Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kissa vielä:
niin.. ei se pettäminen ainakaa kerro uskollisuudesta eikä luotettavuudesta ;)

Jep, mutta ei tämäkään ole kiveen hakattu tosiasia. Toisaalla pettänyt voi olla hyvinkin uskollinen ja luotettava =)
Jopa ihan saman suhteenkin aikana. Ihmiset muuttuu, samoin kun tilanteet.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt :whistle:

En :saint:

Sinä annat itsestäsi sellaisen kuvan, että sulla on hieman vääristynyt omakuva. Tulet kehuskelemaan ja retostelemaan tänne, että et aio koskaan pettää? Miksi?
Ei millään pahalla, mutta jos et ole ikinä edes harrastanut seksiä (?vai oletko?), niin miten voit tietää, että pystyt kieltäytymään siitä, kun et edes tiedä mitä se on?
Naurettavaa retostella täällä jollakin "korkealla moraalilla", sillä et todellakaan voi tietää, miten elämä sinua kuljettaa, ja mitä tapahtuu. Sinun täytyy hyväksyä se tosiasia, että olet vielä nuori, ja sulla on pitkä elämä edessä.

Ja ei, en ole itse pettänyt.

"Jep, mutta ei tämäkään ole kiveen hakattu tosiasia. Toisaalla pettänyt voi olla hyvinkin uskollinen ja luotettava

Mutta ei pidä ajatella, että jos joku on jossain suhteessa pettänyt, niin pettää jokaisessa suhteessa. "

ai joka Suhteessa vai joka suhteessa? :D

"Jep, mutta ei tämäkään ole kiveen hakattu tosiasia. Toisaalla pettänyt voi olla hyvinkin uskollinen ja luotettava

Mutta ei pidä ajatella, että jos joku on jossain suhteessa pettänyt, niin pettää jokaisessa suhteessa. "

Pettänyt olen nuoruudenpäivilläni silloista poikaystävääni.. Nykyistä en. Eikä ole suunnitelmissakaan.

Se häpeä mikä pettämisen jälkeen tuli. Mietti, että oliko se todellakaan sen arvoista, mutta kaikkien näiden aikaisempien kokemusteni summa on tehnyt minusta sen mikä olen nyt. Olen onnellinen, että olen läksyni oppinut jo aikasemmin, ettei nyt tarvitse enää miettiä, että onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Enää en siis pettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirinta:
Pettänyt olen nuoruudenpäivilläni silloista poikaystävääni.. Nykyistä en. Eikä ole suunnitelmissakaan.

Se häpeä mikä pettämisen jälkeen tuli. Mietti, että oliko se todellakaan sen arvoista, mutta kaikkien näiden aikaisempien kokemusteni summa on tehnyt minusta sen mikä olen nyt. Olen onnellinen, että olen läksyni oppinut jo aikasemmin, ettei nyt tarvitse enää miettiä, että onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Enää en siis pettäisi.

Asiaa.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja kissa:

Siis mitä?!? :o

siis joka (asiassa)suhteessa vai jokaisessa (ihmis-) suhteessa :D

Mä puhuin IHMISsuhteesta. :kieh: :headwall: |O

ahaa.. siis tuo oliki van tuommonen välinakki..

nimim.vilkun piilaaja

Sen lisäisin vielä tuohon, että vaikka pettäminen ei tulisi mieleenkään niin aina vannomatta paras. Eihän sitä tulevaisuudesta koskaan tiedä mitä tulee tapahtumaan..

niinku sanonta kuuluu ; Never say never

Tytsystä vielä, tuon ikäisenä sitä niin kuvittelee elämäänsä erilaiseksi. Tollainen toisten tuomitseminen vain kolahtaa omaan nilkkaan. Ei kenelläkään tämän maan päällä ole oikeutta tuomita toista..

:laugh: tämä on taas niitä tytsin kuuluisia ketjuja, joiden tarkoitus on vain ja ainoastaan kertoa siitä, miten hyvä hän on vaikkei asiasta vielä mitään tiedäkään.

vähän sama kuin minä, joka olen raskaana ja odotan siis ensimmäistä lastani, alan inttämään synnytystä/lastenkasvatusta koskevista asioista tyyliin:

"kenellä oli kivunlievitys synnytyksessä? minulla ei :saint: (koska olen täydellinen äiti niin kauan kuin lapseni ei ole vielä syntynyt)"

"oletko koskaan korottanut ääntäsi lapselle? minä en :saint: (koska kärsivällisyyttäni ei ole koskaan vielä koeteltu samalla tavalla)"

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
:laugh: tämä on taas niitä tytsin kuuluisia ketjuja, joiden tarkoitus on vain ja ainoastaan kertoa siitä, miten hyvä hän on vaikkei asiasta vielä mitään tiedäkään.

Niin, sekö lie tarkoitus, kun en vastaustakaan häneltä saanut siihen aiemmin ketjussa esittämääni kysymykseen, että mitä hän tällä ketjulla hakee?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Aika tyhmää, että joka asiasta pitäis olla jotain kokemusta, ennen kuin voi olla jotain mieltä :whistle: Kyllä mä senkin jo tiedän, etten aio polttaa raskausaikana, vaikka ei ole kokemusta raskaudesta :saint:

Niin, et varmasti polta raskausaikana, kun et sitä tee muutenkaan. Olet niin lapsi vielä.
Ei sillä, se on hienoa ettei polta raskausaikana tai muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:

Niin, sekö lie tarkoitus, kun en vastaustakaan häneltä saanut siihen aiemmin ketjussa esittämääni kysymykseen, että mitä hän tällä ketjulla hakee?

ei tytsi koskaan vastaa tuollaisiin kysymyksiin.. :whistle:

tytsi ottaa vastaan vain kehuja.

.. ja kohta tulee kommentoimaan, että OOH, sain taas aikaan yhdeksän sivun pituisen ketjun.

Profiilissaan kertoo tykkäävänsä keskustella henkeviä, eli omien motiivien pohtiminen on kai sitten liian pinnallista?

Yhteistyössä