Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä muka näkee:Alkuperäinen kirjoittaja mie-s:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ainoa ehkäisy mikä ei ole mulla pettänyt on mun metalliklipsit :heart:
Eikä niistä tuu ylimääräisiä hormooneja :heart:
Miks sun pitää tässä ketjussa jaaritella omia asioitas loputtomiin, kun tää on gallup![]()
Taidat olla kauniille naiselle kateellinen.Sama IP koko ajan...
toisen ip:n t.tekniikan ihmelapsi
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Pillerit petti ko lapsi sai alun... Ja nyt jopa sterilisaatio on pettäny pariin otteeseen.
montako lasta sulla on
Alkuperäinen kirjoittaja kih:Alkuperäinen kirjoittaja Mistä muka näkee:Alkuperäinen kirjoittaja mie-s:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ainoa ehkäisy mikä ei ole mulla pettänyt on mun metalliklipsit :heart:
Miks sun pitää tässä ketjussa jaaritella omia asioitas loputtomiin, kun tää on gallup![]()
jostain se näkee että mulla ja tuolla toisella (eli vissiin sulla?) on sama ip![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ai millä toisella?:Alkuperäinen kirjoittaja kih:Alkuperäinen kirjoittaja Mistä muka näkee:Alkuperäinen kirjoittaja mie-s:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ainoa ehkäisy mikä ei ole mulla pettänyt on mun metalliklipsit :heart:
jostain se näkee että mulla ja tuolla toisella (eli vissiin sulla?) on sama ip![]()
en mä kyllä tähän ketjuun ole kirjottanu