Päättäkää mun puolesta. Palstalla täysi valta!! *lisää vaihtoehtoja lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Mie oon tuon oikean yläkulman koonnut. :D Mutta miksi se palapeli pitää laittaa seinälle? Eikös siitä olisi enemmän iloa kun kokoaisi takaisin laatikkoon ja laittaisi kiertoon?

siks kun köyhällä ei oo varaa tauluihin ja seinät huutaa tyhjyyttään. ja mä tahon ne hienoimmat kokoamani muistoksi seinälle, jotta voin niitä kattella myöhemminkin

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alota siitä mikä tuntuu helpoimmalta :) Sitten on harjotusta jo vaikeempiin.
Itellä oottaa 1500 palan palapeli kokoamista :D

mä oon tehny isompiakin kun noi tonniset. eli noi on aika helppoo kauraa

Niin no ajattelin vaan jos kesän jälkeen taidot ruosteessa =) Mulla ainakin tulee kasailtua yleensä vaan syksyllä ja talvella.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alota siitä mikä tuntuu helpoimmalta :) Sitten on harjotusta jo vaikeempiin.
Itellä oottaa 1500 palan palapeli kokoamista :D

mä oon tehny isompiakin kun noi tonniset. eli noi on aika helppoo kauraa

Niin no ajattelin vaan jos kesän jälkeen taidot ruosteessa =) Mulla ainakin tulee kasailtua yleensä vaan syksyllä ja talvella.

mä oon noitten palapelien suhteen "tuurijuoppo". kun se fiilis iskee, niin sitten tätä tätiä viedään :D joskus kesällä, joskus talvella, miten milloinkin

Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:
missä sä kokoat nuo ja säilytät silloin kun et tee niitä?? meillä ei voi mihinkään niitä laittaa siks aikaa kun niitä ei kokoa, kissat sotkee ne heti.

kaupassa esim myydään sellasta alustaa, jonka voi rullata. Siis palapeli kootaan siihen alustalle ja kun et kokoa niin rullalle ja kaappiin

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:
missä sä kokoat nuo ja säilytät silloin kun et tee niitä?? meillä ei voi mihinkään niitä laittaa siks aikaa kun niitä ei kokoa, kissat sotkee ne heti.

kaupassa esim myydään sellasta alustaa, jonka voi rullata. Siis palapeli kootaan siihen alustalle ja kun et kokoa niin rullalle ja kaappiin

just tollanen rullattava alusta on mun pelastus, meillä on 5 kissaa, joten... ja lajitellut palat säilytän kannellisissa pakastusrasioissa.

ja mä kokoan niitä olkkarin isolla ruokapöydällä

Yhteistyössä