Onko kaikki miehet pettäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kettu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kettu"

Vieras
Oon tässä pikkuhiljaa kerätyistä tiedonjyväsistä saanut selville, että mun mies petti sen ex-vaimoa.

Mies on aina antanut ymmärtää että on ollut aina hyvin kiltti seksuaalisesti ja oli tosiaan ex-vaimonsa kanssa yhdessä semmoset 12 vuotta, josta viimeiset kaksi naimisissa. Ei ollut mikään rakkaussuhde, lapsi tuli niin menivät sitten naimisiin kun "se oli oikein tehdä", ja kuulemma vahvasti oli sellainen tuntu että tuo nainen oli vieraissa käynyt. Ja tosiaan heidän seksielämäkin oli ihan olematonta.

Nyt sitten sieltä täältä kuullut sellaisia lauseita ja viimeisenä ihan mies itsekin sitten totesi jotain sellaista ja myönsi että on pettänyt.

Vituttaa. Tuntuu ettei mies oo se sama ihminen jonka luulin olevan.

Onks kaikki miehet oikeesti pettäjiä? Ja jos on kerran pettänyt niin kuinka todennäköisesti tekee niin uudestaan?

Eipä ne kaikki ole. Ja edellisen suhteen pettäminen ei tarkoita sitä että nykyisessä suhteessa olisi jotenkin pettämisherkkä. Paitsi jos on ihan systemaattinen pettäjä mutta ei tuo siltä kuulosta.
Jokainen parisuhde on eri asia tuossa mielessä.

T: entinen pettäjä, tosin nainen

[QUOTE="harmaa";30391751]Eipä ne kaikki ole. Ja edellisen suhteen pettäminen ei tarkoita sitä että nykyisessä suhteessa olisi jotenkin pettämisherkkä. Paitsi jos on ihan systemaattinen pettäjä mutta ei tuo siltä kuulosta.
Jokainen parisuhde on eri asia tuossa mielessä.

T: entinen pettäjä, tosin nainen[/QUOTE]

Peesi tälle :)

Jos sun mies on entisessä suhteessaan pettänyt, mikä saa sut uskomaan ettei se pettäis myös sua? Kaikki ei ole pettäjiä mutta ne jotka kerran pettää tekee sen hyvin usein toisenkin kerran ja kolmannen...

Minussa täytyy olla jotain vikaa, vaimon kanssa 30v yhdessä, enkä ole käynyt vieraissa. Täytyy varmaan mennä lääkäriin jotta osaisin olla palstan naisten mieleinen.

Ei kaikki miehet ole pettäjiä. Eikä kaikki naisetkaan. Mä petin teini-ikäisenä silloista poikaystävääni, ja hän petti mua. Silloin sillä ei tuntunut olevan mitään merkitystä. Puoli vuotta tästä eteenpäin tutustuin mieheeni enkä ole pettänyt. Yhdessä ollaan oltu yli kaksikymmentä vuotta, uskollisina. Ja vaikka joku nyt tuleekin kohta väittämään, että mistäs tiedät onko miehes ollut uskollinen, niin kyllä mä vaan tiedän. Ihan saletisti :).

[QUOTE="Mikko";30392183]Mä en petä vaimoani joka on mahtava nainen sano palstaämmät miehistä mitä vaan. Katkeria olette kun ette saa kunnon miestä.[/QUOTE]

Seli seli.

Asiaa on tutkittu ja havaittu, että kaikki miehet tosiaan on pettäjiä, mutta suurin osa pelkää kiinnijäämistä enemmän. Testissä kysyttiin, että jos ei mitenkään voisi jäädä kiinni, pettäisikö niin lähes kaikki vastasi kyllä.

Poikaystävä petti.
15 vuotta naimisissa oloa jossa mies petti. Enkä taatusti ollut "huono vaimo", tein miehen lempiruokia, hoidin lapset, talousasiat ja kaikki muutkin juoksevat asiat, seksiä oli usein ja se oli hyvää. Olen pitänyt itseni aina kunnossa ja pukeudun nätisti. Silti. .

Nyt kun olen muutaman tyypin kanssa ollut niin kaikki olleet suhteessa tai aviossa :/

Hiukan ehkä alkaa mennä usko miesten luotettavuuteen..
:(

Masentava ketju ..... Olemme kaikki potentiaalisia pettäjiä kuitenkin, ja yhtä hyvin meillä on mahdollisuus olla valitsematta pettämistä.

En nyt löytänyt sitä tutkimusta jonka pohjalta kirjoitetun jutun luin (enkä löytänyt sitäkään :D) mutta tutkimustulos kuitenkin oli, että miesten toinen avioliitto / vakava parisuhde onnistuu paremmin kuin ensimmäinen. Ensimmäisessä tulee helpommin tehtyä liuta virheitä, koska ihmisiä me vain olemme, mutta nähtävästi moni ottaa myös opikseen eikä halua pilata toista suhdettaan, vaan osaa arvostaa sitä enemmän.

Voisin kuvitella, että jos pettää puolisoaan, niin siinä suhteessa kynnys pettää laskee koska aita on kerran jo kaadettu. Mutta jos ihminen on katuva ja hänellä on jonkinlainen omatunto, niin uuden suhteen eli uuden tilaisuuden tullen hän todennäköisesti osaisi olla tiukempi itselleen. Kyllä useimmat ansaitsee toisen tilaisuuden :)

Mun ensimmäinen ja ainut mies myös näytteli olevansa ns. seksuaalisesti hyvin kiltti, mutta onkin paljastunut pettäjäksi ja jonkinlaiseksi addiktiksi sen suhteen. Siitä en tiedä, onko kaikki miehet pettäjiä, mutta osa kyllä näyttelee tosi hyvin. Toivon sydämeni pohjasta, että on kunnollisia miehiä vielä olemassa.