M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
tän on PAKKO olla jotain 35.
pakko! B)
Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
23...
Tulee sellanen mielikuva ettei maha ole viimesimmilläkään kovin iso ollu![]()
Noup! 36+ Ei ollut hirveän iso maha eimutta sopivan kokoinen vauva sieltä syntyi. Ja mie vaan panikoin kun on niin pieni maha, että onko kaikki hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
pakko! B)
Kyl mä veikkaisin enemmän... Jos tää nyt olis sen edelliseen kuvaan veikattu 39+...
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
pakko! B)
Kyl mä veikkaisin enemmän... Jos tää nyt olis sen edelliseen kuvaan veikattu 39+...
No ei onneks toi 35![]()
Tasan 38 on viikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
pakko! B)
No ei onneks toi 35![]()
Tasan 38 on viikkoja.
Ja milläs viikoilla hän syntyi???
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
36
Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
36
38
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
35.
Näyttää taas siltä kategorialta että pieni viimesimmilläänkin...