Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aaaarrrhggghh:Ja TAAS tytsi nauttii kun on saanut palstalaiset tappelemaan keskenään ja kilometrin mittaisen ketjun!! Nyt oli pakko tulla kirjottaa tää tähän ketjuun, mut muuten en ikinä vastaa tytsin ketjuihin! Miks te muutkaan...??
Alkuperäinen kirjoittaja aaaarrrhggghh:Ja TAAS tytsi nauttii kun on saanut palstalaiset tappelemaan keskenään ja kilometrin mittaisen ketjun!! Nyt oli pakko tulla kirjottaa tää tähän ketjuun, mut muuten en ikinä vastaa tytsin ketjuihin! Miks te muutkaan...??
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Joskus on kyllä tullu mieleen että voisko tytsi olla joku ihan joku muu ku mitä väittää...
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Koskaan ei tiedä miten elämä heittelee ja mihin asioihin törmää esim. vuoden kuluttua. On sitä ennemminkin periaatteistaan livetty, ajat ja ihmiset muuttuu, tytsi hyvä.
Mä en ole tähän mennessä vielä koskaan livennyt tärkeimmistä periaatteistani. Kai se jo kertoo jotain, että suurin osa ihmisistä ei tod.näk. petä, joten minkä takia juuri mä olisin muka potentiaalinen pettäjä?Joitakin asioita voi päättää/tietää etukäteen, ikävää, jos se ei kaikilta onnistu. Mulla on omanlaiseni moraali, ehkä teidän moraalinne on sitten hyvin erilainen, mä pystyn hillitsemään itseni ja pitämään kiinni periaatteistani, jos todella tahdon. Miksi pitäisi pettää, kun voi jättää? :headwall: Mä tiedän jo nyt, että mun olisi hyvin vaikea elää sen asian kanssa, että olen pettänyt miestäni..sitäpaitsi en aio koskaan harrastaa yhden illan juttuja niin en ainakaan seksin takia petä..jos tulee tarvetta pettää niin jätän ennemmin puolisoni. Mä en sitä paskaa halua aiheuttaa kenellekään, en voisi edes kuvitella koskevani varattuun mieheen, saati sitten että omaa miestäni pettäisin. Onneksi tunnen itseni paremmin kuin te, kukaan ei voi mun pääni sisälle nähdä.
Et voisi edes kuvitella koskevasi varattuun mieheen...? No mistäs sä sitten aina niin varmuudella tietäisit, että mies on varmasti vapaa? Ja missä se raja vedetään, että kuka on vapaa ja kuka ei...?
täytyy nyt TAAS tunkea lusikka tähänki soppaan... mutta mä oon yli 30 vee. en oo ikinä pettäny, seurustellu olen muutaman kanssa ennen nykyistäni. he ovat minua pettäneet mutta minä en heitä. ja mahdollisuuksia on ollut pettää.
ja tuosta: en voisi kuvitellakaan koskevani varattuun mieheen... niin ainaki oman käsitykseni mukaan AINA se jostain selviää onko varattu vaiko eikö. mulla on ainaki menny niin että het ku oon kuullu tai tajunnu että mies on varattu, se on ollu yks ovenkolaus ku meikätyttö on kääntyny kannoillaan ja mies on jääny ihmettelemään että mitä v*ttua nyt tapahtu! eikä oo yhtä kertaa näin käyny, vaan useamman. mulla vaan ei kiinnosta pettää, eikä kiinnosta varatut miehet. vaikka onhan niitä ihania varattuja miehiä munkin kohdalle monta sattunu sekä seurustelusuhteideni että sinkkunaoloni aikana. ja aina oon kironnu että voi perhana kun tuoki on varattu!
ja olen ollu tätä mieltä jo teinistä asti. että voi se todellakin joillain tuo moraalikäsitys pysyä samana läpi vuosikymmenten... eli en menis vannomaan että tytsi vanhempana pettää, koska hänellä tuntuu olevan todella negatiivinen tunne asiasta. ja jos on vähänkään niinku minä, niin voin sanoa että ei petä kun kerta on niin päättäny. luonteenlujuuttahan se vaatii...![]()
Tuo kun sanoin, että mihin se raja vedetään että kuka on vapaa ja kuka ei...? Niin, tuntuu että joillain miehillä on itselläänkin se käsitys hämärtynyt että nyt ollaan varattuja eikä enää niin vapaita menemään ja tulemaan. Ja sitten ne jutut mitä puhutaan, ovat sen mukaisia...![]()
no semmonen on vapaa joka EI SEURUSTELE, EI OLE NAIMISISSA, EIKÄ AVOLIITOSSA... olipas mielestäni helvetin tyhmä kysymys että KUKA ON VAPAA JA KUKA EI.... voi jeesus :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:olen ollut huonossa seksittömässä suhteessa joten siksi petin ja en ole ollut varsinaisessa suhteessa varatun miehen kanssa vaan yhen illan juttuja on ollut...
miksi katumaan jos on ollut kivaa? ei ole mun ongelma jos naiset ei voi pitää miehiään kurissa... enkä mä mene iskemään varattuja miehiä vaan itse ne on mua alkanut jututtaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:olen ollut huonossa seksittömässä suhteessa joten siksi petin ja en ole ollut varsinaisessa suhteessa varatun miehen kanssa vaan yhen illan juttuja on ollut...
miksi katumaan jos on ollut kivaa? ei ole mun ongelma jos naiset ei voi pitää miehiään kurissa... enkä mä mene iskemään varattuja miehiä vaan itse ne on mua alkanut jututtaa
Ai naisten tehtäväkö se onkin pitää miehet kurissa...???!!!:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:Turhaa tytsi vielä vannot ja suunnittelet tulevaisuuden tekemisiä, joudut muuten turhaan pettymään vaan... Niin se elämä heittelee, eikä ikinä tiedä tulevaa!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
En :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
Ja toisekseen, ikinä en voisi kuvitella pettäväni, mutta silti en ikinä sano "ei ikinä". EI IKINÄ voi tietää miten asiat menee. Tytsillekin kun tulee elämänkokemusta lisää niin ymmärtää varmasti mitä moni täällä tarkoittaa tuolla ettei ikinä voi tietää. Ja tytsi kun niin toitottaa tuosta et hällä on niin korkee moraali tuon asian suhteen niin tiedätkö, että elämä kohtelee ihmisiä eri tavalla? Monilla todellakin on syy pettämiseen ja kun hiukan mietit asioita niin voit miettiä mitä syitä voi olla olemassa. Ihmisillä kun ei kaikilla elämä mene saman kaavan mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
Ja toisekseen, ikinä en voisi kuvitella pettäväni, mutta silti en ikinä sano "ei ikinä". EI IKINÄ voi tietää miten asiat menee. Tytsillekin kun tulee elämänkokemusta lisää niin ymmärtää varmasti mitä moni täällä tarkoittaa tuolla ettei ikinä voi tietää. Ja tytsi kun niin toitottaa tuosta et hällä on niin korkee moraali tuon asian suhteen niin tiedätkö, että elämä kohtelee ihmisiä eri tavalla? Monilla todellakin on syy pettämiseen ja kun hiukan mietit asioita niin voit miettiä mitä syitä voi olla olemassa. Ihmisillä kun ei kaikilla elämä mene saman kaavan mukaan.
kaikki syyt pettämiseen on tekosyitä, mitään sellasita asiaa ei ole et olisi PAKKO pettää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Olen pettäny edellisessä pitkässä suhteessa.
Olin silloin niin pentu, ettei kovuus riittäny jättämiseen, kun toinen aina uhkas mennä junan alle. Tuli sitten petettyä ja tehtyä kaikkea mahdollista tyhmää, kundi oli tyytyväinen, kun sai vaan olla mun kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kaikki syyt pettämiseen on tekosyitä, mitään sellasita asiaa ei ole et olisi PAKKO pettää.