Oletko pettänyt miestäsi teidän yhdessä olon aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

valehtelee niin että korvat heiluu :D

Ihan totta puhun, kyllä ihan itse tiedän milloin olen kenenkin kanssa yhdessä ja milloin en. Kun olen harrastanut seksiä useita kuukausia sen jälkeen kun olen asunut jo omillani, ja ollaan erossa oltu, en todellakaan ole pettänyt ketään.

Ei voi mitään, mut ärsyttää niin prkleesti noi kommentit " eikä ole mun mieskään petttänyt"! Mistä hitosta te sen tiedätte????
Mun ystävä- ja tuttavapiirissä on näin äkkiseltään arvioituna noin 15 naista, jotka luulevat elävänsä uskollisessa liitossa.
Mutta eivät raukat tiedä, mitä metsästysreissuilla, poikien lomilla, penkkiurheilureissuissa tapahtuu...

Ja vastaus kysymykseen; en ole pettänyt, mies on. Anteeksi olen antanut, kunhan rehellisesti itse kertoo, enkä kuule ensin muualta. Hyvä olla näin. Rakastamme toisiamme, mieskin minua, vaikka joku nyt kuitenkin alkaa väittää muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei voi mitään, mut ärsyttää niin prkleesti noi kommentit " eikä ole mun mieskään petttänyt"! Mistä hitosta te sen tiedätte????
Mun ystävä- ja tuttavapiirissä on näin äkkiseltään arvioituna noin 15 naista, jotka luulevat elävänsä uskollisessa liitossa.
Mutta eivät raukat tiedä, mitä metsästysreissuilla, poikien lomilla, penkkiurheilureissuissa tapahtuu...

Ja vastaus kysymykseen; en ole pettänyt, mies on. Anteeksi olen antanut, kunhan rehellisesti itse kertoo, enkä kuule ensin muualta. Hyvä olla näin. Rakastamme toisiamme, mieskin minua, vaikka joku nyt kuitenkin alkaa väittää muuta...

kyllä sen tietää. Minä ainakin tiedän, koska joidenkin avioliitossa on syvä luottamus ja uskollisuus kaikki kaikessa!

Ne kaikista kultaisimmatkin kunnolliset perheenisit pettää ainakin netissä jos ei irl :D No, ehkä joku 5% miehistä näin ei tee mutta.. suuri osa kuitenkin :) Itsekin pettänyt, vaikka en olisi niin arvannutkaan käyvän koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

kyllä sen tietää. Minä ainakin tiedän, koska joidenkin avioliitossa on syvä luottamus ja uskollisuus kaikki kaikessa!

Just niin.
Arvasin, että joku alkaa vänkäämään että mistäs tiedät, jne.. Muttakun tiedän.

Ja kyllä meilläkin on kaveripiirissä pari tapausta, joissa mies on pettänyt (molemmat vieläpä useasti), mutta vaimot elävät siinä uskossa että mies on ollut uskollinen :/ Mutta niissä liitoissa nyt on vähän muitakin ongelmia.

Tää on ikävä kyllä totta. Istuin kerran baarissa (siisti "oluthuone", ei kovinkaan kännistä porukkaa ) ja viereisessä pöydässä miesporukka puhui vaimoistaan tosi ivalliseen sävyyn. On tylsää sängyssä, ei tee mieli panna niitä, on kulahtaneet vaatteet ja haisee vauvan puklulle. Onneksi on "työreissut" yms jossa voi pitää hauskaa, kertoipa yksi fiksun perheenisän näköinen mies elämänsä parhaasta poskihoidosta, joka ei tullut vaimolta. Mua oikeesti oksetti. Olisin avannut suuni, mutta en viitsinyt kun tiesin etten pysty hillitä sitten itseäni yhtään. Toki tiedän, että on paljon miehiä jotka todellakaan eivät petä, mutta on niitä sellaisiakin, jotka pettävät eikä vaimo aavista mitään. Nämäkin miehet kertoivat, että kotona on periaatteessa kaikki ok, ei paljoa riidellä ja he osallistuvat täysin rinnoin perheen arkeen ja viettävät romanttisia iltoja vaimon kanssa. Kunhan huvittelevat muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Just niin.
Arvasin, että joku alkaa vänkäämään että mistäs tiedät, jne.. Muttakun tiedän.

Ja kyllä meilläkin on kaveripiirissä pari tapausta, joissa mies on pettänyt (molemmat vieläpä useasti), mutta vaimot elävät siinä uskossa että mies on ollut uskollinen :/ Mutta niissä liitoissa nyt on vähän muitakin ongelmia.

niin ja sitten vielä se, että minun mies ei pystyisi valehtelemaan tuollaisesta asiasta. Luetaan toisiamme kuin avointa kirjaa ja näkisin naamasta jos olisi pettänyt,. On itsekin sanonut, että ei pystyisi elämään itsensä kanssa silloin tai salaamaan minulta sitä. No, ehkä hän kuuluu sitten johonkin 5% miehistä =)

Olen.
Mutta siihen aikaan mieskin petti, oli vähän huonossa jamassa asiat. Sovittiin ettei kerrota toisillemme tekemisistä sen enempää, mutta yhdessä päätettiin pistää asiat kuntoon ja parisuhde kuntoon. Nyt siitä jo pari vuotta aikaa, eikä kumpikaan ole ottanut asiaa enää esille.

Alkuperäinen kirjoittaja niiiiinpä:
Ne kaikista kultaisimmatkin kunnolliset perheenisit pettää ainakin netissä jos ei irl :D No, ehkä joku 5% miehistä näin ei tee mutta.. suuri osa kuitenkin :) Itsekin pettänyt, vaikka en olisi niin arvannutkaan käyvän koskaan.

Eri tutkimusten mukaan Suomessa nainen pettää jopa enemmän, mitä mies. n. Puolet pettää suhteessa, oli mies tai nainen, joten tuo 95% miehistä pettää on tuulesta temmattu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eri tutkimusten mukaan Suomessa nainen pettää jopa enemmän, mitä mies. n. Puolet pettää suhteessa, oli mies tai nainen, joten tuo 95% miehistä pettää on tuulesta temmattu.

Jep. Meillä mies petti 15 vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka oikeasti olen aina ollut vakuuttunut siitä, että mieheni on viimeinen joka sen tekee. Eli uskon että kenelle tahansa voi käydä niin. Turha selitellä mitään.

Itse en ole pettänyt.

Niin ja yhdessä ollaan edelleen.

Jep. Meillä mies petti 15 vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka oikeasti olen aina ollut vakuuttunut siitä, että mieheni on viimeinen joka sen tekee. Eli uskon että kenelle tahansa voi käydä niin. Turha selitellä mitään.

Itse en ole pettänyt.

Niin ja yhdessä ollaan edelleen.

En selitellyt missään, kerroin vain faktaa yleisesti pettämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
En ole, enkä tulekaan. Täysin periaatteitteni vastaista toimintaa.

Niin. On myös täysin mun periaatteiden vastaista satuttaa ja loukata syvästi ihmistä jota rakastan niin että melkein sattuu.

Mutta miksi näissä keskusteluissa aina on ihan ymmärretty asia, että naisella on tälläinen periaate ja se pitää. Mutta miehellä ei voi sellasta olla, tai ainakaan ei voi koskaan olla varma että se pitää...
Mistä moinen?

Yhteistyössä