puolison pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kun sitä kuitenkin tapahtuu aika paljon niin miten sinun perheessäsi? oletko varma että esim.miehesi ei petä sinua/ole joskus pettänyt ja jos onkin niin mitä sitten?

ja nyt tää ketju täyttyy tietysti tarinoilla : mun yhden kaverin mies pettää.....blaablaa :xmas:

ite olen pettänyt nuorempana silloista poikaystävääni. omasta miehestä sanoisin että ei varmaankaan petä ikinä kun itse joutunut joskus petetyksi pahasti...

me ollaan kyl jo erottu, mut en olis ikinä uskonut et mies pettäis! sinisilmäinen minä :headwall: itse en ole pettänyt ja nyt kun tiedän käytännössäkin miltä tuntuu kun petetään (kuvitelmat ei ole mitään sen oikean tuskan vierellä) niin voin sanoa etten tule pettämäänkään!

Kenenstäkään ei voi varma olla, mutta itse en petä eikä petä mieskään. Seksiä kyllä harrastetaan muittenkin kanssa, joskus yhdessä,joskus erikseen :whistle:
Eli pettämisen raja on meillä aivan erilainen kuin monella muulla. Mutta luottamus sitäkin suurempi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:30 Doomed kirjoitti:
Kenenstäkään ei voi varma olla, mutta itse en petä eikä petä mieskään. Seksiä kyllä harrastetaan muittenkin kanssa, joskus yhdessä,joskus erikseen :whistle:
Eli pettämisen raja on meillä aivan erilainen kuin monella muulla. Mutta luottamus sitäkin suurempi.
siis mitäh...?
panna saa toista mutta se ei oo pettämistä..?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 wow kirjoitti:
\
siis mitäh...?
panna saa toista mutta se ei oo pettämistä..?

Ymmärrän tämän kyllä - pettämistä on se kun käy omin luvin, mutta jos molemmille on ok, että sekstaillaan muidenkin kanssa, nii mitä pettämistä se sitten on?

\

Oikeesti? Siis anteeks mut toimiiko toi OIKEESTI??
Eiks kumpikaan tuu mustasukkaiseksi? :ashamed: Teillä on kullä molemmilla tosi hyvä itsetunto ja luottamus toisianne kohtaan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:40 nellustiina kirjoitti:
\

Oikeesti? Siis anteeks mut toimiiko toi OIKEESTI??
Eiks kumpikaan tuu mustasukkaiseksi? :ashamed: Teillä on kullä molemmilla tosi hyvä itsetunto ja luottamus toisianne kohtaan :)

On toiminut jo vuosia, joten toimii jatkossakin :D Mustasukkaisuutta koetaan sitten ihan muista asioista. Eipä se ilman hyvää itsetuntoa ja luottamusta voisikaan toimia. kovin monelle tämän kaltainen suhde ei toimi, mutta ainakin toistaiseksi ei ole ollut mitään valittamista kummallakaan.

Yhteistyössä