Oletko eronnut, Töllin Ruusa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä olen myös yllättynyt (ulkopuolisena helppo olla). Onko kuinkakin uusi juttu? Ilmeisesti olette saaneet asiat teille sopivalla tavalla järjestettyä? :hug:


Pari viikkoa vasta, nyt tää tuntuu jo toimivankin. =)
 
a102.gif


Oikeasti??? Täälläkin ollaan kun lumiukko talvipakkasella, aivan yhtä pihalla...
 
Montako lasta teillä on?
Miten aiotte omat seksitarpeenne jatkossa tyydyttää? Siis jos alatte seurustelemaan niin asutteko sitten kaikki kimpassa? Olen kanssa ihan pihalla. Eikös teillä ole ihan pienet lapsetkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh?
Viimeinen palstan henkilö josta olisin uskonut.


Uskonut mitä?

sori. jonka olisin uskonut eroavan puolisosta. En muista mitään juttuja jossa häntä olisit haukkunut. Aina kehuit miten osallistuu, on talvet kotona, kesät töissä (vai miten se meni?Muistanko väärin?)

No niinhän toi onkin. Useimman mielestä kai unelmamies.

Mutta jos mä en ole itsenäni se, mitä se haluaa, vaan jotain mille tuhahtaa ja uhkailla erolla, niin ei sitten.

Ei tuollainen kuulosta unelmamieheltä.. :| Miten se on ilmennyt, ettet sinä olekaan se minkä haluaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Montako lasta teillä on?
Miten aiotte omat seksitarpeenne jatkossa tyydyttää? Siis jos alatte seurustelemaan niin asutteko sitten kaikki kimpassa? Olen kanssa ihan pihalla. Eikös teillä ole ihan pienet lapsetkin?


Neljä lasta, nuorin on pian kolmen. Ja ei, emme asu kimpassa jos jompikumpi alkaa seurustella. Toistaiseksi lasten etu ajaa parisuhdepyrkimysten edelle ja seksiin viitaten kädet ovat keksitty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Olenko mä ainoa kenen mielestä tuo on oikein normaali ja järkevä ratkaisu? Vaikka en oikeasti tiedä tilanteesta mitään, pistinpä vaan nokkani tahänkin.

Joskus olen ajatellut että jos meidän liitto päättyisi niin tuosta meidän isosta autotallista tehtäisiin koti miehelle, jotta perhe olisi melkein koossa. Kuitenkin molemmilla olisi myös mahdollisuus elää omaa elämää.

 
Taidan olla liikaa palstalla, kun ei tämä minua yllätä. Joitain kommentteja lukenut ruusalta, jotka hieman ovat kertoneet, ettei ole ihan hyvin mennyt.
Pari vuotta sitten muistan yhden todella pitkän ketjun ruusalta, en nyt tiedä liittyykö tämä huonosti menemisen alku sitten siihen, mutta tulipa vain heti mieleen, kun mainittiin pari vuotta jo huonosti menneen...

Ja tosiaan, olen kyllä tässä koneella aivan liikaa, kun mulla on näinkin yksityiskohtaista tietoa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Olenko mä ainoa kenen mielestä tuo on oikein normaali ja järkevä ratkaisu? Vaikka en oikeasti tiedä tilanteesta mitään, pistinpä vaan nokkani tahänkin.

Joskus olen ajatellut että jos meidän liitto päättyisi niin tuosta meidän isosta autotallista tehtäisiin koti miehelle, jotta perhe olisi melkein koossa. Kuitenkin molemmilla olisi myös mahdollisuus elää omaa elämää.

=) Ei hullumpi idea.

 
Miusta kerrassaan oivallinen ratkaisu!

Moni hättäilee jo tulevia kumppaneita ynnä muita järjestelyjä, mutta liekkö niihen aika vielä? Kaikki aikanaan ja turhapa erotessa hötkyillä. Niin, siis erotessa tai yhteen palatessa, eihän sitä koskaan tiijä :)

Huokaise Ruusa syvvään, kahtele elämääsi rauhassa ja löyvä onnesi. Mieheis kanssa tahi yksin, kuhan löyvät :hug:
 

Yhteistyössä