:xmas:
Ja pidettäis kaksplussalaisten kesken mode-vaalit
Mä voisin olla yks ehdokas ja sit tietty töllin toosa eiku ruusa :xmas:
Ketkäs muut lähtis ehdolle :wave:
Ja pidettäis kaksplussalaisten kesken mode-vaalit
Mä voisin olla yks ehdokas ja sit tietty töllin toosa eiku ruusa :xmas:
Ketkäs muut lähtis ehdolle :wave: