Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
En ees viitti enää mennä työpaikkaan, jossa ei ole sopivaa miestä, jonka kanssa voisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
En ees viitti enää mennä työpaikkaan, jossa ei ole sopivaa miestä, jonka kanssa voisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
Aiotko loppuelämäsi tehdä töitä miehesi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
????
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
No näillänäkymin kyllä. Näin on paras toimeentulo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
No hyvä että on ihmisiä jotka noitakin hommia jaksaa tehdä vaikka ei varmaan rikastumaan pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kun olin postinjakajana, silloin harrastin, yhen kaa ja se usein auttokin mua ja nyt ku oon siivoojana, niin taas teen sitä työkaverin kanssa.
No hyvä että on ihmisiä jotka noitakin hommia jaksaa tehdä vaikka ei varmaan rikastumaan pääse.
Nooo...
Ollaan siirtymässä enemmän talonmieshommeleihin jossain vaiheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, talonmiehenä rikastuu, pitää varmaan vaihtaa alaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, talonmiehenä rikastuu, pitää varmaan vaihtaa alaa...
Mä en oo rikastumisesta mitään puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja oup:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, talonmiehenä rikastuu, pitää varmaan vaihtaa alaa...
Mä en oo rikastumisesta mitään puhunut.
eli onko teillä yritys keskenään? kewrro lissää!