Olenko lihava? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja et:
et missään nimessä ja ne joiden mielestä muka olet, ihannoivat anoreettista kehoa eli ovat sairaita.

Mikä on anoreetti keho :D?
Miksi anoreetin KEHON ihailija on sairas ja mihin perustat väitteen että jotkut täällä ihailevat anorreetteja narttuja tai hintsuja? Taidat olla itse kade tai anti-anoreetti narttu.

Sun mitoilla (165cm ja 75kg) olisin ylipainoinen niin omasta mielestä kuin virallisten mittareidenkin mukaan (lievästi ylipainoinen).

Ennen raskautta mun BMI oli vähemmän kuin sinun nyt, ja kyllä, ylimääräistä on.

Eipä tuo silti oikeuta miestä haukkumaan sinua, tökerö ukko.

Onhan tuossa vyötäröllä ylimääräistä, sen tiedän itsekkin, minulla on aina kaikki ylimääräinen kertynyt siihen. En toki ole mikään laiheliini, mutta en silti sanoisi itseäni LIHAVAKSI. Miehen sanoista sai sen käsityksen, että makaan kaiken päivää sohvalla mässäten enkä kohta pääse sängystä ylös.

Niin ja tuosta "pukeudut huonosti" kommentista että en nyt kotioloissa jaksa olla aina ykköset päällä :D

No, en nyt sanoisi, että lihava, mutta ylimääräistä sulla kuitenkin lienee, ehkä noin 10 kg? Sellainen pikkaisen pyöreä, mut et vielä lihava. Vyötärölle ja reisiin on näyttänyt kertyvän ylimääräistä.

Onko täällä ihan sairasta sakkia??????:o Tuossa kuvassa oleva ei ole kyllä PÄTKÄÄKÄÄN lihava, vaan ERITTÄIN NORMAALI!!!!! Menkää hoitoon, jotka lihavaksi väitätte!
Raivostuttaa tuollanen, ku halutaan saada aikaan vaan pahaa mieltä, argh.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Onko täällä ihan sairasta sakkia??????:o Tuossa kuvassa oleva ei ole kyllä PÄTKÄÄKÄÄN lihava, vaan ERITTÄIN NORMAALI!!!!! Menkää hoitoon, jotka lihavaksi väitätte!

no ei kyll ole normaali! pullea.pyäreä, ylipainoinen, millä sanalla nyt vain, jos kysytään niin mitä sitä kaunistelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:

no ei kyll ole normaali! pullea.pyäreä, ylipainoinen, millä sanalla nyt vain, jos kysytään niin mitä sitä kaunistelemaan.

Vain tikkulaihako on normaali???:o Tämä on just tätä.

Ap on mitoillaan (75kg ja 165cm) lievästi ylipainoinen.

Ap:llä on painoindeksi 27.5 mikä viittaa lievään lihavuuteen. Se ei ole mikään mielipide vaan ihan tieteellinen, objektiivinen laskentatapa. Ei ap mikään läski ole, mutta ei myöskään mahdu enää normaalipainoisen kategoriaan.

Minusta näyttää ihan normaalilta eikä jaloissa ole mitään ylimääräistä. En millään uskoisi että on 165cm ja 75 kg. Itse olen 163 cm ja 55kg, ja näytän ihan samanlaiselta eikä kukaan ole sanonut kuin hoikaksi. Miten te näätte reisissä jotakin ylimääräistä? Hoikathan nuo ovat. Voi olla että vatsamakkaraa on piilossa, mutta ei sekään vielä lihavaa tee. Yhden kuvan perusteella on tietysti vaikea sanoa, mutta siis mittojen perusteella aattelisin, että on vähän ylimääräistä, mutta tämän kuvan perusteella ei todellakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja et:
et missään nimessä ja ne joiden mielestä muka olet, ihannoivat anoreettista kehoa eli ovat sairaita.

Mikä on anoreetti keho :D?
Miksi anoreetin KEHON ihailija on sairas ja mihin perustat väitteen että jotkut täällä ihailevat anorreetteja narttuja tai hintsuja? Taidat olla itse kade tai anti-anoreetti narttu.

Rouva Täydellisyys taas äänessä...

Uusimmat

Yhteistyössä