Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja erossa:Mutta miksi noin? eikö kuitenkin olisi helpompaa aloittaa elämä erillään vai onko tarkoitus saada parisuhde vielä toimimaan?
Olisi varmasti helpompaa.
Ja täysin mahdotonta; kumpikaan ei halua olla erossa lapsista ja näin tämä on siltä kannalta helpompaa.
Mutta eikai sitä noin voi lopunelämää jatkaa? Mitäs sitten kun tulee uus mies/nainen? Tietty jos tilanne vielä uus, niin...
Sitten varmaan jommankumman täytyy olla erossa lapsista osan aikaa, kun uusi suhde tulee vai kaikki samankaton alla? =)