Olenko lihava??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taina

Vieras
Painan 55kg ja 171cm pitkä harrastan 1 kerran viikossa kuntosalia ja päivittäin kävelen töissä koko 7,5h ajan koska minulla on fyysinen työ niin musta tuntuu että olen lihonut liikaa vaikka syön vain 1 lämpimän aterian päivässä töissä ja illalla 3 leipää,kahvia/teetä juon paljon?
Painoin ennen 50kg viime kesänä niin onko mahdollista että minulla on lihakset kasvaneet 5kg vai mistähän moinen johtuu??
En usko tai ole varma oonko raskaana,kun testiä en oo tehnyt mutta viime kuussa loppu puolella oli kuukautiset ja nyt mulla ois pitänyt ne alkaa mutta ei oo alkaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika väsynyt yritys, keksi jotain muuta...

Tää ei ole provo vaan ihan tosi juttu.
Miks pilkkaat ihmisiä jolla on painoongelmia,huono itsetunto painoa kohden ja mistä tiedät jos mulla on oikeasti syömishäiriö vaikka...

vois sanoa näin kylymästi, jotta olet kuivan kesän orava.. näytätkö edes naiselta... syö hyvä immeinen.. ehkä jopa saat kuukautisesi takaisin ja mahdollisesti pystyt tulemaan joskus raskaaksi

Et sinä lihava ole ja sinulle on tosiaan varmaan tullut lisää painoa koska sinun lihakset ovat kasvaneet kuntosalilla treenaten,mutta tuskin se läskiä on.
Hyvä juttu että pidät kunnostasi huolta sitä ei moni nykyaikana tee :)

Sä oot ali painoinen!(itse olen 160 cm/53kg ja sopiva). Jos haluut laihtua sun pitää syödä 2 lämmintä ateriaa päivässä ja muutenkin syödö pieniä suupaloja (5 kertaa päivässä) tasaisten väliaikojen välein!Ja tuo minusta vaikuttaa vähän oudolta...tuntuu kun haluaisit muiden sanovan sinua laihaksi...ei millään pahalla! :)

Yhteistyössä