Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Jos mä pettäisin joskus tulevaisuudessa niin en olisi enää se sama vanha Suvi, olisin täysin eri ihminen! Pettäminen on mun moraalin mukaan niin paha juttu, että en siedä edes toisten pettämisiä, miten sitten omiani? Onneksi täällä on yksi fiksu, joka ymmärtää, että on vielä ihmisiä, joilla on hyvinkin korkea moraali, ainakin tietyissä asioissa ;)

Voi että sä jaksat nostaa itseäs jalustalle. Ja kehua että oot niin paljon parempi muita. Haet vissiin urakalla virheitä muista, ja itse oot mielestäs täydellinen? Kuinka kukaan voi kestää sun liveseuraasi???

mä olen elämässäni tehnyt vain muutaman lupauksen. lupasin ettei lasteni tarvitse koskaan olla ilman lohduttavaa syliä. lupasin että näytän heille tunteeni. lupasin etten koskaan lyö heitä. lupasin tuon kaiken kun itse koin väkivaltaisen lapsuuden. nämä olivat mielestäni kaikkein tärkeimpiä asioita. niden rinnalla jopa pettäminen kutistuisi olemattomiin. antaisin pettämisen itselleni anteeksi, mutten koskaan sitä että pahoinpitelisin lapsiani.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt :whistle:

En :saint:

Eihän tuossa iässä moni ole ehtinyt tehdä vielä mitään, kun korvantaustat on ihan märät. Kyllä se elämä opettaa ja välillä tulee tehtyä sellaistakin mikä on vastoin omaakin moraalia. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, kuin alle 25v saattaa luulla. Alle 25v ei kannata tehdä mitään elämän suuria päätöksiä, sitä kun on silloin vielä niin naivi ja luulee olevansa kaikkitietävä ja täydellinen. Sellainen itsekin myönnän kaksikymppisenä olleeni ja 18v vieläkin raakileempi, omasta mielestä tietenkin aikuinen.

Kyllä mä olin alle 25-vuotiaana jo aikalailla kypsempi, kaksi kertaa sairastettu syöpä on kummasti avannut silmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Yllättävän moni teistä palstanaisista on pettäjä. Silti te samat akat vaaditte jättämään pettäjäukon heti kun jää kiinni?! viljelemällä fraasia "joka kerran pettää, pettää myös uudelleen"...ei teille voi kun :D...

SIIS NIIN PEESI KUIN OLLA JA VOI!!!! :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja onkssulystävii:
Jos mä pettäisin joskus tulevaisuudessa niin en olisi enää se sama vanha Suvi, olisin täysin eri ihminen! Pettäminen on mun moraalin mukaan niin paha juttu, että en siedä edes toisten pettämisiä, miten sitten omiani? Onneksi täällä on yksi fiksu, joka ymmärtää, että on vielä ihmisiä, joilla on hyvinkin korkea moraali, ainakin tietyissä asioissa ;)

Voi että sä jaksat nostaa itseäs jalustalle. Ja kehua että oot niin paljon parempi muita. Haet vissiin urakalla virheitä muista, ja itse oot mielestäs täydellinen? Kuinka kukaan voi kestää sun liveseuraasi???

Tää onkin näitä tytsin kuuluisia moralisointi ketjuja!!
:kieh:

Etkö säkin jo tiedä, että kyllä sitä näkee jo naamasta kuka on sitä pettäjä tyyppiä!! Ja kyllä se kertoo aika paljon ihmisestä joka pettää!!!!
No kysynpähän vaan, että MITÄ SE SITTEN KERTOO????

Huh huh tuota tytsiä.... kaikkee p*skaa sitä saakin elämänsä aikana kuulla! :laugh:

Mä olen ainakin just sellanen löyhämoraalinen yms. nainen joka on harrastanut yhden yön juttuja. :xmas: B) :p :p :laugh: :laugh:

Hassua kuinka eritavoin saman viestin voi tulkita...

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Mua edelleenkin kiinnostaa se, että Mitä se sitten kertoo???

Mikä?

Kun tytsi kirjoitti, että kyllä se kertoo aika paljon ihmisestä jos se pettää tai sekaantuu varattuihin niin mitä se sitten ihmisestä oikeesti kertoo??

Moraaliton/löyhä moraali, sydämetön, tunteeton yms. yms. yms. :p :kieh: :laugh: :saint: B) :whistle:

Mikä?

Kun tytsi kirjoitti, että kyllä se kertoo aika paljon ihmisestä jos se pettää tai sekaantuu varattuihin niin mitä se sitten ihmisestä oikeesti kertoo??

elämään tyytymättömyydestä? epärehellisyydestä?
HOHHOIJJAA TEIDÄN KANSSA...

Alkuperäinen kirjoittaja KISSA:

Mikä?

elämään tyytymättömyydestä? epärehellisyydestä?
HOHHOIJJAA TEIDÄN KANSSA...
Voiko tuotakaan nyt loppupeleissä yleistää? On varmasti miljoona erlaista tilannetta mitkä ajaa ihmisen pettämään aina siitä hetkellisestä mieliteosta alkaen.

Mitä se taas kertoo ihmisestä joka on valmis tuomitsemaan muita rankalla kädellä? Ahdasmielisyydestä ja mustavalkoisesta maailmankuvasta, ihmisestä jonka käsityskyky ei yllä asettamaan itseään toisen asemaan.

218.png

Yhteistyössä