Oletko lukenut FB siitä keh.vammasesta äidistä jonka lapsi otetaan huostaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En facebookista mutta keskustelupalstat on pullollaan aiheesta ja niitä olen lukenut,

Mielestäni on varmasti hyvinkin perusteltua ottaa lapsi huostaan. Niin pahalta kuin se varmasti äidistä tuntuukin niin lapsen etu menee edelle. Jos on katsottu että äiti ei ole kykenevä lapsesta huolehtimaan ja perustarpeita täyttämään niin eihän siinä oikein muuta mahdollisuutta ole.

En facebookista mutta keskustelupalstat on pullollaan aiheesta ja niitä olen lukenut,

Mielestäni on varmasti hyvinkin perusteltua ottaa lapsi huostaan. Niin pahalta kuin se varmasti äidistä tuntuukin niin lapsen etu menee edelle. Jos on katsottu että äiti ei ole kykenevä lapsesta huolehtimaan ja perustarpeita täyttämään niin eihän siinä oikein muuta mahdollisuutta ole.

Joskus näin vain on.

Mun mielestä kaikenlaiset kansanliikkeet tällaisista asioista tuntemattomia ihmisiä koskien tulis kieltää. Taustalla voi olla paljonkin mitä ei tiedetä ja viranomaiset eivät voi asiaa millään tavalla kommentoida.

Vaikea ottaa kantaa asiaan josta ei ole kuin toisen puolen kertomus. Vaikka äiti huolehtisikin vauvasta nyt ei hän ehkä siihen jatkossa pysty jos on kehitysvammainen. Riippuen tieysti vammasta jne. Ei varmasti ilman mitään syytä tälläisiä toimenpiteitä tehdä.

Yhteistyössä