Nyt kun on Iltapäivälehdissä ollut esillä kypsiässä iässä olevien naisten ja miesten, siis noin 40-60
vuotiaiden seksin harrastaminen, niin haluan sanoa oman meilipiteeni tästä asiasta. Jotkut naiset ovat ihan oikeita Justiinoita: Eli hyvin komentelevia, määräileviä ja jotkut jopa alistavia oman miehensä suhteen. Päivästä toiseen jaksetaan vaan huomautella kaikista pikkuasioista, miestä komennellaan kuin pikkulasta ja toisen ihmisen henkinen alistaminen omaan tahtoon kaikkein pahinta. Tällainen ainainen huomauttelu, määräily ja komentelu kotona ihan kaikissa asioissa ei tunnut kenestäkään ihmisestä mukavalta.
Jos on juuri riidelty oikein kunnolla eli on huudettu puolin ja toisin niin ei sen jälkeen tee mieli harrastaa seksiä riitakumppanin kanssa, eikä aina tee mieli mennä edes nukkumaan tämän riitakumppanin viereen, vaan mieluummin menee olohuoneen sohvalle nukkumaan yksin.
Kaikki naiset eivät osaa olla romanttisia, eli tähän tyyliin: Käy viemässä ensin roskapussi, niin
sitten saat seksiä ! Seksi ja rakastelu ei ole palkinto mistään, vaan rakkauden osoitus toiselle.
Aikuinen kypsä mies kaipaa varmaan hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä aivan kuten aikuinen nainen.
Eräs nuori nainen kertoi minulle kerran, että hänen meihensä ottaa hänet aina vain takaapäin !
Jäin kyllä ihmettemään sitä, koska hän oli kaunis nainen, eikä hänen miehensä halunnut katsoa
hänen kasvojaan rakastelun aikana ? Tuli ihan koiramaiset jutut mieleet, mutten tietenkään sanonut mitään. Myöhemmin tälle parille tuli avioero.
Minä itse olen yli 40 - vuotias aikuinen nainen ja pidän kyllä seksin harrastamisesta eri asennoissa: Mies naisen päällä, nainen miehen päällä, sivuttain - kylkiasennossa, nainen istuen miehen päällä ja mielestäni nojatuoli on erittäin kiva ja hyvä paikka seksin harrastamiseen, siinä
voi olla molemmat monissa eri asennoissa. Hyvästä rakasteluhetkestä tulee hyvä mieli molemmille. Miesten kannattaa syödä preteiinipitoista ravintoa, niin pysyy mieskunto hyvänä, se on ihan tutkittu juttu.