Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
No nyt kun vastailet tänne taas, niin kerrotko, miksi kysyit asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ja mikähän olisi sellainen tilanne, mikä ajaisi mut pettämään?Ja miksi en muka voisi jättää miestäni ennemmin kuin pettäisin häntä? Ei ymmärrä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odota kymmenen vuotta niin ymmärrät mitä sulle yritetään sanoa. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan...
Alkuperäinen kirjoittaja kissa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kissa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kissa:ai joka Suhteessa vai joka suhteessa?![]()
Siis mitä?!?![]()
siis joka (asiassa)suhteessa vai jokaisessa (ihmis-) suhteessa![]()
Mä puhuin IHMISsuhteesta. :kieh: :headwall: |O
ahaa.. siis tuo oliki van tuommonen välinakki..
nimim.vilkun piilaaja
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
Tein avauksen sen toisen pettämisketjun pohjalta...kiinnosti, että onko tosiaan suurin osa ihmisistä pettänyt ja ajatteleeko ihmiset oikeasti, että melkein kaikki pettää tilaisuuden tullen..joudun pettymään, koska lukemani perusteella juuri näin on :|
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
Tein avauksen sen toisen pettämisketjun pohjalta...kiinnosti, että onko tosiaan suurin osa ihmisistä pettänyt ja ajatteleeko ihmiset oikeasti, että melkein kaikki pettää tilaisuuden tullen..joudun pettymään, koska lukemani perusteella juuri näin on :|
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odota kymmenen vuotta niin ymmärrät mitä sulle yritetään sanoa. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan...
Anteeksi vain, mutta 10 vuoden päästä olen 10 vuotta kypsempi ja fiksumpi, jolloin en varsinkaan petä...mä tiedän lähes 100% varmasti, etten petä koskaan. Aika pelottavaa, jos pettäisin, sillä sillon olisin varmasti tulossa hulluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odota kymmenen vuotta niin ymmärrät mitä sulle yritetään sanoa. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan...
Anteeksi vain, mutta 10 vuoden päästä olen 10 vuotta kypsempi ja fiksumpi, jolloin en varsinkaan petä...mä tiedän lähes 100% varmasti, etten petä koskaan. Aika pelottavaa, jos pettäisin, sillä sillon olisin varmasti tulossa hulluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
Ensinnäkin, miksi se sinulle henk.koht. on pettymys? Toisekseen, edelleen ihan koko ketjua lukematta, missä suhteessa vastaukset menivät: kuinka suuri osa on pettänyt ja kuinka suuri osa ei, näiden vastausten perusteella? Ja mikäli tosiaan pidät henkevistä keskusteluista, eikö olisi mielenkiintoisempaa niiden ei/kyllä -vastausten sijaan kuulla, MIKSI ihmiset tekevät niin kuin tekevät, miksi ajattelevat samoin tai eri lailla kuin sinä? Ei vain suoriltaan vastata, että EN MINÄ, vaan kysyä, miksi, pohtia, eikä olla niin mustavalkoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?!Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!
mutta tytsi-rakas, miten sinä olisitkaan voinut pettää, jos et ole koskaan seurustellut?![]()
en minäkään kaikkia petä, lähinnä niitä lyhytaikaisia ja muuten merkityksettömiä säätöjäni vain.