minä,
[QUOTE="leppis";23486920]Totta kai olen opettanut pojan pyyhkimään pippelin pään. Se pissahan jää muhimaan sinne esinahan väliin, jos ei sitä pyyhi.[/QUOTE] Eikä jää, mistä tuollaista olet keksinyt
Meillä poika pissii päivästä riippuen joko seisovillaan tai istuen. Kuulemma istuen on kivempi ku ei jaksa aina seistäEn. Mutta mietintää on aiheuttanut se, kun päiväkodissa puhuivat että isommat pojat opettelevat jo pissaamaan seisaaltaan... Mä kun en mielelläni haluais pissaa ympäri pönttöä, mieluummin kävis vaan istualtaan. Mutta kai se on opetettava seisomapissaamiseen ettei siitä tule sitten muiden poikien kesken jotain sanomista..?
no pesetkö lapsesi pepun kakan jälkeen?Olen tietysti. Ällöä, jos ei pyyhi.
naismaista ku ei kulje alushousut kusisina kyllä meillä mies seisaaltaan käy pissalla, mutta onneksi pyyhkii vehkeensä. huomattavasti kivempi sihen koskeakin kun ei tarvi miettiä onko se pissanen vai eiMua henk.koht. no en tiedä miten sen sanoisi,mutta en tykkäisi että mieheni pissaa istualteen taikka pyyhkisi hepin pään..jotenkin niin naismaista,kyllä siitä hygeniasta muuten pidetään huolta.