Arvaa millä viikolla, ei maha kuvaa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen läpsykkäissä ja omissa niissä feikki crokoissa missä vaan karvavuori otettu pois, kun on sitten vähän väljempi koko:) Joo sormet on vähän tönköt, mutta ei häiritse menoa. Jalat vaan hölskyy mukana...

Mulla turpos viime kesänä kädet ja jalat ja naama. Kauheen näkönen kaikis kuvissakin. Ja paineet huiteli pilvissä ja pissat plussal. Mut ainut mitä sain ohjeeks oli pitää jalat ylhäällä. Aika helppoa 2veen kanssa....
Koskaan en enää halua olla kesällä raskaana :/

Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kamalaa! Missä kengissä te kulette? Omat ei varmasti mahdu jalkaan.

Ostin prismasta sellaset halpis ballerinat, jotka lens roskiin aikalailla pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Oli venyneet aika kivan muodottomiksi.

Ja mulla on noi miesmallin sandaalit mitkä on auki kun tarroissa ei riitä enää mitta, tosin nuokin puristaa niin ettei niitä jalassa kauaa viitti pitää..

Se on muuten kökkömäinen tunne kun varpaat ei liiku ja ne on kun liimattuna toisissaan kiinni ton turvotuksen takia.. :kieh:

Sit mulle kävi vielä näin

Joo, tiedän, kintut on karseessa kunnossa, musta nyt ei vaan ole tekemään itelleni jalkahoitoa... :ashamed:

Eli mä sain sheivaamisesta ihoreaktion, mietin pääni puhki et mikä sen aiheutti koska sheivasin ihan niinku aina ennenkin, kunnes isäntä sen tajus, mä oon kokonaan niin turvoksissa, myös pohkeista, et kun höylää näytin niin ihon pinkeys kostautu ja lähti siinä sit vissii puolet nahastakin mukaan..Jei... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Se on muuten kökkömäinen tunne kun varpaat ei liiku ja ne on kun liimattuna toisissaan kiinni ton turvotuksen takia.. :kieh:

Sit mulle kävi vielä näin

Joo, tiedän, kintut on karseessa kunnossa, musta nyt ei vaan ole tekemään itelleni jalkahoitoa... :ashamed:

Eli mä sain sheivaamisesta ihoreaktion, mietin pääni puhki et mikä sen aiheutti koska sheivasin ihan niinku aina ennenkin, kunnes isäntä sen tajus, mä oon kokonaan niin turvoksissa, myös pohkeista, et kun höylää näytin niin ihon pinkeys kostautu ja lähti siinä sit vissii puolet nahastakin mukaan..Jei... :snotty:

Ou shit :$ :hug:

Mä kans sheivasin ja tuli ihan hyvät. Oli jopa parempi ajella kun niin pinkeät pohkeet:) Ja ei paljoa tarvinnut sitä luuta tossa jalan sivussa varoa mistä niin usein on leikannut nahat mukaan.. ja on jännä tunne kun yrittää kyykkyyn, tuntuu että nahka repeää. Ps. ja ton mun kuvan ottamisen jälkeen leikkasin vielä varpaankynnet kauheella ähinällä ja ihan itse:)

Uusimmat

Yhteistyössä