Oletko ollut sairaslomalla ennen äitiyslomaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olin melkein kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkamista saikulla lähihoitajan työstä. Rv en nyt muista. Mulla tuli pahimmillaan 20 supistusta työpäivän aikana, joten vauvan ison koon takia pelättiin ennen aikaista synnytystä. (vaikka ei sitten ollutkaan mikä iso, pitkä vaan)

Jep, ekassa alussa rankan oksentelun takia. Toisessa välillä rankan oksentelun takia, olin niin tyhmä että kävin silti töissä vaikka oksentelin jatkuvasti. Sitten jouduin jäämään "selkäkipujen" takia jotka olikin supistuksia ja avas paikkoja ja äitiyslomaan saakka olin saikulla.

Muutamaankin otteeseen, ensin vajaat 2 viikkoa selän takia ja 3 viikkoa ennen älomaa supistusten takia makailin osastolla.. Älä riskeeraa, sairaalassa se vasta tylsä onkin olla ja odottaa että turvalliset viikot olis.

Tällä hetkellä ollut 10.12 lähtien saikulla(nyt rv27 menossa), pari päivää töissä tossa välissä kun selkä tai lantiokipu parani ja tuli taas kipeeksi töissä(olen siis siivooja). Tänään hain taas työterveyshuollosta lisää sairaslomaa ens maanantaihin asti, joten maanantaina kait taas pariks tunniks töihin ja taas lisää hakemaan. Työterveyshuollossa kun ei anneta pitempää ja kunnalliselle ei pääse :( Harmi vaan kun ite tiedän, että ei se toi selkä tosta kummene enkä usko enää pystyväni töitä tekemään. Siivoojalla ei nyt ole aikaa kiireen takia istuskella joka 20. minuutti... turhauttavaa eikö totta?!

Yhteistyössä