Kovien supistusten takia sairaslomalla, kuinka ihmeessä saada aika kulumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Laskettuun aikaan vajaa 3kk ja sairaslomalla supistusten ja muiden kipujen takia. Takaisin töihin en siis menee enää ennen äitiyslomaa. Miten ihmeessä saada aika kulumaan, kun juurikaan mitään ei pysty tekemään/uskalla tehdä? Tämä makoilu ja tekemättönyys muutenkin alkaa ahdistaa ja masentaa. Toki tiedän, että nyt on pakko levätä, tärkeintä on vauvan hyvinvointi ja kasvaminen, mutta omalle psyykkeelle meinaa käydä raskaaksi. Monta viikkoa jo tätä takana.

itse laittelin valokuvat ajantasalle kansioihin... tein vauvalle villapuvun...
ylipäätään kannattaa hoitaa kaikki mahdolliset asiat kuntoon vauvaa varten...
kannattaa pyytää kavereita käymään teidän luona, tuskin ihmeempiä tarjottaviakaan tarvitsee. itselläni ainakin jokunen kaveri niin mahtava että ihan tuli tänne kokkailemaan :)

Mä oon katsellut leffoja, roikkunut netissä, syönyt(!!), tilaillut nettialeista, lukenut jos jonkinlaisia blogeja jne. jne... Tylsäähän tää on, mutta aikansa kutakin...

[QUOTE="mä";22972771]itse laittelin valokuvat ajantasalle kansioihin... tein vauvalle villapuvun...
ylipäätään kannattaa hoitaa kaikki mahdolliset asiat kuntoon vauvaa varten...
kannattaa pyytää kavereita käymään teidän luona, tuskin ihmeempiä tarjottaviakaan tarvitsee. itselläni ainakin jokunen kaveri niin mahtava että ihan tuli tänne kokkailemaan :)[/QUOTE]

Nuo valokuvat onkin hyvä idea, niitä kyllä löytyy =). Ja noita neulomisjuttuja on tullutkin jo jonkin verran tehtyä =)

Yhteistyössä