V
"vieras"
Vieras
Laskettuun aikaan vajaa 3kk ja sairaslomalla supistusten ja muiden kipujen takia. Takaisin töihin en siis menee enää ennen äitiyslomaa. Miten ihmeessä saada aika kulumaan, kun juurikaan mitään ei pysty tekemään/uskalla tehdä? Tämä makoilu ja tekemättönyys muutenkin alkaa ahdistaa ja masentaa. Toki tiedän, että nyt on pakko levätä, tärkeintä on vauvan hyvinvointi ja kasvaminen, mutta omalle psyykkeelle meinaa käydä raskaaksi. Monta viikkoa jo tätä takana.