Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh?
Viimeinen palstan henkilö josta olisin uskonut.
Uskonut mitä?
sori. jonka olisin uskonut eroavan puolisosta. En muista mitään juttuja jossa häntä olisit haukkunut. Aina kehuit miten osallistuu, on talvet kotona, kesät töissä (vai miten se meni?Muistanko väärin?)
No niinhän toi onkin. Useimman mielestä kai unelmamies.
Mutta jos mä en ole itsenäni se, mitä se haluaa, vaan jotain mille tuhahtaa ja uhkailla erolla, niin ei sitten.