lähtis kävelemään! niin pitäis lähteä miestenkin.

Ja ei, en ole lyönyt miestäni eikä hän minua, todellakaan.

vieras
Naisena minua kuvottaa, kuinka naiset vähättelevät omaa väkivaltaisuuttaan. "Pikkuisen läppäisin" jne.

Ja näkyypä noin äkkipäätä laskettuna yli 50% naisista käyttäneen fyysisä väkivaltaa, henkisestä nyt puhumattakaan.

Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naisena minua kuvottaa, kuinka naiset vähättelevät omaa väkivaltaisuuttaan. "Pikkuisen läppäisin" jne.

Ja näkyypä noin äkkipäätä laskettuna yli 50% naisista käyttäneen fyysisä väkivaltaa, henkisestä nyt puhumattakaan.
Peesi.

Mä en vähättele omaa väkivaltaisuuttani, mutta olen ylpeä siitä että nykyään hillitsen itseni, tulinen luonteeni kulkee mukana loppuelämän mutta itsehillintä alkaa olla huippuluokkaa.

ano
Olen suhteen alussa lyönyt useita kertoja ja häpeän sitä aikaa. Olin jotenkin hädissäni kaikesta enkä edes selittele sen enempää. En hyväksy minkäänlaista väkivaltaa ja esimerkiksi lapsiini tai entiseen puolisooni en ole koskaan hipaissutkaan. Jotenkin tilanne toi minusta esiin puolen, jota en tiennyt olevankaan. Sitten päätin, että se loppui. Ja loppui myös, kokonaan. Ryhdyin vaikeissa tilanteissa jäähylle eli sovimme miehen kanssa, että olemme hetken eri huoneissa ja sitten vasta puhumme. Alkoholia tai muita sosiaalisia ongelmia juttuun ei liittynyt. Nyt tilanne on ollut vuosia täysin normaali ja rauhallinen :).
Minulla vähän sama juttu, mutta lapsia meillä ei ole. Hävettää minuakin vieläkin, mutta onneksi pääsin eroon käyttäytymismallista.

Virheitä tehnyt
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Mä en vähättele omaa väkivaltaisuuttani, mutta olen ylpeä siitä että nykyään hillitsen itseni, tulinen luonteeni kulkee mukana loppuelämän mutta itsehillintä alkaa olla huippuluokkaa.
Voisin sanoa samaa ittestäni.

Yhteistyössä