Monenko ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä? Kuinka vanha olet? Koska menetit neitsyyden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vierailija";22788219]Kuten sanottu, en tarkoittanut pelkkää seksiä. Minusta ei kenenkään pitäisi tyytyä siihen finninaamaiseen poikaan, jonka on teini-ikäisenä löytänyt ja jämähtänyt yhteen hänen kanssaan koska ei ole ollut rohkeutta katsastaa tarjontaa. Kertoo minusta mm. huonosta itsetunnosta.

Ja se, että on kokenut seksiä enemmän kuin yhden tyypin kanssa, todellakin rikastaa seksielämää.[/QUOTE]

Et ole kuullut rakkaudesta?

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vierailija";22788219]Kuten sanottu, en tarkoittanut pelkkää seksiä. Minusta ei kenenkään pitäisi tyytyä siihen finninaamaiseen poikaan, jonka on teini-ikäisenä löytänyt ja jämähtänyt yhteen hänen kanssaan koska ei ole ollut rohkeutta katsastaa tarjontaa. Kertoo minusta mm. huonosta itsetunnosta.

Ja se, että on kokenut seksiä enemmän kuin yhden tyypin kanssa, todellakin rikastaa seksielämää.[/QUOTE]

No musta ois vähintäänkin outoa ja typerää vaihtaa hyvä mies toiseen vaan sen takia et jäi nyt joku muutama pano kokematta. Sitten kymmenen vuoden päästä harmitella kun on 50 seksikumppania mutta hyvää miestä ei sen ekan jälkeen oo löytynyt. Sitä paitsi, mun mies ei enää ollut mikään finninaamainen teinipoika kun on seittemän vuotta vanhempi.;)

Neitsyys meni 15-vuotiaana, nyt olen 25v. Eli kymmenen vuotta tullut seksiä harrastettua, kumppaneita 21 (jos oikein muistan), mukaan mahtuu:
- kaksi, joiden kanssa vain suuseksiä
- yksi aviomies (siis oma)
- kaksi isää (omien lapsieni)
- 12 joiden nimeä en muista/tiedä
- varattuja ainakin 6 (siis silloin oli varattuja kun seksiä harrastettin)

Mukvaa on ollut ja tulee olemaan jatkossakin :D

Seksin laadustahan se ei kerro mitään kuinka monen kanssa on ollut. Pitkäaikaisen kumppanin kanssa useimmiten seksi on parempaa, vaikka toki niitä helmiä löytyy yhden illan jutuistakin. Pitäis kysyä kuinka monta kertaa on harrastanu seksiä...ei välttämättä kuinka monen kanssa on ollu. Joku on ollu kahden kanssa ja harrastanu 2000 kertaa seksiä, joku sadan kanssa ja harrastanu 100 kertaa samassa ajassa. Eikä sekään mitään kerro tietty. oman kokemuksen mukaan ne yhden illan jutut harvoin on mitään erityistä (yksi poikkeus mulla on...), mutta on mulla ihan perus seksisuhteitakin ollu, joista saa jo kivasti ;)
Parasta se silti on ollu nyt oman miehen kanssa, ja aina vaan paranee.

yritin laskea ja tulokseksi sain 26. Tosin siitä pakosti puuttuu joitakin, koska jo aiemmin niitä oli ainakin saman verran ja tänäkin syksynä tullut 5 lisää. Eli pyöreästi 35 veikkaisin.

Ikää 38 v ja neitsyys meni 13 v.

[QUOTE="vierailija";22788157]Minusta tämä on aika surullista, paljon on jäänyt kokematta. Niin seksin kuin seurustelunkin saralla.[/QUOTE]

Tämähän on jo ikivanha kommentti, mutta oli pakko kommentoida. Tällaisia mielipiteitä olen itsekin joskus kuullut, ja poikkeuksetta sellaisilta ihmisiltä, jotka itse katuvat panojensa määrää. Usein he myös "pyöristävät" kumppaniensa määrän reilusti alaspäin ja uskovat siihen itsekin ;)

Yhteistyössä