Oletko eronnut, Töllin Ruusa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja erossa:
Mutta miksi noin? eikö kuitenkin olisi helpompaa aloittaa elämä erillään vai onko tarkoitus saada parisuhde vielä toimimaan?

Olisi varmasti helpompaa.

Ja täysin mahdotonta; kumpikaan ei halua olla erossa lapsista ja näin tämä on siltä kannalta helpompaa.

Mutta eikai sitä noin voi lopunelämää jatkaa? Mitäs sitten kun tulee uus mies/nainen? Tietty jos tilanne vielä uus, niin...
Sitten varmaan jommankumman täytyy olla erossa lapsista osan aikaa, kun uusi suhde tulee vai kaikki samankaton alla? =)
 
Sori kun utelen tyhmiä mut eikö tuommonen suhde ole jotenkin hankala? Siis ymmärrän kyllä ettei lasten takia haluta erota (tai no toisaalta en ymmärrä, koska jos miulla ei olis miehen kans muuta yhteistä kuin lapset niin en haluais pelkästään kämppiksinäkään asua)
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mie muistelen, että teillä oli vapaa suhde. Siihenkö se tökkäsi sitten kuitenkin loppupeleissä?

Päinvastoin. Meillä oli niin tiivis suhde, ettei kukaan taida uskoakaan, jos kerron.


Niin kerroit muistan ja vielä senkin miten hyvin sex sujuu jne... Siksi kaikki nyt ovatkin yllättyneet. Minä ainakin.Pidin sinua palstan onnellisimpana partnerin kanssa sex ym.Ja nyt tuli sitten seinä vastaan.Kurjaa
 
Mä sainkin useammista sun teksteistä sellasen kuvan, että teillä olisi miehen kanssa tosi hankalaa.

Tuntuuko, että ette ollenkaan pysty selvittämään asioitannne paremmalle tolalle? Pystyttekö te tosiaan elämään riitelemättä yhdessä, mutta silti niin erillään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Mä sainkin useammista sun teksteistä sellasen kuvan, että teillä olisi miehen kanssa tosi hankalaa.

Tuntuuko, että ette ollenkaan pysty selvittämään asioitannne paremmalle tolalle? Pystyttekö te tosiaan elämään riitelemättä yhdessä, mutta silti niin erillään?


Joo, ei.

Siis onnistu enää.

Ja päin persettähän tää on mennyt jo pari vuotta, ei mieskään ollut edes yllättänyt, kun ilmotin asian tilan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja erossa:
Mutta miksi noin? eikö kuitenkin olisi helpompaa aloittaa elämä erillään vai onko tarkoitus saada parisuhde vielä toimimaan?

Olisi varmasti helpompaa.

Ja täysin mahdotonta; kumpikaan ei halua olla erossa lapsista ja näin tämä on siltä kannalta helpompaa.

Mites toi yhteishuotajuus. Asuisitte samassa kaupungissa tahoillanne ja lapset olis viikko ja viikko. Niin me miehen kanssa aijotaan tehä, kun saisin kämpän, mihkä muuttaa... :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh?
Viimeinen palstan henkilö josta olisin uskonut.


Uskonut mitä?

sori. jonka olisin uskonut eroavan puolisosta. En muista mitään juttuja jossa häntä olisit haukkunut. Aina kehuit miten osallistuu, on talvet kotona, kesät töissä (vai miten se meni?Muistanko väärin?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh?
Viimeinen palstan henkilö josta olisin uskonut.


Uskonut mitä?

sori. jonka olisin uskonut eroavan puolisosta. En muista mitään juttuja jossa häntä olisit haukkunut. Aina kehuit miten osallistuu, on talvet kotona, kesät töissä (vai miten se meni?Muistanko väärin?)

No niinhän toi onkin. Useimman mielestä kai unelmamies.

Mutta jos mä en ole itsenäni se, mitä se haluaa, vaan jotain mille tuhahtaa ja uhkailla erolla, niin ei sitten.


 
:hug: Ruusalle.
Ikäviä juttuja tollaset, mutta teillä ilm. sellate "rauhallinen" ero kummiskin, ku harva pystyy tuollaiseen ratkaisuun päätymään.
Tsemppistä tulevaisuuteen, ja aurinkoista kesää, naatiskelehan sie erilaisesta sinkkuelämästä ;) ;) :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Mä sainkin useammista sun teksteistä sellasen kuvan, että teillä olisi miehen kanssa tosi hankalaa.

Tuntuuko, että ette ollenkaan pysty selvittämään asioitannne paremmalle tolalle? Pystyttekö te tosiaan elämään riitelemättä yhdessä, mutta silti niin erillään?


Joo, ei.

Siis onnistu enää.

Ja päin persettähän tää on mennyt jo pari vuotta, ei mieskään ollut edes yllättänyt, kun ilmotin asian tilan.

Oon tosi pahoillani teidän puolesta, vaikken teitä tunnekaan. Ainahan se on tragedia, jos hommaa ei saa onnistumaan.

Meilläkin meni päin hevon sanonko mitä useamman vuoden, lähinnä tuon miehen omien juttujen takia, mutta nyt on hitaasti alkanut helpottamaan.

Koitahan jaksella, teillä pyörii siellä varmasti melkoinen sekasoppa. Nimim. Kokemusta löytyy

 

Yhteistyössä