Oletko opettanut poikalapsesi pyyhkimään pippelin pään pissimisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Pyyhkimäääääääääään!
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";23487207]Sä et varmaan käytä myöskään kuukautissuojia tai dödöjä, kun hengissä pysyy ilman niitäkin? Ja suihkussa et varmaankaan käy juuri koskaan, pystyyhän sitä tulehduksien kanssakin elämään 40 vuotiaaksi.[/QUOTE]

Suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole noita kaikkia mainitsemiasi hienouksia. Ainakaan ihan joka päivä.

Kyllä pyyhkii. Samoin mies.
Silti alushousut vaihdetaan päivittäin.

(meillä kyllä syödään nameja ja juodaan limuja enkä itsekään enää ihan missin mitoissa ole, että se sitten siitä täydellisyydestä :'( )

------
Olen opettanut molemmat poikani, myös mieheni tekee niin. Eipähän haise poikien bokserit ja ole pissalänttejä. 4.5v poikani jätti joku aika sitten usein pyyhkimättä "kiireeseen" vedoten. Annoin hänen itse valita pyyhkiikö vai ei ja muutaman viikon päästä alkoi taas pyyhkiä. Sanoi itse, että tuntuu inhottavalta kun boksereihin tulee pieni märkä läntti.

[QUOTE="mä";23487263]Ja sä väität, että he elävät yhtä pitkään kuin me, jotka huolehdimme hygieniastamme?

Kylläpäs palsta osaa taas yllättää tyhmyydellään..[/QUOTE]

Älä sä tuki sanoja mun suuhun!

Mutta ei se ihminen siihen kuole, jos ei se värkkiään kerkee joka kerta pyyhkimään. Luonnosta löytyy pyyhkimisvälineitä sitä paitsi. Mäkin olen lapsena monet kerrat lehdillä pyyhkinyt.

Ja onko elämä edes elämisen arvoista yli 30-vuotiaana? Lyhyt ja laadukas elämä on paljon parempi, kuin pitkä ja huuruinen.

niin hauskaa
Aona täällä oppii jotain uutta:). Neljä poikaa kasvattanut ja yhden tyttären, tyttären pimpsa pyyhittiin pisujen jälkeen, mutta ei poikien pippeleitä. En tiedä pyyhkivätkö nyt vaimojensa opastamina.

"mä"
Älä sä tuki sanoja mun suuhun!

Mutta ei se ihminen siihen kuole, jos ei se värkkiään kerkee joka kerta pyyhkimään. Luonnosta löytyy pyyhkimisvälineitä sitä paitsi. Mäkin olen lapsena monet kerrat lehdillä pyyhkinyt.

Ja onko elämä edes elämisen arvoista yli 30-vuotiaana? Lyhyt ja laadukas elämä on paljon parempi, kuin pitkä ja huuruinen.
Mitä sä sitten kommentoit siihen mun viestiin, jos et samasta asiasta puhu?! Ja jos sun elämäs loppuu 30 vuotiaana niin suurimmalla osalla ei. Jatka sinä rauhassa niiden lehties käyttöä ja anna muiden huolehtia hygieniastaan parhaansa mukaan, kun siihen kerta on mahdollisuus.

"vieras"
Pissaako teidän miehet ja pojat pytylläkin istuviltaan, ettei tippoja ihmispissaa pirskahda vahingossakaan kaakeliin? SIIK IIK! Sehän olisi suorastaan järkyttävää, että ihan pissaan joutuisi kokrteettisesti törmäämään muualla kuin rakossa! Muistattehan nuuhkia ne pikkuhousut varmasti tunnin välein mieheltäkin, ettei vaan haiskahda pissatippa vahingossa nenään? Vai onko teillä super hajuaisti, että se pisara tuoksahtaa jo erittäin kaukaa sieraimiin jos sellainen vahingossakin joltain on päässyt housuun :) ?

?????
Oikein kun käy asiaa miettimään niin mihin se perustuu, että tyttöjen pimpsat ajatellaan automaattisesti pyyhittävän ja poikien pippeleitä ei? Pienet pojat eivät varmastikaan osaa ravistaa niin hyvin, ettei yhtään pissaa jäisi alushousuihin. Jos se ei haittaa, niin miksi tyttöjä sitten haittaa? Vai onko vaan niin, että miehet ovat tässäkin asiassa niin laiskoja?!?

Wnb
[QUOTE="vieras";23487369]Pissaako teidän miehet ja pojat pytylläkin istuviltaan, ettei tippoja ihmispissaa pirskahda vahingossakaan kaakeliin? SIIK IIK! Sehän olisi suorastaan järkyttävää, että ihan pissaan joutuisi kokrteettisesti törmäämään muualla kuin rakossa! Muistattehan nuuhkia ne pikkuhousut varmasti tunnin välein mieheltäkin, ettei vaan haiskahda pissatippa vahingossa nenään? Vai onko teillä super hajuaisti, että se pisara tuoksahtaa jo erittäin kaukaa sieraimiin jos sellainen vahingossakin joltain on päässyt housuun :) ?[/QUOTE]

Wnb :)

Blue
[QUOTE="vieras";23487134]En, eikä pyyhi 2,5v tyttökään pissillä käymisen jälkeen.[/QUOTE]

Meillä sekä mulla että mun tytöillä tulee alapää kipeäksi jos ei pyyhitä/pyyhitään huonosti. Sinne jää niin paljon pissaa muhimaan että vaikka joka ilta pestään niin päivän aikana ehtii kuitenkin limakalvot ärsyyntyä. Että ihan ehdottomasti tyttö kannattaa opettaa pyyhkimään sekä em. asian takia että sen takia että aikuisena se tulisi luonnostaan, karvat nimittäin keräävät vielä enemmän kosteutta jos ei pyyhi. Ja onhan se muutenkin vähän ilettävää ajatella pyyhkimätöntä römpsää.. :x

"vieras"
Meillä sekä mulla että mun tytöillä tulee alapää kipeäksi jos ei pyyhitä/pyyhitään huonosti. Sinne jää niin paljon pissaa muhimaan että vaikka joka ilta pestään niin päivän aikana ehtii kuitenkin limakalvot ärsyyntyä. Että ihan ehdottomasti tyttö kannattaa opettaa pyyhkimään sekä em. asian takia että sen takia että aikuisena se tulisi luonnostaan, karvat nimittäin keräävät vielä enemmän kosteutta jos ei pyyhi. Ja onhan se muutenkin vähän ilettävää ajatella pyyhkimätöntä römpsää.. :x
No eiköhän tuon kerkeä kunhan vaipoista lopullisesti pääsee eroon. Eipä tuota ole tullut paperilla käsiteltyä tähänkään asti kun on vaippaan pissannut ja ihan samoin menetelmin oletan että tämä tapahtuu tyttäreltä pottaankib. Ei ole ainakaan meidän suvun ongelmana mikään alapääihottuma.

"vieras"
Meillä pojat kuivaa pippelin, mutta en ole varsinaisesti siihen opettanut....itse aina valittivat kun kalsareihin tulee pissatippa vessassa käynnin jälkeen, niin sanoin että pippelin voi kuivata paperinpalalla. Siitä asti ovat niin tehneet.

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23487598:
Mikäpä meitä hienoja nykyajan ihmisiä ei enää iljettäisi? 2,5 vuotiaan tytön alakerta jota ei ole yhtenään paperilla hysteerisesti tuputeltu. Voi jessus sentään. Teettekö tosiaan vaippaikäisten kanssa aamu ja iltapesujen lisäksi paperilla pyyhkimiset?
En tarkoittanut tässä kohtaa lasta, en lapsen alapäätä römpsäksi kutsu, vaan jatkona siihen että kannattaa opetella ajoissa että aikuisena tulee luonnostaan sanoin että aikuisen naisen pyyhkimätön alapää ellottaa.

En. Mutta mietintää on aiheuttanut se, kun päiväkodissa puhuivat että isommat pojat opettelevat jo pissaamaan seisaaltaan... Mä kun en mielelläni haluais pissaa ympäri pönttöä, mieluummin kävis vaan istualtaan. Mutta kai se on opetettava seisomapissaamiseen ettei siitä tule sitten muiden poikien kesken jotain sanomista..?

Yhteistyössä