Mitä ajattelet yh-äidistä joka harrastanut seksiä viimeksi toukokuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yh-mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on se tärkeää mullekin! Että kiitos vain vinoilusta. Auttoi mun kohentamaan mun mielialaa todella paljon! :/

Anteeks nyt vaan, mutta kysyit että mitä ajattelet yh-äidistä joka .. plaaplaa. Joten mä vastasin totuudenmukaisesti, ei toi mitään vinoilua ollut.
Vai kaipasitko tähän vain niitä vastauksia '' No hei, emmäkää oo pannu 3 vuotee, kuka jotai seksii nyt aina tartteis hei kamoon'' :D

No hitto - sulla on asiat paremmin kun mulla! :) Olen itse eronnut 1,5v sitten, enkä ole sen jälkeen mieheen koskenut... Tosin tämän kylän tarjonta on sen verran heiveröistä, että mielummin olen ilman... :x Tai taitaa syynä olla myös se, etten ole juuri baareissa käynyt tai missään muuallakaan ja harvemmin se sexkaveri kotoo tulee hakemaan... :whistle: :ashamed:

no, en mitääm ajattelisi. Itse olen kovin intohimoinen, mutta puolisoni ei.... ja tämän aviosuhteellisesta viime kerrasta jo --- vuosia. Harmittaa, mutta kaikkeen tottuu, muuten niin rakastan miestäni, seksi (ainakaan mun kanssa) ei vaan ole se tärkein...

Yhteistyössä