Oletko opettanut poikalapsesi pyyhkimään pippelin pään pissimisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Pyyhkimäääääääääään!
  • Ensimmäinen viesti
minä,
[QUOTE="leppis";23486920]Totta kai olen opettanut pojan pyyhkimään pippelin pään. Se pissahan jää muhimaan sinne esinahan väliin, jos ei sitä pyyhi.[/QUOTE] Eikä jää, mistä tuollaista olet keksinyt:)

a---p
En. Mutta mietintää on aiheuttanut se, kun päiväkodissa puhuivat että isommat pojat opettelevat jo pissaamaan seisaaltaan... Mä kun en mielelläni haluais pissaa ympäri pönttöä, mieluummin kävis vaan istualtaan. Mutta kai se on opetettava seisomapissaamiseen ettei siitä tule sitten muiden poikien kesken jotain sanomista..?
Meillä poika pissii päivästä riippuen joko seisovillaan tai istuen. Kuulemma istuen on kivempi ku ei jaksa aina seistä :D

oho
Ei kyllä poikani pyyhi koskaan pippeliä pissaamisen jälkeen,tuskin ovat sellaisesta koskaan kuulleetkaan/nähneetkään ja en aio mainitakkaan asiasta että niin voisi tehdä.Ei joku tippa haise pahalle housuissa..Ja seisoalteen ovat käyneet 2v asti pöntöllä,aluksi korokkeen kanssa kun ei muuten yltänyt.

Mua henk.koht. no en tiedä miten sen sanoisi,mutta en tykkäisi että mieheni pissaa istualteen taikka pyyhkisi hepin pään..jotenkin niin naismaista,kyllä siitä hygeniasta muuten pidetään huolta.

"vieras"
[QUOTE="Höh";23487182]No eihän sitä ookkaan kovin hyvällä menestyksellä pysytty hengissä kehnon hygienian kanssa vuosisatoja sitten.

Ja ihan oikeesti joku ei pyyhi tyttölapsen värkkiä pisun jälkeen?! Hyi hele :x[/QUOTE]

Cmon, harvassa kulttuurissa pyyhitään edes takamusta kun ollaan käyty kakalla. suomessa ollaan olevinaan niin hienohelmoja et joka tippa pitää tarkkaan pyyhkiä

[QUOTE="mä";23487263]Ja sä väität, että he elävät yhtä pitkään kuin me, jotka huolehdimme hygieniastamme?

Kylläpäs palsta osaa taas yllättää tyhmyydellään..[/QUOTE]

Kyllä, heti kun Sinä, "mä", tulit latelemaan niitä tyhmyyksiä tänne.

Mua henk.koht. no en tiedä miten sen sanoisi,mutta en tykkäisi että mieheni pissaa istualteen taikka pyyhkisi hepin pään..jotenkin niin naismaista,kyllä siitä hygeniasta muuten pidetään huolta.
naismaista ku ei kulje alushousut kusisina :D kyllä meillä mies seisaaltaan käy pissalla, mutta onneksi pyyhkii vehkeensä. huomattavasti kivempi sihen koskeakin kun ei tarvi miettiä onko se pissanen vai ei :D

[QUOTE="mä";23487365]Mitä sä sitten kommentoit siihen mun viestiin, jos et samasta asiasta puhu?! Ja jos sun elämäs loppuu 30 vuotiaana niin suurimmalla osalla ei. Jatka sinä rauhassa niiden lehties käyttöä ja anna muiden huolehtia hygieniastaan parhaansa mukaan, kun siihen kerta on mahdollisuus.[/QUOTE]

Ei terve ihminen siihen vessapaperin puutteeseen kuole. Ainakaan yhtään liian aikaisin. Mutta terveet kannathan ovatkin tainneet ainakin teollisuusmaissa kuolla sukupuuttoon.

Yhteistyössä